سه نکته برای ذخیره کردن زمان در هر روز
شما پر از ایده هستید، زود یاد میگیرید و زود دستبهکار میشوید. میخواهید که خدماتتان را توسعه دهید. ولی هرروز با کمبود وقت مواجه میشوید. خیلیها هم به دنبال تکنیکی جادویی میگردند که زمان را ذخیره کنند و کارها را برایشان درست کند، ولی …
بیایید راه کوتاهتر را انتخاب کنید. زبان تکنولوژی را برای مؤثرتر بودن بیاموزید و با این تکنیکها، هرروز مقداری از زمانتان را پسانداز کنید.
۱ – به دنبال راههایی برای بهبود دادنهای کوچک و ذخیره زمانتان باشید.
مثلاً بهجای تماشای آنلاین ویدیوها، آنها را ذخیره کنید و بعداً ببینید. یا اینکه در موبایلتان یک سری کلید میانبر تعریف کنید تا کارهایی که بیشتر انجام میدهید را بتوانید سریعتر هم انجام دهید. به ظاهر شاید کار بزرگی انجام دهید ولی همین زمانهای کوچکی که صرفهجویی میکنید، در کنار هم زمان خوبی را برای شما ایجاد خواهند کرد.
۲ – از نحوه کار کردن دیگران برای ذخیره زمان الهام و الگو بگیرید.
خیلی وقت پیش دیدم که یکی از دوستانم، ویدیوهای آموزشی را دانلود میکند، ویرایش میکند و به داخل پاورپوینت وارد میکند تا در ارائههایش از آنها استفاده کند. همین نکته که من بلد نبودم، ساعتها در وقت من صرفهجویی کرد و مرا از شر اعصاب خوردی ها و دردسرهای درست کردن یک پاورپوینت مناسب هم رها کرد.
۳ – برای ذخیره زمان بیشتر، آموزشهای جانبی را از دست ندهید.
ویدیوها، وبسایت محصولات و دفترچههای راهنما را درباره محصولات، سرویسها، برنامهها و … مشاهده کنید. با این کار وقت شما برای وررفتن با وسیلهای جدید، هدر نمیرود. اینکه برای وسیله جدیدمان به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنیم، نشانهی بیسوادی ما نیست. نشانه این است که برای وقتمان ارزش بیشتری قائل هستیم و میخواهیم استفاده درستتر و بهتری از وسایل داشته باشیم.
اگر از راههای مختلفی سعی کنید مؤثرتر باشید، میتوانید بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه در روز زمانتان را ذخیره کنید.
حالا اگر در ۵ روز کاری هفته، بهصورت روزانه نیم ساعت را صرفهجویی زمانی کنید، ۱۲۰ ساعت وقت اضافه در یک سال ایجاد کردهاید.
هنوز معجون مدیریت زمان ِ مدیران ایران را ننوشیده اید ؟
[button color=”green” size=”medium” url=”https://modiriran.ir/seminar/list.php?ACT=show_news_det&news_id=38″ target=”blank” ]معجون مدیریت زمان[/button]
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد نظرات: 2
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تمام آنچه باید درمورد اهمال کاری بدانیم.
اهمال کاری ، دلایل و راهکارهای عملی آن . یک گزیده عالی از تمام آنچه بایددر مورد اهمال کاری بدانیم در این مقاله گرد آوری شده است .
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
10 مهارت برتر و ضروری برای سالهای آینده
مجمع جهانی اقتصاد در سالهای مختلف نتیجه پژوهش هایش را برای لیست کردن مهارتهای ضروری برای سالهای آینده منتشر می کند لیست 10 مهارت برتر که افراد و سازمانها در سال 2025 به آنها نیاز دارند، یکی از مهمترین منابع برای کسانی است که علاقمند هستند مهارتهای به روز را برای خود و سازمانشان ایجاد کرده باشند .
تحول فردی چگونه می تواند بهره وری فردی و سازمانی را افزایش دهد ؟
تحول فردی، فرآیندی پویا و منحصر به فرد برای گسترش آگاهی است که به موجب آن افراد به طور انتقادی از دیدگاههای قدیمی و جدید خود آگاه میشوند و انتخاب میکنند که این دیدگاهها را در یک تعریف جدید از خود ادغام کنند.
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
روش ایجاد لیستهای کاری قابل انجام
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید