مشاوره-دلایل افزایش پیچیدگی و رسمیت ساختارهای سازمانی
0
(0)
عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همه دوستان و مدیران عزیز بخصوص جناب آقای شاکری و خانم مفاخری
همانطور که میدانیم اجزای سه گانه تشکیل دهنده ساختار سازمانی شامل پیچیدگی،رسمیت و تمرکز میباشد که این اجزا با هم دارای ارتباط هستند.
سوالی که اینجا مطرح شده این است:
دلایل افزایش پیچیدگی و رسمیت ساختارهای سازمانی در سازمانهای امروزی چیست؟مزایا و محدودیتهای رسمی سازی در ساختارهای سازمانی چیست؟
فرستنده : آقای فارسیانی
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
نجات کسب و کار – دوره کاربردی رایگان
دوره رایگان نجات کسب و کار با بررسی و ارائه چک لیستی از عوامل موثر در کسبوکارها، کمک میکند تا به راهکارهایی برسیم که میتوان به کمک آنها، شرایط کسبوکار را بهتر کرد.
وبینار جلسه مشاوره گروهی – چالش های بازاریابی و فروش
وبینار جلسه مشاوره گروهی - چالش های بازاریابی و فروش - جلسه دوم ...
بهترین MBA مجازی کجاست
بهترین MBA مجازی کجاست خیلی از کسانی که دوره کارشناسی در زمینه های مختلف همچون...
برترین شرکت های مشاوره مدیریت در سال ۲۰۱۵
دنیا در حال دگرگونی است و بیشتر مشاورین، هنوز می خواهند برای شرکت "مک کنزی"...
چگونه به عنوان مشاور انتخاب نشدم
من مبین عباسپور دانش آموخته مدیریت هستم و تجربیات مختلفی در عرصه تجارت، بازاریابی و...
مشاوره – راه اندازی کسب و کار جدید
مشاوره راه اندازی کسب و کار سلام و خسته نباشید تا بحال بیشتر مطالب ارسالی...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
سلام بر شما و سپاس از لطف و همراهی ارزشمند شما .
راستش تا جایی که من می دانم سازمانهایی که به معنای واقعی امروزی هستند دقیقا سعی می کنند رسمیت و پیچیدگی زیادی نداشته باشند .
خصوصا سازمانهایی که کارمندان دانشی دارند اصلا نمی توانند در محیط های بسیار رسمی یا پیچیده موفق عمل کنند.
در سازمانهای رسمی یا پیچیده خلاقیت و نو آوری به شدت کاهش پیدا می کند .
فرهنگ سازمانی انگیزه های درونی رشد و ایجاد کارآفرینی های درون سامانی را بی انگیزه می کند .
این روزها در کشورهای توسعه یافته تا جای ممکن سعی می شه که از رسمی بودن و پیچیدگی پرهیز شود . حتی د ر مشاغلی که نیاز به آن دارند سعی می کنند سازمان را در لایه های مختلف به شکل های مختلف طراحی کنند و بخشهایی که نیازی به این رسمیت و پیچیدگی دارند از آن در امان بمانند .