استراتژی متمایز ساختن محصول یا خدمت چیست؟
استراتژی متمایز ساختن محصول
منظور از این استراتژی این است که محصولات و یا خدماتی عرضه شود که در صنعت مورد نظر به عنوان محصول یا خدمتی منحصر به فرد تلقی گردد و به مشتریانی عرضه شود که نسبت به قیمت، حساسیت چندانی نشان نمی دهند.
در این حالت شرکت می تواند از نظر عرضه محصول از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار شود. برای سازش با محیط در حال تغییر از توان بیشتری برخوردار باشد و برای نگهداری دستگاه ها و ماشین آلات هزینه های کمتری صرف میکند.
استراتژی توسعه محصول نمونه ای است که شرکت بدین وسیله از مزیت حاصل از استراتژی مبتنی بر متمایز ساختن محصول برخوردار می شود.
شاید این مطلب برای شما مفید باشد!
کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد نظرات: 2
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
یادگیری معکوس
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
هفت پیشنهاد اصلی پروفسورسعیدخزایی برای آینده اقتصادی کسب وکارها در سال ۱۴۰۳
آینده اقتصادی کسب و کار ها یکی از مواردیست که پیوسته از سوی مدیران و رهبران هوشمند پیگیری می شود تا بتوانند در سناریوها و برنامه ریزی های آینده آن آماده شوند.
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید