ده راهبرد کلیدی برای مدیریت موفق از زبان برترین مدیران جهان
۱ – امروزه مردم دنبال چیزی بیش از پول هستند. مردم می خواهند با آنها مثل انسان رفتار بشود. شاید این بدیهی به نظر برسد اما بیشتر کارفرماها هنوز این را نفهمیده اند. «میچل تال، مدیر عامل شرکت اپیکور»
۲ – همه متوجه شده اند افرادی که از کارشان لذت می برند یا کارشان را معنی دار می بینند، چه انرژی خارق العاده ای دارند و چقدر می توانند به موفقیت شرکت کمک کنند. «چارلز گارفیلد، مدیرعامل شرکت ادوانس ساینس»
۳ – با کارکنان مثل شریک رفتار کنید تا آنها هم مثل شریک کار کنند. «فرد آلن، رییس شرکت پیتنی باوز»
۴ – شما می توانید رویای شگفت انگیزترین مکان دنیا را در سر بپرورانید، آن را خلق کنید، طراحی کنید و بسازید… اما برای تحقق هر رویایی به انسان ها نیاز دارید. «والت دیزنی»
۵ – عالی ترین سطح خدمت از قلب و از ته دل ناشی می شود. پس هر شرکتی که به قلب کارکنان خود راه یابد، بهترین خدمت را ارایه خواهد داد. «هال روزنبالت، مدیرعالم روزنبالت اینترنشنال»
۶ – چگونگی برخورد یک شرکت با اشتباهات درواقع توانایی آن در استفاده از بهترین عقاید و استعدادهای کارکنان را نشان می دهد. وقتی کارکنان بدانند که اشتباهات آنها مجازات نخواهد شد فضایی به وجود می آید که آنها به ارایه نظرات خود تشویق می شوند و تغییراتی را پیشنهاد می کنند. این عامل مهمی در موفقیت بلندمدت یک شرکت است. «بیل گیتس، مدیرعامل مایکروسافت»
۷ – در عصر صنعت، مدیر شرکت در راس هرم می نشست و قرار نبود به حرف هیچ کس گوش بدهد… ولی در عصر اطلاعات شما باید به عقاید افراد، صرف نظر از جایگاه آنها در سازمان گوش بدهید. «جان اسکالی،مدیرعامل سابق اپل»
۸ – کارهای واقعا بزرگ هرگز توسط یک نفر انجام نمی شود، همیشه توسط یک تیم انجام می شود. «استیو جابز، مدیرعامل فقید اپل»
۹ – نسبت میان «ما» به «من» بهترین شاخص رشد سازمان ها محسوب می شود. «لوئین.دی.اگن، مدیر اجرایی سازمان تحقیقات دانشگاهی آمریکا»
۱۰ – اگر می خواهید کسی کار خوبی انجام دهد، کار خوبی به او بدهید تا انجام بدهد. «فردریک هرزبرگ، نظریه پرداز اصول مدیریت»
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد نظرات: 2
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تمام آنچه باید درمورد اهمال کاری بدانیم.
اهمال کاری ، دلایل و راهکارهای عملی آن . یک گزیده عالی از تمام آنچه بایددر مورد اهمال کاری بدانیم در این مقاله گرد آوری شده است .
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
10 مهارت برتر و ضروری برای سالهای آینده
مجمع جهانی اقتصاد در سالهای مختلف نتیجه پژوهش هایش را برای لیست کردن مهارتهای ضروری برای سالهای آینده منتشر می کند لیست 10 مهارت برتر که افراد و سازمانها در سال 2025 به آنها نیاز دارند، یکی از مهمترین منابع برای کسانی است که علاقمند هستند مهارتهای به روز را برای خود و سازمانشان ایجاد کرده باشند .
تحول فردی چگونه می تواند بهره وری فردی و سازمانی را افزایش دهد ؟
تحول فردی، فرآیندی پویا و منحصر به فرد برای گسترش آگاهی است که به موجب آن افراد به طور انتقادی از دیدگاههای قدیمی و جدید خود آگاه میشوند و انتخاب میکنند که این دیدگاهها را در یک تعریف جدید از خود ادغام کنند.
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
روش ایجاد لیستهای کاری قابل انجام
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید