رسانه‌های اجتماعی, مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش, مقالات بازاریابی و فروش

محصول جدید مدیران ایران : روابط عمومی مدرن

رسانه نیکی
0
(0)

روابط عمومی مدرن ، “بازاریابی به کمک روابط عمومی بوسیله رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی”، در نسل جدید بازاریابی ،روابط عمومی را  یک عنصر کلیدی در تمام مراحل بازاریابی می دانند . روابط عمومی در سالهای اخیر دوباره به شکلی جدی تر از قبل باز تعریف شده و در سازمانها نقشی جدی و حیاتی یافته است .مجموعه ی آموزشی “روابط عمومی مدرن” به آموزش حرفه ای نقش مدرن روابط عمومی سازمان ها پرداخته است .

این مجموعه ، آموزش کاملی است از اصول روابط عمومی مدرن که از آشنایی با روابط عمومی مباحث خود را شروع می کند و با گفتگو در مورد کانال های جدید ارتباطی قدرت روابط عمومی در ارتباط با خریداران و مخاطبین شرکت ها و سازمانها را  نشان می دهد ، این محصول آموزشی می تواند برای شرکت های مختلف کوچک – بزرگ ، دولتی یا خصوصی کاربردی و مفید باشد و کمک کند که از بخش روابط عمومی بسیار فراتر از آنچه در نگاه سنتی استفاده می شد بهره برداری شود .  در “روابط عمومی مدرن “،  روش استفاده از روابط عمومی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کنار سایر ابزارهای ایجاد و جذب رضایت مشتری و مخاطبین آموزش داده می شود .

اصول و رازهای استفاده از شبکه های اجتماعی به شکل حرفه ای برای دستیبابی سازمان به اهداف هم بخش دیگری از این مجموعه ی آموزشی است .

 روابط عمومی مدرن

مجموعه ی آموزش روابط عمـومی مدرن ،روابط عمـومی را به عنوان یک ابزار کارامد در ایجاد اعتماد و ارتباط بین تمام ذینفعان یک سازمان با استفاده از رویکردی و ابزارهای مدرن به شما معرفی خواهد کرد.
   آنچه در مجموعه ی ” آموزش روابط عمومـی مدرن ” خواهید آموخت :

 ·            آشنایی با روابط عمومی

.         مهاجرت از روشهای سنتنی روابط عمومی به سوی روشهای جدید روابط عمـومی

·            آشنایی با کانال های جدیدی که برای روابط عمـومی باز شده است

·         آموزش تطبیق دادن تحقیقات انجام شده در حوزه روابط عمـومی با رسانه های نو ظهور

·         بررسی مصرف کننده های امروزی

·         آموزش توسعه و تحقیق در مورد روشهای روابط عمـومی ترکیبی

·         افزایش تکریم شخصیت خریداران و مخاطبان

·         آشنایی با کانال های ارتباطی و تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان

·         آشنایی با انواع رسانه های اجتمایی

·         آموزش معرفی کارمندان برتر و مدیریت اعتبار

·         آموزش استفاده از اعتماد و اعتبار بدست آمده در بین مخاطبان برای مدیریت و گذشت از بحران ها

·         مقایسه ای بین مدیریت بحران ها و مدیریت مشکلات

·         آموزش کار با رسانه های اجتمایی در خلال بحران ها

·         آموزش استفاده از ابزارهای رسانه های اجتمایی برای روایت داستان های موفقیت کسب و کار

·         آموزش برخی از شیوه های عالی برای ایجاد پست ها در رسانه های اجتمایی

·         آموزش دنبال کردن اهداف کسب و کار از طریق روابط عمـومی در رسانه های اجتمایی

·         آموزش ایجاد و ارائه گزارش به هیات رییسه و دیگر افراد ذیربط

·         آموزش برنامه ریزی برای انجام وظایف ارتباطات روزمره در نقش یک مسوول روابط عمـومی دیجیتال

·          آشنایی با ارزش روابط عمومی با استفاده از رسانه های اجتمایی و محاسبه بازگشت سرمایه

  مشاهده ی مقدمه ی فیلم آموزشی اصول روابط عمـومی مدرن 

 مشاهده ی بخش اول فیلم آموزشی اصول روابط عمـومی مدرن 

 تولید کننده :این محصول تولید  موسسه آموزشی Lynda  و توسط مدیران ایران به فارسی دوبله شده است. 

 مدت زمان آموزش :این مجموعه ی آموزشی در   ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه مطالب ارزشمند خود را تهیه می کند و در   ۲ حلقه DVD  تقدیم شما می شود .

قیمت مجموعه ی آموزشی اصول روابط عمومی مدرن تا انتهای شهریور ماه ، فقط ۴۷ هزارتومان است.این یک سرمایه گذاری عالی و بسیار کم هزینه برای هر سازمانی است که می خواهد موفقیت بیشتری داشته باشد.

۴۷,۰۰۰ تومان

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.