تبلیغات منفی
تبلیغات منفی
چه بازاریاب باشید، چه سیاستمدار، چه مهندس یا کارتان ترویج سلامت عمومی باشد، باید بدانید چطور می شود ایده
یا محصولتان را همه گیر کنید. مدیرهای برندها همیشه دوست دارند صحبت درباره محصولشان کل بازار را بگیرد.
سیاستمدارها تمام تلاش شان را می کنند که ایده هایشان بین مردم اشاعه دهند.
مراکز بهداشت جمعی هم می خواهند این تفکر را رواج دهند که غذای خانگی از غذای بیرون خیلی بهتر است. صدها دانشجو،
بازاریاب و مدیر به این کلاس آمده اند و یاد گرفته اند که اجتماع چطور می تواند روی همه گیر شدن محصولات، ایده ها و رفتارهای مناسب موثر باشد.
چرا فقط بعضی عناوین مشخص از روزنامه نیویورک تایمز یا وبسایت یوتیوب یکباره سر زبان ها می افتد؟
چرا بعضی محصولات، بیشتر حرف ساز می شوند؟
چرا فقط تعداد کمی از تبیغات سیاسی بین همه مردم پخش می شوند؟
کی و چرا بعضی نام های کودکان رواج پیدا می کنند و بعضی های دیگر منسوخ می شوند؟
آنچه مهم است اینست که پیامی بسازید که همه گیر شود .
شش قاعده برای همه گیر شدن:
- اعتبار اجتماعی
- زنجیره ها
- احساسات
- عمومیت
- ارزش کاربردی
- داستان سازی
نقل از کتاب :مُســــــــــری | بهترین کتاب سایت آمازون در سال ۲۰۱۳
پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال در سال ۲۰۱۳
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
سلام
.
من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم
.
با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
.
ممنون