ثبت نام دوره ی اینترنتی بازاریابی جاذبه ای آغاز شد
نسل جدید بازاریابی ، از جنس جاذبه است … بازاریابی جاذبه ای مزاحم مشتری نمی شود او را به سمت خود جذب می کند .
آموزش نسل جدید بازاریابی با استفاده از روش ها و ابزارهای مدرن، به شکل کاربردی و اجرایی
شامل ۶ ساعت فیلم آموزشی فارسی و حدود ۱۰ ساعت فیلم انگلیسی
لیست عناوین موجود در DVD :
مقدمه و معرفی ( مشاهده فیلم رایگان معرفی بازاریــابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا )
مرور کلی، رفع ابهام و روش کار در بازاریابی جـاذبه ای ( بازاریابی درونگرا ) — ( مشاهده فیلم رایگان این بخش )
- سایت
- فروشگاه
- بهینه سازی موتور های جستجو
- ایمیل مارکتینگ
- نکات کلی شبکه های اجتماعی
- لینکداین
- اینستاگرام
- فیسبوک
- توئیتر
- گوگل پلاس
- وایبر
- تهیه محتوای مناسب برای سایت
- ایده هایی برای تولید محتوا برای خبرنامه های ایمیلی
- روش های تهیه و ساخت تصاویر ویروسی
- روش های تهیه و ساخت فیلم های ویروسی
- نکات مهم در تهیه صداهای ماندگار و قابل انتشار
- خلاصه و جمع بندی مطالب مربوط به بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا )
- مجموعه آموزشی لینکداین برای کسب و کار ( محصول شرکت لیندا )
- مجموعه آموزشی فیسبوک و توئیتر ( محصول شرکت لیندا )
مطالب قرارگرفته در بخش مقدمه و معرفی بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا ) :
- تعریف بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درون گرا
- بازاریابی وقفه ای یا جاذبه ای ؟
- Context or Content ؟
- اهداف
- متدولوژی و روند بازاریابی جاذبـه ای ( بازاریابی درون گرا )
- ویژگی های بازاریابی جاذبـه ای ( بازاریابی درون گرا )
- نکات بازاریابی جاذبـه ای ( بازاریابی درون گرا )
- روش کار ما در بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درون گرا )
مرور کلی ، رفع ابهام و روش کار :
- بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا ) مناسب چه کسب و کارهایی است؟
- مدل ارتباطات تجاری
- خلاصه روند کلی بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا )
- برنامه اجرایی کلی بازاریابی جاذبــه ای ( بازاریابی درونگرا )
بررسی حرفه ای سایت :
- اهداف
- دامنه (نام سایت)
- طراحی ظاهر سایت
- نگاه حرفه ای به بخش های اصلی
- صفحات فرود
- تفاوت سایت ها در بازاریابی جاذبــه ای ( بازاریابی درونگرا )
- فروشگاه و روش فروش موثر
- خبرنامه
- تولید محتوا
- سئو
فروشگاه :
- صفحه معرفی محصول
- بهینه سازی عملیات فروش
- روش های ارسال
- روش های پرداخت
ایمیل مارکتینگ :
- محتوا
- هویت + لغو عضویت
- اتوریسپاندر
- زمان ارسال و نحوه ارسال مناسب
- سرویس دهنده های ارسال ایمیل
- راه های سریع اسپم شدن
- کمپین ایمیلی
- متن اصلی ایمیل
لینکداین :
- موضوع و هدف اصلی
- اخلاق بیشتر ما در لینکداین
- کارهایی که باید در لینکداین انجام بدهیم
- اخلاق حرفه ای در لینکداین
- پروفایل حره ای
- روش درخواست توصیه نامه
- دستیار شخصی ارتباطات شما
- برقراری ارتباط موثر
- نحوه نوشتن موثر در لینکداین
- ایجاد صفه سازمانی(کمپانی)
- مدیریت صفحه سازمانی(کمپانی)
- گروه های تخصصی و حرفه ای
اینستاگرام:
- اهمیت اینستاگرام بر اساس آمار
- معرفی و تشریح فضا
- جذب فالوئر
- دموگرافی و محدودیت های اینستاگرام
- تبلیغ در اینستاگرام
- چرا اینستاگرام
- نکات و تنظیمات اولیه
- درگیر کردن مخاطب Engage
- راه های فراری دادن فالوئر ها
فیسبوک:
- اهمیت فیسبوک
- استفاده های حرفه ای از فیسبوک
- معایب فسبوک
- حال و هوای حاکم بر فیسبوک
- گروه و صفحه در فیسبوک
- تفاوت های گروه و صفحه در فیسبوک
- ایجاد رویداد در فیسبوک
- راه های جذب طرفدار و درگیر کردن مخاطب
- کارهای غیر حرفه ای
توئیتر:
- اهمیت توئیتر
- کاربردهای اصلی توئیتر
- هدف نهایی ما
- استفاده حرفه ای از توئیتر
گوگل پلاس:
- چرا گوگل پلاس؟
- اهمیت گوگل پلاس برای بازاریاب ها
- مزیت های اصلی گوگل پلاس
- امکانات حرفه ای گوگل پلاس
- کارهای حرفه ای
وایبر:
- چه کارهایی نباید در وایبر انجام دهیم
- تشریح فضای کلی و امکانات
- یک پیشنهاد خوب و یک جایگزین مناسب
- روش و نکات ارسال تبلیغ مستقیم
- کارهای غیر حرفه ای
روش های تهیه محتوای مناسب برای سایت:
انواع محتوای قابل ارائه
ایده های کلی
روش های تولید محتوا برای خبرنامه های ایمیلی:
نکاتی در مورد محتوا
۷۲ ایده عالی برای نوشتن خبرنامه
روش های تهیه و ساخت فیلم های ویروسی:
تشریح انواع فیلم
چه نوع محتوایی بسازیم؟
نکات مهم برای ضبط
نکات بعد از ضبط
معرفی نرم افزارهای ویرایش
روش های تهیه و ساخت صداهای ماندگار و قابل انتشار:
چه نوع محتوایی بسازیم؟
شناخت مخاطبان
نکات مهم هنگام ضبط صدا
نکات مهم در تولید
شرایط گویندگی برای ضبط صدا
ابزارهای ضبط و ویرایش
مجموعه آموزشی فیسبوک و توئیتر – محصول شرکت Lynda:
مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان ۵ ساعت و ۲۷ دقیقه که به بیان نکات آموزشی در مورد استفاده تجاری از Facebook و Twitter برای بازاریابی حرفه ای می پردازد.
مجموعه آموزشی لینکداین برای کسب و کار – محصول شرکت Lynda:
مروری بر صفحه Company Profile
آموزش ایجاد کردن یک صفحه برای شرکت
انواع حساب کاربری در LinkedIn
آموزش تبلیغ یک کمپانی در LinkedIn
آموزش جذب و استخدام کارکنان بواسطه LinkedIn
آموزش نگهداری ، بروز رسانی و موثر سازی پروفایل
آموزش استفاده از لینکداین در بیرون از این وب سایت
مشاهده فیلم رایگان معرفی بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا
مشاهده فیلم رایگان : بازاریابی درون گرا – رفع ابهام و روش کار
|
|
روشهای تولید محتوا (عکس، فیلم، صدا) برای بازاریابی درونگرا
یکی از بخش های مهم در بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، تولید محتواست. محتوایی که بتواند به سادگی و به خوبی منتشر شود. این دوره، درباره فیلم، صدا و تصویر و همینطور راه های خلق آنهاست.
|
|
|
|
کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی درونگرا
در بخشی از بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، باید از رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی ، بصورت حرفه ای استفاده کرد. در این دوره بر اساس بازار ایران و تجربیات چند ساله ما ، مطالب مهمی در این خصوص بیان شده است.
استفاده ی حرفه ای از فیس بوک ، تویتر ، اینستاگرام ، گوگل پلاس ، لیندکداین و…
|
|
|
|
ایمیل مارکتینگ و روشهای تدوین خبرنامه در بازاریابی درونگرا
در بخشی از بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، باید به فکر ارسال ایمیل ( ایمیل مارکتینگ ) و تولید خبرنامه های حرفه ای هم باشیم. در این دوره بر اساس بازار ایران و تجربیات چند ساله ما ، مطالب مهمی بیان شده است.
|
|
|
|
بخشهای مهم و تغییرات لازم سایتها در بازاریابی جاذبه ای
در بخشی از بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، باید روی سایت تغییراتی اعمال کنیم تا برای روش بازاریابی جاذبه ای، مناسب تر شود.
باید فروشگاه آنلاین خوبی داشته باشیم و همینطور باید برای سئوی سایت و تولید محتوای ارزشمند هم وقت بگذاریم. |
|
|
|
دوره جامع آموزش بازاریابی درون گرا – جاذبه ای
همه چیز تغییر کرده است و روش های بازاریابی هم همینطور
اگر مانند قبل بخواهیم برای فروش محصولاتمان بازاریابی کنیم، شاید قسمت عمده ای از بازارهای جدید را از دست بدهیم این دوره بصورت کامل و کاربردی، به آموزش روش بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای که ترجمه هایی برای اینباند مارکتینگ هستند، می پردازد این روش برای همه کسب و کارها می تواند سودمند باشد |
|
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پادشکنندگی: کلید موفقیت پایدار در کسبوکارها
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
چرا اشتیاق سازمانی مهم است ؟ + فیلم
اشتیاق سازمانی یا دلبستگی کارکنان یکی از مهمترین مواردی است که می تواند بر روی عملکرد و بهره وری سازمانی و نیز نشاط سازمانی اثر گذار باشد .
چطور می توانیم اشتیاق سازمانی را بیشتر کنیم؟ چرا دلبستگی کارکنان کم می شود ؟
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک یکی از مباحثی است که معمولا مورد غفلت قرار میگیرد . در حالی که اتفاقا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک اتکای بیشتری به سرمایه های انسانی شان دارند.
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید