فایل صوتی برنامه ریزی در هجده دقیقه
فایل صوتی برنامه ریزی در هجده دقیقه ، در مورد این است که چطور در هجده دقیقه، برای روز کاری تان برنامه ریزی کنید. این فایل صوتی، خیلی کوتاه است ولی ممکن است وقت زیادی را به روز کاری شما اضافه کند.
این فایل های صوتی می تواند برای مدیریت زمان روز های کاری شما مفید باشد . اگر به مدیریت زمان علاقمند هستید همین الان بشنوید:
معجون مدیریت زمان
ما در دوره کاربردی « معجون مدیریت زمان » ، روشهایی عملی را بیان می کنیم که می توانند تاثیری فوق العاده در مدیریت زمان شما داشته باشند.
این مجموعه، نسخه چهارم دوره پرطرفدار مدیریت زمان است.
و این یعنی: مطالب کم کاربرد و تئوری، تا جای ممکن حذف شده اند و جایشان را به پرکاربرد ترین و موثرترین مطالب داده اند.
و چون دوستانی که در دوره ها شرکت می کنند، حتی وقت کافی برای همین دوره را هم ندارند، یک فایل خلاصه ی ۲۰ دقیقه ای از مهمترین ِ مهمترین ها (!) آماده شده و بصورت رایگان در همین دوره قرار داده شده است.
[button color=”red” size=”medium” url=”https://modiriran.ir/wp-content/uploads/2015/09/a-18-plan-for-your-time.mp3″ icon=”” target=”false”]دانلود فایل صوتی برنامه ریزی در هجده دقیقه[/button]
فایل صوتی برنامه ریزی در هجده دقیقه به شما کمک می کند تا زمانی کوتاه ایده هایی خوب برای برنامه ریزی و استفاده بهینه از زمان کسب کنید. ایده هایی که خودشان می توانند با استفاده و به کار گیری به یک تغییر خوب در زندگی شخصی و حرفه ای شما منجر شود .

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد نظرات: 7
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تمام آنچه باید درمورد اهمال کاری بدانیم.
اهمال کاری ، دلایل و راهکارهای عملی آن . یک گزیده عالی از تمام آنچه بایددر مورد اهمال کاری بدانیم در این مقاله گرد آوری شده است .
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
10 مهارت برتر و ضروری برای سالهای آینده
مجمع جهانی اقتصاد در سالهای مختلف نتیجه پژوهش هایش را برای لیست کردن مهارتهای ضروری برای سالهای آینده منتشر می کند لیست 10 مهارت برتر که افراد و سازمانها در سال 2025 به آنها نیاز دارند، یکی از مهمترین منابع برای کسانی است که علاقمند هستند مهارتهای به روز را برای خود و سازمانشان ایجاد کرده باشند .
تحول فردی چگونه می تواند بهره وری فردی و سازمانی را افزایش دهد ؟
تحول فردی، فرآیندی پویا و منحصر به فرد برای گسترش آگاهی است که به موجب آن افراد به طور انتقادی از دیدگاههای قدیمی و جدید خود آگاه میشوند و انتخاب میکنند که این دیدگاهها را در یک تعریف جدید از خود ادغام کنند.
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
روش ایجاد لیستهای کاری قابل انجام
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
عالی بود . کیفیت بسیار خوبی هم داشت .