مفهوم بازاریابی کروی از رویکرد عمودی و رو به پایین برخوردار است و به سطوح متوالی و منفرد میان عاملین مستقیم و یا غیر مستقیم در کانال های بازاریابی اشاره دارد. علاوه بر آن کاربرد بازاریابی محوری دارد و تمرکزش روی سطوح مشتریان و مشتریان مشتریان و یا مشتریان در بازار است. در واقع بازاریابی کروی نوعی بازاریابی است که اقتصاد، جامعه و بوم شناسی را در نظر دارد.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  بازاریابی B2B چیست؟

۰ پاسخ به "بازاریابی کروی چیست؟"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X