
چگونگی برقراری روابط کاری محکم از طریق برقراری ارتباط موثر
- پشتیبان
- بدون دیدگاه
اصل مطلب:
0 (0) برقراری روابط کاری محکم برای این کار به توصیه های زیر عمل کنید: در پاسخ به درخواست ها
...
آنـچه در این مقاله میخوانیم
0
(0)
برقراری روابط کاری محکم
برای این کار به توصیه های زیر عمل کنید:
- در پاسخ به درخواست ها بر آنچه می توانید برای برآورده کردن آن ها انجام دهید تاکید کنید.
- به وعده هایی که داده اید عمل کنید.
- بدون قضاوت کردن گوش دهید و در نصیحت کردن شتاب نکنید.
- اگر با کسی مشکلی دارید، با همان شخص درباره آنه سخن بگویید نه با دیگران.
- در تمامی معاملات خود به دیگران احترام بگذارید، حتی اگر آن ها را دوست ندارید.
- هنگام بحث درباره موضوعات و مشکلات کاری بر موضوعات موردنظر تمرکز کنید نه بر افراد.
- هنگام بروز تفاوت در دیدگاه ها با نظرات ابتدا سعی کنید آن ها را از زاویه دید فرد مقابل بنگرید.
- هنگامی که دیگران به یاری شما می شتابند یا از شما حمایت می کنند از آن ها قدردانی کنید.
- صراحت و صداقت را عادت خود سازید.
- در شوخ طبعی هایتان جانب ادب را رعایت کنید.
بخشی از کتاب ارتباط موثر-دامیز
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران
آموزش پیشنهادی
ارتش تک نفره با هوش مصنوعی

آموزش پیشنهادی