استراتژی متمایز ساختن محصول یا خدمت چیست؟

استراتژی متمایز ساختن محصول

منظور از این استراتژی این است که محصولات و یا خدماتی عرضه شود که در صنعت مورد نظر به عنوان محصول یا خدمتی منحصر به فرد تلقی گردد و به مشتریانی عرضه شود که نسبت به قیمت، حساسیت چندانی نشان نمی دهند.

در این حالت شرکت می تواند از نظر عرضه محصول از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار شود. برای سازش با محیط در حال تغییر از توان بیشتری برخوردار باشد و برای نگهداری دستگاه ها و ماشین آلات هزینه های کمتری صرف میکند.

استراتژی توسعه محصول نمونه ای است که شرکت بدین وسیله از مزیت حاصل از استراتژی مبتنی بر متمایز ساختن محصول برخوردار می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد!

کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک

استراتژی متمایز ساختن محصول

این مطلب رو هم از دست ندید:
  ۶ فناوری برتر سنجشی در بازاریابی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷

۰ پاسخ به "استراتژی متمایز ساختن محصول یا خدمت چیست؟"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X