محصولی عالی که فروش نداشت

تبادل تجربه ی مدیران – محصولی عالی که فروش نداشت !

اصل مطلب:

0 (0) محصولی عالی که فروش نداشت سال ۸۶ یک محصولی به نام سنجاقک برای بچه ها تولید کردیم .واقعا

...
آنـچه در این مقاله می‌خوانیم
0
(0)

محصولی عالی که فروش نداشت

سال ۸۶ یک محصولی به نام سنجاقک برای بچه ها تولید کردیم .واقعا جذاب بود و هر بچه ای ازش استفاده کرد واقعا بازخورد خوبی داد بهمون .
اما انقدر تو فروش اذیت شدیم کلا از خیر ادامه ی کار کودک گذشتیم !!
محصول خوب بود ، انتخاب بازار خوب بود …اما از قبل روشهای فروش را بررسی نکرده بودیم .

شاید این مطلب برای شما مفید باشد!
۴ اصل اساسی فروش

پخش های سی دی با قرارداد ترکمنچای هشتاد بیست به نفع خودشان حاضر به پخش بودند همان پول اندک راهم حدود یکسال بعد می دادند !!
بازاریاب استخدام کردیم برای مراجعه ی حضوری به مغازه ها در آمد فروش از حقوق ثابت خود بازاریاب ها کمتر می شد !!
تازه مغازه ها هم همه امانی کار می کردند ، ماجرای پخش و بعد رسیدگی و ووصول پولها قصه ای بود …

آنجا یاد گرفتیم که ماجرای فروش ، ماجرایی است که ضرب و تقسیم ها ی روی کاغذ و فکرهای ما خیلی خیلی فرق می کنه …

sanjaghak

فرستنده : ندا مفاخری

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

آموزش پیشنهادی

دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران

قیمت اصلی: 14,000,000 تومان بود.قیمت فعلی: 7,700,000 تومان.

آموزش پیشنهادی

ارتش تک نفره با هوش مصنوعی

قیمت اصلی: 4,900,000 تومان بود.قیمت فعلی: 1,290,000 تومان.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهی در مورد “تبادل تجربه ی مدیران – محصولی عالی که فروش نداشت !

  1. محمد رضا گل آقایی گفت:

    خانم مفاخری دقیقا یکبار در قالب یک کار کوچک همین اشتباه رو برای بازاریابی مرتکب شدم و به نقطه ای رسیدم که هزینه حقوق بازاریاب رو از جیب دادم! البته خوب ما یه مجموعه دادیم!

  2. محمد رضا گل آقایی گفت:

    به نظرم استخدام بازاریاب با حقوق ثابت در شرایط و فرهنگ جامعه ما اصلا منطقی نباشه!

  3. جواد نیک نام گفت:

    من به همه دانشجوهام و دوسستانم پیشنهاد میدم که تجربیات خودشون رو حتما به صورت مورد(case) بنویسند. میدونید چقدر ابن کار میتونه به سایر دوستانتون کمک کنه.

  4. مجید صادقیان گفت:

    متاسفانه خیلی از قوانین حاکم بر بازار با تصورات آکادمیک ما نمیخونن، مثل تولید بهنگام که اینجا بی معنیه

  5. بهروز کیانی گفت:

    دقیقا ۷ سال پیش منم یه همچین کاری با یک محصول هم ردیف انجام دادم اوضاع دستم اومد ، امانی ، درصد بالای فروشگاه ، تسویه بد … کلا صرف هزینه زمان و انرژی فکری ارزششو نداشت ولی تجربه خوبی بود . بنظرم یکی دیگر از مشکلات یا اشتباه این بود که تصور می کنیم چون کالا هزینه تمام شده بالایی ندارد کار با سرمایه پایینی است اما نیاز به سرمایه گذاری کافی برای تبلیغات عمومی دارد تا خود فروشندگان هم به پشتوانه اعتباری که تبلیغات می آورد با درصد پایین تر و شرایط تسویه بهتر کار کنند ، کلا اینطور بگویم سرمایه گذاری تبلیغاتی بالایی باید پشت قضیه باشد تا جواب بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.