روابط عمومی مدرن ، “بازاریابی به کمک روابط عمومی بوسیله رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی”، در نسل جدید بازاریابی ،روابط عمومی را  یک عنصر کلیدی در تمام مراحل بازاریابی می دانند . روابط عمومی در سالهای اخیر دوباره به شکلی جدی تر از قبل باز تعریف شده و در سازمانها نقشی جدی و حیاتی یافته است .مجموعه ی آموزشی “روابط عمومی مدرن” به آموزش حرفه ای نقش مدرن روابط عمومی سازمان ها پرداخته است .

این مجموعه ، آموزش کاملی است از اصول روابط عمومی مدرن که از آشنایی با روابط عمومی مباحث خود را شروع می کند و با گفتگو در مورد کانال های جدید ارتباطی قدرت روابط عمومی در ارتباط با خریداران و مخاطبین شرکت ها و سازمانها را  نشان می دهد ، این محصول آموزشی می تواند برای شرکت های مختلف کوچک – بزرگ ، دولتی یا خصوصی کاربردی و مفید باشد و کمک کند که از بخش روابط عمومی بسیار فراتر از آنچه در نگاه سنتی استفاده می شد بهره برداری شود .  در “روابط عمومی مدرن “،  روش استفاده از روابط عمومی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کنار سایر ابزارهای ایجاد و جذب رضایت مشتری و مخاطبین آموزش داده می شود .

اصول و رازهای استفاده از شبکه های اجتماعی به شکل حرفه ای برای دستیبابی سازمان به اهداف هم بخش دیگری از این مجموعه ی آموزشی است .

 روابط عمومی مدرن

مجموعه ی آموزش روابط عمـومی مدرن ،روابط عمـومی را به عنوان یک ابزار کارامد در ایجاد اعتماد و ارتباط بین تمام ذینفعان یک سازمان با استفاده از رویکردی و ابزارهای مدرن به شما معرفی خواهد کرد.
   آنچه در مجموعه ی ” آموزش روابط عمومـی مدرن ” خواهید آموخت :

 ·            آشنایی با روابط عمومی

.         مهاجرت از روشهای سنتنی روابط عمومی به سوی روشهای جدید روابط عمـومی

·            آشنایی با کانال های جدیدی که برای روابط عمـومی باز شده است

·         آموزش تطبیق دادن تحقیقات انجام شده در حوزه روابط عمـومی با رسانه های نو ظهور

·         بررسی مصرف کننده های امروزی

·         آموزش توسعه و تحقیق در مورد روشهای روابط عمـومی ترکیبی

·         افزایش تکریم شخصیت خریداران و مخاطبان

·         آشنایی با کانال های ارتباطی و تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان

·         آشنایی با انواع رسانه های اجتمایی

·         آموزش معرفی کارمندان برتر و مدیریت اعتبار

·         آموزش استفاده از اعتماد و اعتبار بدست آمده در بین مخاطبان برای مدیریت و گذشت از بحران ها

·         مقایسه ای بین مدیریت بحران ها و مدیریت مشکلات

·         آموزش کار با رسانه های اجتمایی در خلال بحران ها

·         آموزش استفاده از ابزارهای رسانه های اجتمایی برای روایت داستان های موفقیت کسب و کار

·         آموزش برخی از شیوه های عالی برای ایجاد پست ها در رسانه های اجتمایی

·         آموزش دنبال کردن اهداف کسب و کار از طریق روابط عمـومی در رسانه های اجتمایی

·         آموزش ایجاد و ارائه گزارش به هیات رییسه و دیگر افراد ذیربط

·         آموزش برنامه ریزی برای انجام وظایف ارتباطات روزمره در نقش یک مسوول روابط عمـومی دیجیتال

·          آشنایی با ارزش روابط عمومی با استفاده از رسانه های اجتمایی و محاسبه بازگشت سرمایه

  مشاهده ی مقدمه ی فیلم آموزشی اصول روابط عمـومی مدرن 

 مشاهده ی بخش اول فیلم آموزشی اصول روابط عمـومی مدرن 

 تولید کننده :این محصول تولید  موسسه آموزشی Lynda  و توسط مدیران ایران به فارسی دوبله شده است. 

 مدت زمان آموزش :این مجموعه ی آموزشی در   ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه مطالب ارزشمند خود را تهیه می کند و در   ۲ حلقه DVD  تقدیم شما می شود .

قیمت مجموعه ی آموزشی اصول روابط عمومی مدرن تا انتهای شهریور ماه ، فقط ۴۷ هزارتومان است.این یک سرمایه گذاری عالی و بسیار کم هزینه برای هر سازمانی است که می خواهد موفقیت بیشتری داشته باشد.

۴۷,۰۰۰ تومان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.