دوره اینترنتی آموزش مسئولین دفتر و منشیهای حرفهای
در ۵ جلسه یکساعته اینترنتی ، در هر زمانی و از هر کجای ایران که هستید ، بیاموزید که برای موفقیت در این شغل مهم ( مسئول دفتر – منشی ) ، چه کارهایی باید انجام دهید . و چه کارهایی شما را به یک فرد حرفه ای و کاربلد تبدیل می کند . |
دوره اینترنتی آموزش مسئولین دفتر و منشیهای حرفهای
مخاطبان :
کارجویانی می خواهند شغل «مسئول دفتری یا منشی» را برگزینند .
مسئولین دفتر و منشی هایی که می خواهند کارشان را حرفه ای تر انجام دهند.
مدیرانی که می خواهند همه موارد لازم را به مسئول دفتر یا منشی خود یاد دهند .
مسئولین آموزش سازمان ها .
محتوای دوره آموزش مسئولین دفتر و منشیهای حرفهای :
تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل :
شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل )
مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران )
مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه )
مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار )
کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط
نحوه اجرای دوره :
بلافاصله بعد از ثبت نام ، اولین جلسه با ایمیل برای مخاطبان ارسال می شود و جلسات بعدی نیز در روزهای بعدی و در همان ساعت ، ارسال خواهند شد .
هر جلسه حدود یکساعت شامل متن و صدای استاد است و همینطور فایلهای پیوستی نیز مانند خلاصه کتاب ها و راهنما های کاری ، به پیوست ارسال می گردند .
از هر کجای ایران ، در هر ساعتی از شبانه روز و فقط با داشتن اینترنت، می توان از این دوره بهره برد .
طول دوره آموزشی مسئول دفتر و منشی حرفه ای :
کل دوره ۵ جلسه ی حدوداً یکساعته است که در ۵ روز ارائه می شود .
زمان مطالعه و مشاهده فایلهای پیوستی و تمرین ها ، به مخاطبان بستگی دارد و قابل محاسبه نمی باشند .
امتیازات خاص این دوره :
ارائه به صورت الکترونیکی و صرفه جویی در زمان و هزینه شما
امکان مشاهده و تکرار بدون محدودیت
امکان استفاده از دوره در هر ساعت و هر مکانی
قابل اجرا در همه پلتفرم ها ( کامپیوتر ، تبلت ، گوشی های هوشمند، ویندوز، آی او اس، اندروید )
حاصل مطالعات ، مشاهدات و تجربیات چند ساله
بیان ساده و غیر رسمی
هزینه فوق العاده پایین نسبت به دوره های مشابه
ارائه دهنده :
مهندس شاهین شاکری
مدرس مدیریت و کارآفرینی و مشاور مدیریت
مدیر مجموعه «مدیران ایران»
موسس باشگاه مدیران فردای ایران
نویسنده مقالات مدیریتی
رییس هیات مدیره شرکت مدیریت اطلاعات پویا مهارت
هزینه ثبت نام :
برای کارجویان ، مسئولین دفتر و منشی ها : ۳۰ هزار تومان
برای مدیران : ۵۰ هزار تومان
انتخاب نوع ثبت نام به شما ارتباط دارد ؛ ما به شما اعتماد داریم و مدرکی از شما نخواهیم خواست .
اگر نیاز به صدور «گواهی حضور» در این دوره را دارید ، مبلغ ۱۹ هزار تومان به مبالغ فوق اضافه کنید و فیلد آدرس را هم تکمیل نمایید .
گواهی حضور :
بصورت پیشفرض برای این دوره مدرک صادر نمی شود ولی اگر شما تمایل دارید که «گواهی حضور» در این دوره را دریافت نمایید ، مبلغ ۱۹ هزار تومان به مبلغ ثبت نام اضافه نمایید و بخش آدرس را نیز تکمیل کنید . گواهی حضور با پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد.
طریقه ثبت نام :
روی دکمه ثبت نام در پایین همین صفحه کلیک کنید .
مبلغ مربوطه را بصورت آنلاین و با همه کارت های عضو شتاب پرداخت نمایید . ( + امکان پرداخت بانکی و کارتی )
اطلاعات فردی را تکمیل نمایید و بلافاصله لینک های ورود به کلاس را در ایمیلتان دریافت کنید .
نکات باقیمانده :
مخاطبان این دوره هم کارجویان و کسانی که هم اکنون این شغل را دارند ، هستند و هم مدیرانی که می خواهند به کارمندانشان( مسئولین دفتر و منشی ها) این موارد را آموزش دهند . مدیران می توانند برای کارمندانشان ثبت نام کنند .
محتوای این دوره برای ارائه بصورت الکترونیکی آماده شده و فیلم ضبط شده کلاس نمی باشد .
محدودیت زمانی برای استفاده از دوره وجود ندارد و هر زمانی که وقت داشتید، می توانید دوره را مرور نمایید .
اگر فقط یکی از موارد گفته شده در دوره برای شما مفید باشد، می تواند مسیر شغلی شما را عوض کند .
بصورت پیشفرض برای این دوره مدرک صادر نمی شود . اگر نیاز به صدور مدرک دارید، مبلغ ۱۹ هزار تومان به مبلغ پرداختی اضافه نمایید.
اگر سوال یا ابهامی دارید، می توانید در پایین همین صفحه مطرح بفرمایید و یا با تلفن ۴۴۸۴۱۹۹۱ و یا ایمیل info@modiriran.ir با ما تماس بگیرید .
[button color=”red” size=”medium” url=”https://modiriran.ir/?p=11237″ target=”blank” ]ثبت نام [/button]
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
چرا اشتیاق سازمانی مهم است ؟ + فیلم
اشتیاق سازمانی یا دلبستگی کارکنان یکی از مهمترین مواردی است که می تواند بر روی عملکرد و بهره وری سازمانی و نیز نشاط سازمانی اثر گذار باشد .
چطور می توانیم اشتیاق سازمانی را بیشتر کنیم؟ چرا دلبستگی کارکنان کم می شود ؟
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک یکی از مباحثی است که معمولا مورد غفلت قرار میگیرد . در حالی که اتفاقا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک اتکای بیشتری به سرمایه های انسانی شان دارند.
بررسی تاثیرات اختلال و کندی دسترسی به اینترنت بر کسب و کارها
فیلترینگ و کسب و کارهای اینستاگرامی موضوعی است که این روزها دغدغه های بسیاری را ایجاد کرده است . بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از فیلترینگ به شکلی جدی آسیب دیده اند . در این شریط چه باید کرد؟
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید