دوره آموزشی اصول فروش

اصل مطلب:

0 (0) دوره آموزشی اصول فروش طوری طراحی شده است که تا ابزارهای رسیدن به موفقیت را در فروشی ایده

...
آنـچه در این مقاله می‌خوانیم
0
(0)

دوره آموزشی اصول فروش طوری طراحی شده است که تا ابزارهای رسیدن به موفقیت را در فروشی ایده آل به شما هدیه کند.

  • چه چیزی باعث اثربخش شدن یک فرد در فروش می‌شود؟
  • چگونه می‌توان در مشتریان احساس سود متقابل به وجود آورد؟
  • چگونه مشاور مشتریان خود باشیم؟
  • چگونه با نگاه کردن به مشتری، نیازهایش را حدس بزنیم؟
  • چگونه تفاوت بین ارائه یک محصول و ارائه یک راهکار را متوجه شویم؟
  • چگونه مشتریان بالقوه خود را بشناسیم؟
  • آیا تابه‌حال اتفاق افتاده است که به خاطر عدم شناخت درست از مشتری و نیازهایش مشتری‌تان را از دست داده باشید؟
  • چگونه موقعیت‌های به‌دست‌آمده در فروش را به موفقیت در فروش تبدیل کنیم؟
  • چگونه می‌توان به‌عنوان مشاور، به مشتری محصولات بیشتری را فروخت؟

sales Fundamentals

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چه تعداد فروشنده در جهان داریم؟

چیزی در حدود ۸ میلیارد نفر!

طبق این آمار همه انسان‌ها در هر کسب‌وکاری که فعالیت می‌کنند فروشنده هستند. مثلاً اگر سخنران هستید باید بتوانید بر روی دیگران اثر بگذارید. فروشندگان هم به دنبال اثرگذاری بر روی مشتریان خود هستند

در تمام جهان تمام فروشندگان همیشه با دو سؤال مهم روبه‌رو هستند. این دو سؤال عبارت‌اند از اینکه:

  • مشتریان محصولات من چه کسانی هستند؟
  • رقیبان من در فروش چه کسانی هستند؟

 برای فروشی موفق و تأثیرگذار باید به این دو نکته مهم توجه داشته باشیم و روش‌های تأثیرگذاری در بازار را بیاموزیم.

بعضی از فروشندگان بهتر از دیگر فروشندگان محصول خود را به مشتریان عرضه می‌کنند.

 چیزی که مهم است این است که بدانیم فروشندگان حرفه‌ای هم کار را از اصول و مبانی اولیه فروش آغاز کرده‌اند.

فروشندگی حرفه‌ای در مورد کنترل و دست‌کاری ذهن خریدار نیست، بلکه فروشندگی حرفه‌ای در مورد داشتن تمایل واقعی برای حل مشکلات خریدار است.

تعریف فروش از نظر تام هاپکینز

فروشندگی حرفه‌ای است پیچیده و قابل‌تأمل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می‌باشد. برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست. فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده، به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید، جلب نماید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره و خرید اینجا کلیک کنید.

 

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

آموزش پیشنهادی

دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران

قیمت اصلی: 14,000,000 تومان بود.قیمت فعلی: 7,700,000 تومان.

آموزش پیشنهادی

ارتش تک نفره با هوش مصنوعی

قیمت اصلی: 4,900,000 تومان بود.قیمت فعلی: 1,290,000 تومان.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.