سایت اخبار رسمی
ابزارهای مدیریت محتوا
یکی از دغدغه هایی که بعد از تولید محتوا با آن روبرو میشویم منتشر کردن محتواست!!
با فرض اینکه ما کسی را نمی شناسیم ، چطور باید این کار را انجام دهیم ؟
برای این کار ابزارهای مختلفی وجود دارد که ما در اینجا به یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین ابزارها می پردازیم
سایت اخبار رسمی
در این مطلب خلاصه ای از امکانات این سایت را شرح میدهیم
برای استفاده از امکانات این سایت پس از ورود به سایت akhbarrasmi.comباید ابتدا در آن ثبت نام کنیم و پس از وارد شدن با حساب کاربری خود باید کمپین رسانه ای برای هدف خود ایجاد کنیم
کمپین رسانه ای یعنی استفاده کردن از مجموعه ای از امکانات و رسانه ها برای رسیدن به هدفی که مد نظر ماست.
در این سایت ۴ کمپین داریم که اولین کمپین به صورت رایگان است و کمپین های بعدی اقتصادی ، پیشرفته و ویژه است . که هر کدام از این پنل ها به ازای امکاناتی که به ما ارائه می دهند هزینه ای را دریافت میکنند پیشنهاد میکنیم که همیشه ابتدا از پنل رایگان استفاده کنیم .
اگر خودمان به هر دلیلی نمی توانیم محتوا تولید کنیم این سایت به ازای مبلغی اقدام به تولید محتوا برای کمپین ما می کند ولی اگر خود ما نیز این مهارت را داشته باشیم که محتوا تولید کنیم می توانیم خودمان این کار را انجام بدهیم و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهیم داشت.
یکی از قسمتهای دیگر این سایت پایش رسانه ای است.
پایش رسانه ای مجموعه فعالیتهایی است که به منظور رصد رسانههای گروهی (روزنامهها، وبگاهها، رادیو و تلویزیون) و یافتن خبرهای خاص مورد نظر برای مخاطبان ویژه انجام میشود.
پس از ثبت نام در سایت ، تولید محتوا ، ایجاد کمیپن و نشر در سایت با استفاده از این ابزار سایت می توانیم روند تغییرات بازدید کمپین خود را در بازه زمانی معین مشاهده کنیم که مثلا در یک بازه زمانی معین کمپین ما بازدید کننده ای داشته یا نداشته است .
علاوه بر استفاده از امکانات این سایت ما می توانیم از آموزشهای این سایت که در زمینه های مختلف مثلا تولید تیتر برای خبرماناست استفاده کنیم
به طور کلی با استفاده از این ابزار ساده و حرفه ای ما می توانیم خیلی حرفه ای کار روابط عمومی خود را مدیریت کنیم .
منبع : در دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ وب سایت خود را مدیریت کنید.
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 2
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید