ثبت نام در دوره اینترنتی ابزارهای مدیریت آنلاین کسب و کار آغاز شد

در دوره اول مدیریت آنلاین کسب و کار، با یک نرم افزار مهم آشنا شدیم که به کمک آن توانستیم به کارهایمان نظم بیشتری بدهیم.
در این دوره و در ادامه دوره اول، با نرم افزارهای رایگان دیگری آشنا می شویم که در مدیریت بهتر کسب و کار، به ما کمک می کنند.
برگزاری وبینار : سمینار اینترنتی
برگزاری ویدیو کنفرانس
ثبت و پیاده سازی ایده ها – درست کردن چک لیست و … بصورت اشتراکی
مخاطبان :
شرکت ها و کسب وکارهای کوچک
کسانی که الزاماً همیشه در محل کارشان حاضر نیستند و نیاز دارند با استفاده از ابزارهای جدید، کسب و کارشان را مدیریت کنند.
کسانی که بصورت تیمی کار می کنند
کسانی که بصورت انفرادی کار می کنند ولی می خواهند بهره وری خودشان را افزایش دهند.
کسانی که می خواهند دوره های اینترنتی برگزار کنند.
نحوه اجرای دوره :
پس از ثبت نام و پرداخت آنلاین، می توانید وارد سایت شوید و همه محتوای آموزشی را بصورت فیلم، مشاهده و یا دانلود نمایید.
ضمن اینکه همه دروس به ایمیل شما هم ارسال می شوند و امکان پرسیدن سوال هم برای شما مهیاست.
زمان استفاده از دوره :
از همین حالا تا هر زمانی که شما بخواهید !
بعبارت دیگر، ما محدودیت زمانی برای استفاده از دوره ها ایجاد نمی کنیم و هر زمانی که شما نیاز داشته باشید، می توانید از درس ها استفاده بفرمایید.
همچنین اگر درسی برور رسانی شود و یا فایلی به آن اضافه شود، تغییرات جدید برای شما فعال خواهد بود.
میزان سرمایه گذاری :
مبلغ ۳۰ هزار تومان
اگر این دوره ی آموزشی بتواند فقط و فقط یکساعت در هفته در وقت شما صرفه جویی کند، ارزش ثبت نام را دارد.
مدرس :
مهندس شاهین شاکری – اطلاعات بیشتر