محصول جدید مدیران ایران : روابط عمومی مدرن

روابط عمومی مدرن ، “بازاریابی به کمک روابط عمومی بوسیله رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی”، در نسل جدید بازاریابی ،روابط عمومی را یک عنصر کلیدی در تمام مراحل بازاریابی می دانند . روابط عمومی در سالهای اخیر دوباره به شکلی جدی تر از قبل باز تعریف شده و در سازمانها نقشی جدی و حیاتی یافته است .مجموعه ی آموزشی “روابط عمومی مدرن” به آموزش حرفه ای نقش مدرن روابط عمومی سازمان ها پرداخته است .
اصول و رازهای استفاده از شبکه های اجتماعی به شکل حرفه ای برای دستیبابی سازمان به اهداف هم بخش دیگری از این مجموعه ی آموزشی است .
· آشنایی با روابط عمومی
. مهاجرت از روشهای سنتنی روابط عمومی به سوی روشهای جدید روابط عمـومی
· آشنایی با کانال های جدیدی که برای روابط عمـومی باز شده است
· آموزش تطبیق دادن تحقیقات انجام شده در حوزه روابط عمـومی با رسانه های نو ظهور
· بررسی مصرف کننده های امروزی
· آموزش توسعه و تحقیق در مورد روشهای روابط عمـومی ترکیبی
· افزایش تکریم شخصیت خریداران و مخاطبان
· آشنایی با کانال های ارتباطی و تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان
· آشنایی با انواع رسانه های اجتمایی
· آموزش معرفی کارمندان برتر و مدیریت اعتبار
· آموزش استفاده از اعتماد و اعتبار بدست آمده در بین مخاطبان برای مدیریت و گذشت از بحران ها
· مقایسه ای بین مدیریت بحران ها و مدیریت مشکلات
· آموزش کار با رسانه های اجتمایی در خلال بحران ها
· آموزش استفاده از ابزارهای رسانه های اجتمایی برای روایت داستان های موفقیت کسب و کار
· آموزش برخی از شیوه های عالی برای ایجاد پست ها در رسانه های اجتمایی
· آموزش دنبال کردن اهداف کسب و کار از طریق روابط عمـومی در رسانه های اجتمایی
· آموزش ایجاد و ارائه گزارش به هیات رییسه و دیگر افراد ذیربط
· آموزش برنامه ریزی برای انجام وظایف ارتباطات روزمره در نقش یک مسوول روابط عمـومی دیجیتال
· آشنایی با ارزش روابط عمومی با استفاده از رسانه های اجتمایی و محاسبه بازگشت سرمایه
مشاهده ی مقدمه ی فیلم آموزشی اصول روابط عمـومی مدرن
مشاهده ی بخش اول فیلم آموزشی اصول روابط عمـومی مدرن
تولید کننده :این محصول تولید موسسه آموزشی Lynda و توسط مدیران ایران به فارسی دوبله شده است.
مدت زمان آموزش :این مجموعه ی آموزشی در ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه مطالب ارزشمند خود را تهیه می کند و در ۲ حلقه DVD تقدیم شما می شود .
