تعداد تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون در سال ۹۳
تعداد تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون در سال ۹۳
سال ۹۳ برای کسب و کارها، سال سختی بود .
مخصوصاً شرکت های خصوصی که نیازمند بازاریابی و فروش هستند، با تغییرات زیادی در روندهای قبلی رفتار مشتریانشان مواجه شدند و خیلی وقتها، اوضاع مطابق پیش بینی ها پیش نرفت.
وقتی اوضاع خراب می شود، شرکتها، تبلیغاتشان را بیشتر می کنند تا شاید اوضاع بهتر شود. و نتیجه اش در تلویزیون می شود نمودار زیر :
تعداد تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون در سال ۹۳ :
یعنی بطور متوسط در هر ماه، تعداد ۳۰۷ نوع تیزر تبلیغ تلویزیونی داشته ایم که هر کدام هم اگر فقط ۱۰ بار تکرار شده باشند، یعنی حدود ۳۰۷۰ تبلیغ در یک ماه !
پس اگر قرار باشد در رسانه ملی تبلیغ کنیم، تبلیغ ما بین این تعداد بالا از تبلیغاتی که معمولاً هم دوست داشتنی نیست، گم می شود.
ما تبلیغ کرده ایم که بیشتر دیده شویم و اوضاع کسب و کارمان بهتر شود ولی اینطوری در یک دور باطل افتاده ایم و نتیجه، باز هم بدتر می شود.
شرکتهای هوشمند، این وقتها به سراغ مشاورها می روند.
و مشاورها، با تجربیاتشان، و نگاهی که از بیرون سازمان به درون آن دارند، معمولاً می توانند راهکارهای جدیدی را پیشنهاد دهند.
ما در پک ۹۴ ، همین رویکرد را داشته ایم. و خیلی از توصیه هایی که در نقش مشاور به شرکتهای ایرانی داشته ایم را به همراه اطلاعات مفید و کاربردی دیگر، در پک ۹۴ ، ارائه کرده ایم:
- نکته های طلایی مدیریت
- مهارت های تصمیم گیری مدیران
- نسل جدید بازاریابی : راهکارهای عملی بازاریابی جاذبه ای، بازاریابی درونگرا یا اینترنتی
- تحلیل رفتار متقابل
- فیلمهای مستند مدیریتی
- راهکارهای اجرایی برای مدیریت آنلاین کسب و کار
می توانید این پکیج را تهیه بفرمایید ( اطلاعات بیشتر ) .
ولی اگر هم نخواستید، پیشنهاد می کنیم این ویدیوی رایگان را که به روشهای جدید بازاریابی و تبلیغات می پردازد، حتماً ببینید:
بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
الان شرکت ها به جای تبلیغات تلویزیون بیان تو وب و شبکه های اجتماعی کمپین های تبلیغاتی راه اندازی کنن خیلی بهتره