بیست تا سی سالگی به روایت شاهین شاکری و ندا مفاخری
نشست «بیست تا سی سالگی» روز چهارشنبه، پنجم خردادماه ۱۳۹۵ با همکاری بیست تا سی، وبسایت مدیران ایران، انجمن مردم نهاد پویندگان راه فردا و اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج برگزار میشود.
در بخش اول این نشست، محمد نجفی، عضو تیم بیست تا سی، درباره این سؤال که «چرا بیست تا سی سالگی مهم است؟» سخن خواهد گفت و در ادامه نیز با شاهین شاکری و ندا مفاخری، از بنیانگذاران وب سایت مدیران ایران و انجمن مردمنهاد پویندگان راه فردا در این باره به گفتوگو خواهیم نشست.
شاهین شاکری و ندا مفاخری، به عنوان مربی و مدرس در زمینه مدیریت و کارآفرینی، در «مدیران ایران» تلاش میکنند تا به توسعه بینش و دانش مدیران ایرانی از طریق برگزاری کارگاههای آموزشی، سمینار، بازیها و تورهای آموزشی، وبینارها، سیدیهای مالتی مدیا و… یاری رسانند.
زمان برگزاری: چهارشنبه، پنجم خردادماه ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰
مکان برگزاری: کرج، چهار راه طالقانی، کوچه شهروز، اداره ورزش و جوانان
برای ثبتنام اینجا را کلیک کنید
کد تخفیف برای شما اعضای خوب مدیران ایران :
modiriran
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تمام آنچه باید درمورد اهمال کاری بدانیم.
اهمال کاری ، دلایل و راهکارهای عملی آن . یک گزیده عالی از تمام آنچه بایددر مورد اهمال کاری بدانیم در این مقاله گرد آوری شده است .
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
10 مهارت برتر و ضروری برای سالهای آینده
مجمع جهانی اقتصاد در سالهای مختلف نتیجه پژوهش هایش را برای لیست کردن مهارتهای ضروری برای سالهای آینده منتشر می کند لیست 10 مهارت برتر که افراد و سازمانها در سال 2025 به آنها نیاز دارند، یکی از مهمترین منابع برای کسانی است که علاقمند هستند مهارتهای به روز را برای خود و سازمانشان ایجاد کرده باشند .
تحول فردی چگونه می تواند بهره وری فردی و سازمانی را افزایش دهد ؟
تحول فردی، فرآیندی پویا و منحصر به فرد برای گسترش آگاهی است که به موجب آن افراد به طور انتقادی از دیدگاههای قدیمی و جدید خود آگاه میشوند و انتخاب میکنند که این دیدگاهها را در یک تعریف جدید از خود ادغام کنند.
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
روش ایجاد لیستهای کاری قابل انجام
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
دیدگاهتان را بنویسید