کتاب نقشه راه توسعه فردی
کتاب نقشه راه توسعه فردی چوب جادوی شماست، لطفاً آن را زمین نگذارید!
در مقدمه کتاب چنین نوشته شده است:
ما «ندا مفاخری و شاهین شاکری» ، سالیان سال در نقش معلم و کوچ حرفه ای، برای هزاران نفر، آنچه آموخته ایم را به اشتراک گذاشته ایم. به صدها نفر کمک کرده ایم تا بدرخشند، بهترین های خودشان را کشف کنند و به سمت اهداف و آرزوهایشان پیش بروند.
در این کتاب اما نمی خواهیم معلمی کنیم! حتی نمی خواهیم کوچ باشیم. در این کتاب می خواهیم ابزارها، چک لیست ها، سوالات مهم و راهنماهای کوچکی که از میان صدها دوره ی آموزشی و کتابِ به روز و عالی، یافته ایم را با شما به اشتراک بگذاریم .
باور داریم اگر از این کتاب به خوبی استفاده شود می تواند جادو کند!
این کتاب می تواند چوب جادوی شما باشد و شما جادوگر اصلی باشید!
خوشحال می شویم که سال جاری را به همراه این کتاب سپری کنید و هر کجا به نظرتان آمد که این کتاب برای سال های بعد احتیاج به ویرایش دارد، بازخورد با ارزشتان را به ما اطلاع دهید:
info@modiriran.ir
۴۴۸۴۱۹۹۱ – ۰۲۱
کتاب نقشه راه توسعه فردی ، راهنمای یک سفر شخصی است؛ برای هر کدام از ما…
این کتاب در واقع یک دفترچه شخصیِ اجرایی است.
برای اینکه دانسته هایمان را اجرایی کنیم؛
برای اینکه به عنوان کوچ و رهبر زندگی شخصی و حرفه ای، سال آینده را تبدیل به بهترین سال زندگی خود -تا الان- کنیم.
این دفترچه به ما کمک می کند دانسته هایمان را به کار گرفته و اجرایی کنیم.
این دفترچه استفاده ی کابردی از آموزه هایی است که سالهای سال، با صرف هزینه زمانی و ریالی بسیار کسب کرده ایم.
لطفاً از همین الان که این کتاب را در دست گرفته اید، شروع کنید …
سال دیگر در همچین روزی، می توانید به عقب نگاه کنید و در مورد اثر جادویی نوشتن و اجرایی کردن آموزه هایتان لبخند بزنید.
لطفاً حتی اگر به این معجزه باور ندارید، امتحانش کنید …
برنامه توسعه فردی ، مهمترین برنامه ایست که هر فرد موفقی باید داشته باشد . تا بتواند در تمام امور زندگی شخصی و حرفه ای اش با توجه به آنچه واقعا برایش مهم است پیش برود و پله های موفقیت را همراه با حس عمیق خوشبختی طی کند.
اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب:
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار و خلاصه ای از هر کدام از آنها
خلاصه کتاب «اخبار را دنبال نکنید»
چاپ بولت ژورنال مدیران ایران
خلاصه کتاب بازاریابی در خرطوم فیل
« هکرهای رشد » جای معاونین بازاریابی را خواهند گرفت!
بازاریابی محتوایی قدم به قدم
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید