برایان هالیگان در سال ۲۰۰۵ اولین کسی بود که در مورد inbound marketing  مطلبی نوشت . او در آن زمان این نوع بازاریابی را مناسب کسب و کارهای کوچک و متوسط می دانست اما اکنون در سال ۲۰۱۵ بسیاری از اندیشمندان دنیای مدیریت، inbound marketing را نسل جدید بازاریابی می دانند و آنرا یک ضرورت برای کسب وکارهای مختلف در سطوح مختلف می دانند .

بازاریابی جاذبه ای چیست ؟

ترجمه ی inbound marketing به زبان فارسی به شکل های مختلف انجام شده است. رایج ترین آنها بازاریابی درونگرا ، بازاریابی درونی و بازاریابی جاذبه ایست .

ویکی پدیا آنرا چنین تعریف کرده است :

Inbound marketing refers to marketing activities that bring visitors in, rather than marketers having to go out to get prospects’ attention. Inbound marketing earns the attention of customers, makes the company easy to be found, and draws customers to the website by producing interesting content.

 

در فیلم زیر که مقدمه ی DVD های آموزشی بازاریابی جاذبه ایست به معرفی این نسل جدید بازاریابی پرداخته شده است .

 

نمایش فیلم معرفی بازاریابی جاذبه ای چیست ؟

دانلود فیلم بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا

اگر به این مطلب علاقمند هستید حتما آموزش بازاریابی جاذبه ای – درونگرا ( Inbound Marketing ) برایتان می تواند مفید و جذاب باشد .

شماره تماس : ۰۲۱-۴۴۸۴۱۹۹۱

این مطلب رو هم از دست ندید:
  ثبت نام دوره آچار فرانسه

5 دیدگاه‌ها

  1. به شدت مفید و عالی، واقعا خسته نباشید.
    امیدوارم ادامه دار هم باشه ای مطالب که در آخر ویدئو گفته شد. منتظریم.

    مرسی

    • سلام آقای طهرانی عزیز
      ممنونم از لطفتون ..
      والا ادامه اش خیلی طولانیه و همشون رو توی پک ۹۴ قرار دادیم :
      https://www.modiriran.ir/pack
      ولی چشم .. حتماً مطالب دیگه ای هم منتشر میکنیم ..
      شاد و پیروز باشین
      شاکری

  2. دوست عزیز و گرامیم جناب مهندس شاکری
    با سلام و احترام
    چند سالی بود که دیگه با سمینار ها و همایش ها و …. تکراری و بی فایده این روزگار که خودمم معمولا دبیر اجراییشون بودم دور شده بودم (البته این فقط و فقط نظرشخصی بنده هست و منظورم سمینار ها و همایش های کاربردی و مفید مثل انجمن مجازی مدیران ایران و سایر دوستانم نبود ) و هر وقت نکته و اطلاعات خاصی رو نیاز داشتم با یه جستجوی سریع تو گوگل پیدا می کردمو میخوندمو اجراییش میکردم و متمرکز به کار جدیدم شده بودم و احساس میکردم دارم خیلی لذت میبرم ولی امروز خیلی عذر میخوام که اینو میگم … با تمومه بی رغبتی که به دانلود این کلیپ بر روی ایمیلم داشتم ولی اونو دربافت کردم و تا الان که اینو براتون میفرستم حدوده چهار بار این اسلایدهای تبدیل شده به فیلمو و نکته های زیبای شما رو دیدم و گوش کردم و هربار برام جذاب تر شد … از اینکه به من انرژی و احساس جدید دادید ممنونم و لذت بردم از اینکه گفیتید برای من داشتن دوست حقیقی بهتر و خوشایند تر از دوستای حقوقی هست هم لذت بردم … سپاس فراوان … شاگرد کوچک شما عباسی

    • سلام آقای عباسی عزیز
      ممنونم از لطفتون
      سر افراز فرمودید … خوشحالم که براتون مفید بوده .
      شاد و پیروز باشید
      شاکری

  3. […] مطلب قبلی در مورد بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا ، یک فیلم آموزشی تقدیمتان کرده بودیم که برای بعضی از […]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.