ثبت نام دوره ی اینترنتی بازاریابی جاذبه ای آغاز شد
نسل جدید بازاریابی ، از جنس جاذبه است … بازاریابی جاذبه ای مزاحم مشتری نمی شود او را به سمت خود جذب می کند .
آموزش نسل جدید بازاریابی با استفاده از روش ها و ابزارهای مدرن، به شکل کاربردی و اجرایی
شامل ۶ ساعت فیلم آموزشی فارسی و حدود ۱۰ ساعت فیلم انگلیسی
لیست عناوین موجود در DVD :
مقدمه و معرفی ( مشاهده فیلم رایگان معرفی بازاریــابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا )
مرور کلی، رفع ابهام و روش کار در بازاریابی جـاذبه ای ( بازاریابی درونگرا ) — ( مشاهده فیلم رایگان این بخش )
- سایت
- فروشگاه
- بهینه سازی موتور های جستجو
- ایمیل مارکتینگ
- نکات کلی شبکه های اجتماعی
- لینکداین
- اینستاگرام
- فیسبوک
- توئیتر
- گوگل پلاس
- وایبر
- تهیه محتوای مناسب برای سایت
- ایده هایی برای تولید محتوا برای خبرنامه های ایمیلی
- روش های تهیه و ساخت تصاویر ویروسی
- روش های تهیه و ساخت فیلم های ویروسی
- نکات مهم در تهیه صداهای ماندگار و قابل انتشار
- خلاصه و جمع بندی مطالب مربوط به بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا )
- مجموعه آموزشی لینکداین برای کسب و کار ( محصول شرکت لیندا )
- مجموعه آموزشی فیسبوک و توئیتر ( محصول شرکت لیندا )
مطالب قرارگرفته در بخش مقدمه و معرفی بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا ) :
- تعریف بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درون گرا
- بازاریابی وقفه ای یا جاذبه ای ؟
- Context or Content ؟
- اهداف
- متدولوژی و روند بازاریابی جاذبـه ای ( بازاریابی درون گرا )
- ویژگی های بازاریابی جاذبـه ای ( بازاریابی درون گرا )
- نکات بازاریابی جاذبـه ای ( بازاریابی درون گرا )
- روش کار ما در بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درون گرا )
مرور کلی ، رفع ابهام و روش کار :
- بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا ) مناسب چه کسب و کارهایی است؟
- مدل ارتباطات تجاری
- خلاصه روند کلی بازاریابی جاذبه ای ( بازاریابی درونگرا )
- برنامه اجرایی کلی بازاریابی جاذبــه ای ( بازاریابی درونگرا )
بررسی حرفه ای سایت :
- اهداف
- دامنه (نام سایت)
- طراحی ظاهر سایت
- نگاه حرفه ای به بخش های اصلی
- صفحات فرود
- تفاوت سایت ها در بازاریابی جاذبــه ای ( بازاریابی درونگرا )
- فروشگاه و روش فروش موثر
- خبرنامه
- تولید محتوا
- سئو
فروشگاه :
- صفحه معرفی محصول
- بهینه سازی عملیات فروش
- روش های ارسال
- روش های پرداخت
ایمیل مارکتینگ :
- محتوا
- هویت + لغو عضویت
- اتوریسپاندر
- زمان ارسال و نحوه ارسال مناسب
- سرویس دهنده های ارسال ایمیل
- راه های سریع اسپم شدن
- کمپین ایمیلی
- متن اصلی ایمیل
لینکداین :
- موضوع و هدف اصلی
- اخلاق بیشتر ما در لینکداین
- کارهایی که باید در لینکداین انجام بدهیم
- اخلاق حرفه ای در لینکداین
- پروفایل حره ای
- روش درخواست توصیه نامه
- دستیار شخصی ارتباطات شما
- برقراری ارتباط موثر
- نحوه نوشتن موثر در لینکداین
- ایجاد صفه سازمانی(کمپانی)
- مدیریت صفحه سازمانی(کمپانی)
- گروه های تخصصی و حرفه ای
اینستاگرام:
- اهمیت اینستاگرام بر اساس آمار
- معرفی و تشریح فضا
- جذب فالوئر
- دموگرافی و محدودیت های اینستاگرام
- تبلیغ در اینستاگرام
- چرا اینستاگرام
- نکات و تنظیمات اولیه
- درگیر کردن مخاطب Engage
- راه های فراری دادن فالوئر ها
فیسبوک:
- اهمیت فیسبوک
- استفاده های حرفه ای از فیسبوک
- معایب فسبوک
- حال و هوای حاکم بر فیسبوک
- گروه و صفحه در فیسبوک
- تفاوت های گروه و صفحه در فیسبوک
- ایجاد رویداد در فیسبوک
- راه های جذب طرفدار و درگیر کردن مخاطب
- کارهای غیر حرفه ای
توئیتر:
- اهمیت توئیتر
- کاربردهای اصلی توئیتر
- هدف نهایی ما
- استفاده حرفه ای از توئیتر
گوگل پلاس:
- چرا گوگل پلاس؟
- اهمیت گوگل پلاس برای بازاریاب ها
- مزیت های اصلی گوگل پلاس
- امکانات حرفه ای گوگل پلاس
- کارهای حرفه ای
وایبر:
- چه کارهایی نباید در وایبر انجام دهیم
- تشریح فضای کلی و امکانات
- یک پیشنهاد خوب و یک جایگزین مناسب
- روش و نکات ارسال تبلیغ مستقیم
- کارهای غیر حرفه ای
روش های تهیه محتوای مناسب برای سایت:
انواع محتوای قابل ارائه
ایده های کلی
روش های تولید محتوا برای خبرنامه های ایمیلی:
نکاتی در مورد محتوا
۷۲ ایده عالی برای نوشتن خبرنامه
روش های تهیه و ساخت فیلم های ویروسی:
تشریح انواع فیلم
چه نوع محتوایی بسازیم؟
نکات مهم برای ضبط
نکات بعد از ضبط
معرفی نرم افزارهای ویرایش
روش های تهیه و ساخت صداهای ماندگار و قابل انتشار:
چه نوع محتوایی بسازیم؟
شناخت مخاطبان
نکات مهم هنگام ضبط صدا
نکات مهم در تولید
شرایط گویندگی برای ضبط صدا
ابزارهای ضبط و ویرایش
مجموعه آموزشی فیسبوک و توئیتر – محصول شرکت Lynda:
مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان ۵ ساعت و ۲۷ دقیقه که به بیان نکات آموزشی در مورد استفاده تجاری از Facebook و Twitter برای بازاریابی حرفه ای می پردازد.
مجموعه آموزشی لینکداین برای کسب و کار – محصول شرکت Lynda:
مروری بر صفحه Company Profile
آموزش ایجاد کردن یک صفحه برای شرکت
انواع حساب کاربری در LinkedIn
آموزش تبلیغ یک کمپانی در LinkedIn
آموزش جذب و استخدام کارکنان بواسطه LinkedIn
آموزش نگهداری ، بروز رسانی و موثر سازی پروفایل
آموزش استفاده از لینکداین در بیرون از این وب سایت
مشاهده فیلم رایگان معرفی بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درونگرا
مشاهده فیلم رایگان : بازاریابی درون گرا – رفع ابهام و روش کار
|
|
روشهای تولید محتوا (عکس، فیلم، صدا) برای بازاریابی درونگرا
یکی از بخش های مهم در بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، تولید محتواست. محتوایی که بتواند به سادگی و به خوبی منتشر شود. این دوره، درباره فیلم، صدا و تصویر و همینطور راه های خلق آنهاست.
|
|
|
|
کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی درونگرا
در بخشی از بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، باید از رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی ، بصورت حرفه ای استفاده کرد. در این دوره بر اساس بازار ایران و تجربیات چند ساله ما ، مطالب مهمی در این خصوص بیان شده است.
استفاده ی حرفه ای از فیس بوک ، تویتر ، اینستاگرام ، گوگل پلاس ، لیندکداین و…
|
|
|
|
ایمیل مارکتینگ و روشهای تدوین خبرنامه در بازاریابی درونگرا
در بخشی از بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، باید به فکر ارسال ایمیل ( ایمیل مارکتینگ ) و تولید خبرنامه های حرفه ای هم باشیم. در این دوره بر اساس بازار ایران و تجربیات چند ساله ما ، مطالب مهمی بیان شده است.
|
|
|
|
بخشهای مهم و تغییرات لازم سایتها در بازاریابی جاذبه ای
در بخشی از بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ، باید روی سایت تغییراتی اعمال کنیم تا برای روش بازاریابی جاذبه ای، مناسب تر شود.
باید فروشگاه آنلاین خوبی داشته باشیم و همینطور باید برای سئوی سایت و تولید محتوای ارزشمند هم وقت بگذاریم. |
|
|
|
دوره جامع آموزش بازاریابی درون گرا – جاذبه ای
همه چیز تغییر کرده است و روش های بازاریابی هم همینطور
اگر مانند قبل بخواهیم برای فروش محصولاتمان بازاریابی کنیم، شاید قسمت عمده ای از بازارهای جدید را از دست بدهیم این دوره بصورت کامل و کاربردی، به آموزش روش بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای که ترجمه هایی برای اینباند مارکتینگ هستند، می پردازد این روش برای همه کسب و کارها می تواند سودمند باشد |
|
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
چرا اشتیاق سازمانی مهم است ؟ + فیلم
اشتیاق سازمانی یا دلبستگی کارکنان یکی از مهمترین مواردی است که می تواند بر روی عملکرد و بهره وری سازمانی و نیز نشاط سازمانی اثر گذار باشد .
چطور می توانیم اشتیاق سازمانی را بیشتر کنیم؟ چرا دلبستگی کارکنان کم می شود ؟
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک یکی از مباحثی است که معمولا مورد غفلت قرار میگیرد . در حالی که اتفاقا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک اتکای بیشتری به سرمایه های انسانی شان دارند.
بررسی تاثیرات اختلال و کندی دسترسی به اینترنت بر کسب و کارها
فیلترینگ و کسب و کارهای اینستاگرامی موضوعی است که این روزها دغدغه های بسیاری را ایجاد کرده است . بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از فیلترینگ به شکلی جدی آسیب دیده اند . در این شریط چه باید کرد؟
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید