دوره آموزشی روابط عمومی مدرن
چگونه در ۲ ساعت، از جهنم ارتباطات به بهشت برسیم ؟
آیا می خواهید روابط تجاری خود را افزایش دهید ولی روشهایش را نمی دانید ؟
آیا میزان فروش شرکت شما هم در چند وقت اخیر کمتر شده است ؟
آیا کارکنان بخش روابط عمومی شما، از توانایی ها و وظایفشان بی اطلاعند ؟
آیا به خاطر عدم توانایی مسئول روابط عمومی تان در برقراری یک ارتباط خوب، یک معامله سود آور را ازدست داده اید ؟
در نسل جدید بازاریابی، روابط عمومی را یک عنصر کلیدی در تمام مراحل بازاریابی می دانند . روابط عمومی در سالهای اخیر دوباره به شکلی جدی تر از قبل، باز تعریف شده و در سازمانها نقشی جدی و حیاتی یافته است. مجموعه ی آموزشی «روابط عمومی مدرن» به آموزش حرفه ای نقش مدرن روابط عمومی سازمان ها پرداخته است .
این مجموعه ، آموزش کاملی است از اصول روابط عمومی مدرن که از آشنایی با روابط عمومی مباحث خود را شروع می کند و با گفتگو در مورد کانال های جدید ارتباطی، قدرت روابط عمومی در ارتباط با خریداران و مخاطبین شرکت ها و سازمانها را نشان می دهد، این محصول آموزشی می تواند برای شرکت های مختلف کوچک و بزرگ ، دولتی یا خصوصی، کاربردی و مفید باشد و کمک کند که از بخش روابط عمومی بسیار فراتر از آنچه در نگاه سنتی استفاده می شد، بهره برداری شود .
در «روابط عمومی مدرن »، روش استفاده از روابط عمومی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کنار سایر ابزارهای ایجاد و جذب رضایت مشتری و مخاطبین آموزش داده می شود .
اصول و رازهای استفاده از شبکه های اجتماعی به شکل حرفه ای برای دستیابی سازمان به اهداف هم بخش دیگری از این مجموعه ی آموزشی است .
مجموعه ی آموزش روابط عمومی مدرن، روابط عمومی را به عنوان یک ابزار کارآمد در ایجاد اعتماد و ارتباط بین تمام ذینفعان یک سازمان با استفاده از رویکرد و ابزارهای مدرن به شما معرفی خواهد کرد.
روش های ارائه شده در روابط عمومی مدرن برای صاحبان و مدیران شرکت های تجاری متوسط ، در سراسر کشور مفید است. نیازی به بودجه زیاد یا داشتن روابط خاص با رسانه های عمومی ندارید. به هیچ نوع تجربه یا آموزش قبلی نیاز نیست.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی روابط عمومی مدرن و خرید این دوره آموزشی اینجا کلیک کنید.
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد نظرات: 2
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
چرا دیگران حرفم را نمی فهمند؟
گاهی ممکن است حرفی عادی بزنیم و به بدترین شکل ممکن تعبیر شود. بررسی میکنیم که چرا دیگران حرف ما را نمی فهمند؟
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
لیست انواع مهارتهای ارتباطی
در این نوشته به این میپردازیم که ارتباط یعنی چه و برای برقراری ارتباطاتی خوب و حرفهای، به چه مهارتهایی نیاز داریم؟
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهایی برای داشتن ارتباط بهتر با دیگران
دیگه چی ، سوالی که قفل مغزمان را باز میکند!
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید