چه محتوایی توجه بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند؟
چه محتوایی توجه بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند؟
برای اینکه به هدف خود که ایجاد یک کمپین بازاریابی قوی است ، نزدیک شوید، شما بر نخستین مرحله یعنی ایجاد آگاهی از طریق محتوای بازاریابی خود تمرکز خواهید کرد.
این بدان معنی است که پیشنهاد بازاریابی شما باید بتواند شمار زیادی از بازدید کنندگان را به سایت شما جذب کرده و مشتریان بالقوه جدیدی را برای کسب و کارتان ایجاد کند. انواع گوناگونی از قالب های محتوا یی و موضوع ها وجود دارد که شما می توانید برای دستیابی به این هدف، آنها را دنبال کنید.
یافتن موضوع مناسب
برای اینکه دریابید با تمرکز بر کدام موضوعات در محتوای بازاریابی خود می توانید توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید، باید نگاهی به اطلاعات مربوط به گذشته که به آنها دسترسی دارید بیندازید. برای نمونه، مورد پسند ترین مقالاتی که در گذشته در وبلاگتان منتشر کرده اید کدامند؟ کدام صفحات از وب سایت شما هستند که بیشترین بازدید را داشته اند؟ عملکرد گذشته شما باید بر انتخاب مسیرتان برای تهیه محتوای بازاریابی جدید حکمفرما باشد. اگر شما به تحلیل های بازاریابی که این نوع از اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند دسترسی ندارید، نگاهی داشته باشید به منابعی که در دسترس عموم قرار دارند (مانند سرویس اخبار گوگل
[۱]، سرویس کلید واژه های رایج جستجو شده توسط کاربران در گوگل[۲] ، و موضوعات رایج در توییتر[۳] ) تا با بهره گیری از آنها بتوانید از ماجراهای رایج و با اهمیتی که در زمینه کسب و کار شما وجود دارد و یا در حال روی دادن است، آگاه گردید.
یافتن قالب مناسب
شما می توانید محتوای خود را در قالب های گوناگونی ایجاد کنید. از محتوای مبتنی بر متن مانند وایت پیپر[۴]ها، گزارشات، و کتاب های الکترونیکی گرفته تا محتوای رسانه ای مانند وبینار[۵]ها (کنفرانس های تحت وب) ، و مناظرات تصویری و صوتی.
یا اینکه شما می توانید یک جلسه طوفانی مغزی در درون سازمان خود برگزار کرده و به ایده های خلاقانه ای در خصوص قالب های محتوایی گوناگونی که می توانید آنها را ایجاد کنید، دست یابید، باید توجه داشته باشید که همخوانی این محتوای جدید با نیازها و ترجیحات مخاطبان هدف شما از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای نمونه، ما در HubSpot ، از تجزیه و تحلیل های صفحه فرود وب سایت خودمان برای بررسی اینکه انواع گوناگون محتوای ما تا چه اندازه در تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه موفق بوده اند، استفاده می کنیم. اگر نرخ پاسخگویی بازدید کنندگان از وب سایت ما پایین تر از میانگین باشد، نشانگر اینست که پیشنهاد بازاریابی ما به اندازه کافی برای مخاطبان مان جذاب نیست. اگر شما درکی از اینکه چه قالبی برای کسب و کارتان مناسب است دارید، از آن قالب محتوایی به عنوان مبنایی برای ایجاد کمپین بازاریابی خود استفاده کنید.
[۱] Google News
[۲]Google Trends
[۳]Twitter Trending Topics
[۴]Whitpaper
[۵]Webinar
منبع: هات اسپات ، ترجمه : مدیران ایران
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید