• همه
  • اخبار مدیرایرانی
  • بازاریابی اینترنتی
  • کسب و کار
  • کسب و کار اینترنتی
  • مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش
  • مدیریت دانش
  • مقالات مدیریتی

اهمیت برنامه ریزی سود برای طرح کسب و کار شما

اهمیت برنامه ریزی سود برای طرح کسب و کار شما یک جمله معروف است که می‌گوید: اغلب متخصصین حوضه صنعت و تجارت معقدند که تهیه یک طرح کسب و کار سالیانه در جهت گیری فعالیت های شما بسیار موثر است. با این حال، به نظر می رسد که بیشتر صاحبان کسب و کار از توسعه […]

چگونه بعد از بحران زنده بمانیم؟

چگونه بعد از بحران زنده بمانیم؟ ۱-حباب بورس و ارواح حیوانی حباب دات کام از سال ۱۹۹۴ آغاز شد و در سال ۲۰۰۰ ترکید. شرکت های اینترنتی با تبلیغاتی گسترده نان اینترنتی بودن و فن آورانه بودن را می خوردند. مردم مسخ شده بودند و با دیدن یک پسوند اینترنتی و واژه استارت آپ بعد […]

کپی رایتینگ چیست ؟

کپی رایتینگ اصطلاحی است که این روزها بیشتر شنیده می شود. اما به چه معناست؟ اجازه بدهید با یک مثال شروع کنیم: خیلی وقت ها، تبلیغی را بعد از کلی فکر و برنامه ریزی منتشر می کنیم. به خیال خودمان، همه موارد خوب و مهم را گفته ایم و هر کسی می تواند منظور ما […]

امروز وقت آنست که برای بیکاری بزرگ فردا آماده شویم!!

بیکاری بزرگ جهان در راه است!! برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که در موج بیکاری بزرگ ۵ ساله آینده بیش از ۷۰۰ میلیون شغل در سراسر جهان از دست می‌رود. این موضوع فقط ناشی از سو عملکرد دولت ها یا اوضاع اقتصادی نیست . شرایط و فضای کسب و کار در حال دگردیسی جدی است . […]

دوره اطلس ارز دیجیتال

دوره اطلس ارز دیجیتال نوپایی و ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین باعث شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای کاربرانی که قصد کسب سود از این بازار را دارند، حس شود؛ راهنمایی کامل برای علاقمندان و تازه‌کارانی که شاید تا به حال اسم بیت‌کوین را هم نشنیده باشند و یا افرادی که […]

چطور می توانیم از بازار ارز دیجیتال درآمد کسب کنیم؟

وبینار آشنایی کامل با ارز دیجیتال و نحوه کسب در آمد از این بازار ارز دیجیتال چیست؟ بیت کوین چیست؟ از کجا می توانم بیت کوین بخرم؟ چه اتفاقی می افتد که ناگهان بیت کوین از ۵۰۰۰ دلار به ۸۰۰۰ دلار می رشد ؟ کلاً ماجرای این ارزهای دیجیتال چیست؟ چطور می شود از طریق […]

ثبت نام دوره آچار فرانسه

چرا آموزش مهارت بازاریابی اینترنتی برای هر کسب و کاری مهم است ؟ دریای اقتصاد این روزها، به شدت طوفانی است! اما شما می توانید در این دریای طوفانی، با مهارت هایی که کسب می کنید، موج سواری کنید! تمام شرکت ها و فعالان اقتصادی باید بتوانند از اینترنت به خوبی استفاده کنند تا بقا […]

نشست اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ باشگاه مدیران ایران

نشست اردیبهشت ۹۸ باشگاه مدیران بعد از ۲ ماه دوری (!) اولین نشست باشگاه مدیران ایران در سال ۹۸ ، در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، برگزار می شود. در این نشست، بعد از گفتگوهایمان، افطاری سبک می خوریم و بعد از صرف شام، یک عکس یادگاری هم خواهیم گرفت. زمان: آخرین یکشنبه اردیبهشت ماه – ۲۹ […]

یادگیری بعد از اقدام

یادگیری بعد از اقدام یکی از موثرترین شیوه های یادگیری این است که از آنچه در گذشته اتفاق افتاده بیاموزیم تا در شرایط مشابه آینده با موفقیت بیشتری اقدام کنیم. این شیوه یادگیری را ارتش امریکا ابداع کرده و از طریق آن درس های آموخته شده از اقدامات و عملیات گذشته را در دانشکده های […]

چرا باید از بازاریابی مدرن استفاده کنیم؟

چیزی که این روزها به عنوان بازاریابی مدرن می شناسیم، قبلاً وجود نداشت… چند سال قبل، بازاریابی مفهوم دیگری داشت. شما به عنوان بازاریاب، ماموریت پیدا می کردید که محصول تولید شده را به هر نحوی که شده، تبلیغ کنید و به فروش برسانید. هر چه هزینه بیشتری می کردید، احتمال موفقیت شما بیشتر می […]

بازاریابی چیست ؟ و چگونه یک طرح بازاریابی برای خودمان داشته باشیم؟

بازاریابی چیست ؟ بازاریابی نوعی استراتژی است که آن را به کار می گیرد تا بازار هدف مورد نظرتان آن قدر شما را بشناسد، دوست بدارد و به شما اعتماد کند تا به مشتری و درنهایت به هوادار شما تبدیل شود. همه کارهایی که برای دستیابی به این تغییرات انجام می دهید، تاکتیک هستند. اگر […]

هکر رشد کیست؟

هکر رشد کیست؟ هکر رشد فردی است که بازاریابی و کدنویسی می داند. کسی که برای پاسخ به سوال همیشگی «چگونه می توانم برای این محصول مشتری پیدا کنم؟» استراتژی های بازاریابی سنتی را دور می اندازد و فقط از چیزهایی که قابل سنجش، قابل پیگیری و مقیاس پذیر هستند استفاده می کند. در حالی […]