دانلود رایگان سمینار فرانچایز – هدیه نوروزی مدیران ایران و آکادمی یادگیری مجازی
فرانچایز نام یکی از مدلهایی که کسب و کارهای کوچک برای توسعه خود به طور وسیعی مورد استفاده قرار می دهند مدل کسب و کار فرنچایز است . مدلی که روز به روز طرفداران بیشتری می یابد.
فرنچایزها امکان حضور افرادی غیر از کارآفرین های ایده آل را در دنیای کارآفرینی ممکن ساخته و از این جنبه می توانند نقش به سزایی در افزایش بهره وری و توسعه اقتصادی کشور ایفا نمایند. در این سمینار نحوه کار این مدل شرح داده می شود و مثالهایی واقعی از فرنچایزهای موجود در صنایع مختلف در کشور آمریکا ارائه می گردد. پس از آن سعی خواهد گردید اهمیت توسعه این مدل در کشور مورد بحث قرار داده شود و پیشنهاداتی در خصوص ایجاد زیربناهای لازم برای عملی ساختن آن با مقایسه زیربناهای موجود در کشور آمریکا ارائه گردد.
سخنران این سمینار :
سارا وزیری فارغ التحصیل MBA از دانشگاه صنعتی شریف بوده و در حال حاضر مدیرعامل شرکت فرنچایز الیتس می باشد که یک شرکت مشاوره فرنچایز واقع در ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا می باشد. عمده فعالیت شرکت فرنچایز الیتس مشاوره، آموزش و مربیگری کسانی است که علاقه مند هستند یک بیزنس فرنچایز را راه اندازی نمایند. از دیگر خدمات این شرکت کمک به توسعه کسب و کارها با مدل فرنچایز می باشد.
فرانچایز می تواند یک دریچه جدید باشد…برای کسانی که می خواهند موفقیتی عالی خلق کنند.
فرانچایز یک مدل کسب وکار مدرن است و بدون آموختن آن نمی توان به کسب و کار های دارای شعبه و نمایندگی فکر کرد.
هدیه” مدیران ایران” به شما دانلود رایگان این سمینار با ارزش است . این هدیه از طرف مدیران ایران و همکاران خوب ما در آکادمی یادگیری مجازی است و امیدواریم برای شما مفید باشد.
یک کسبوکار کوچک اما موفق دارید و به فکر توسعه و رشد آن هستید؟ برای توسعه آن، چه گزینههای پیشرو خود دارید؟ آیا بودجه کافی برای گسترش کسبوکار خود دارید؟ هزینهها و چالشهای گسترش کسبوکار را میدانید؟
فرنچایز یکی از بهترین راهکارها برای توسعه است. فرنچایز یک مدل توسعه کسب و کار است که بر پایه آن به یک شرکت اختیارداده میشود که تولیدات و یا فرآوردههای شرکت دیگر را بفروشد و یا خدمات طراحی شده آن شرکت را به مشتریانش ارائه دهد و در برابر این اجازه و پشتیبانی از آن شرکت مبلغی دریافت می کند .
در عین حال فرنچایز به کسانی که تجربه زیادی در یک بیزنس مشخص ندارند امکان ایجاد کسب و کار موفقی را می دهد. برخی از مزایایی که میتوان برای فرنچایزی نام برد، عبارتند از:
• سرمایهگذاری با ریسک کم
• دراختیار گرفتن دانش و تجربیات شرکت مادر
• بهرهمندی از نام و اعتبار برند شرکت مادر
• عدم نیاز به بازاریابی و تبلیغات جداگانه
• تدوین استانداردهای کسبوکار
• مستندسازی اصول، قوانین، فرآیند و روشهای سازمان
• جستوجو و یافتن افرادی که بودجه و انگیزه لازم برای همکاری مشترک دارند
• مذاکره با افراد و بستن قرارداد
• آموزش و پشتیبانی و کمک به افراد برای راهاندازی شعبات دیگر
و در آخر، توضیحاتی در رابطه با انواع قراردادهایی که در فرنچایز مطرح است، ارائه میشود.
انواع قراردادهای فرنچایز:
۱- تک واحدی (Single Unit): موضوع قرارداد تنها یک شعبه است.
۲- چند واحدی (Multi Unit): فرانچایزی تمایل به راهاندازی چند شعبه دارد.
۳- توسعه محل (Area Development): فرنچایزی اجازه راه اندازی شعباتی را به مرور زمان در یک محل مشخص در اختیار می گیرد.
۴- مستر فرنچایز (Master Franchise): فرنچایزی خود به عنوان یک فرنچایزر در ناحیه مشخصی عمل خواهد کرد.
با مشاهده این سمینار ، با برخی واژهها و اصطلاحات صنعت فرنچایز آشنا خواهید شد.
مشاهده در کانال تلگرام:
مشاهده و دانلود رایگان فیلم این سمینار
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
پادشکنندگی: کلید موفقیت پایدار در کسبوکارها
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
چرا اشتیاق سازمانی مهم است ؟ + فیلم
اشتیاق سازمانی یا دلبستگی کارکنان یکی از مهمترین مواردی است که می تواند بر روی عملکرد و بهره وری سازمانی و نیز نشاط سازمانی اثر گذار باشد .
چطور می توانیم اشتیاق سازمانی را بیشتر کنیم؟ چرا دلبستگی کارکنان کم می شود ؟
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک یکی از مباحثی است که معمولا مورد غفلت قرار میگیرد . در حالی که اتفاقا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک اتکای بیشتری به سرمایه های انسانی شان دارند.
3 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
سلام لینک وب سایتتون خراب هستش و ویدئو باز نمیشه.
لینک به کانال تلگرام هست و فیلم اونجا قرار گرفته. یه بار دیگه میتونین ببینید؟
با سلام و خسته نباشید.
متاسفانه لینک دانلود دچار مشکل شده است. من چطور میتوانم این سمینار را دانلود کنم؟
با تشکر.