
موفقیت درون ساک است!
- پشتیبان
- بدون دیدگاه
0 (0) موفقیت در تبلیغات یعنی اثر گذاری و برقرار کردن ارتباط با مخاطب. ساک خرید اگر درست انتخاب شود
...موفقیت در تبلیغات یعنی اثر گذاری و برقرار کردن ارتباط با مخاطب. ساک خرید اگر درست انتخاب شود یکی از راههای کم هزینه برای تبلیغات نسبتا کم هزینه است .
اکثر فروشگاه های بزرگ بر این باورند که ساک های خرید رسانه تبلیغاتی مهمی هستند اما اکثر مشاغل دیگر در بهره مندی از این واقعیت خیلی ضعیف عمل می کنند .خریداران معمولان ساک های خریدشان را به هرجایی که می روند میبرند .مراکز شلوغ –مترو- مناطق مرکزی شهر وقطار و اتوبوس و…..و باعث می شوند پیام روی ساک شما به هرجایی انتقال پیدا کند و در نتیجه افراد زیادی این تبلیغ را میبینند و به آن جذب می شوند و یا اسم شرکت و تبلیغ شما در ذهنشان نقش می بندد .
برای اینکه بتوانید به شکلی موثر از این ساک ها استفاده کنید بهتر است که :
۱-نوشته روی آن ساده باشد
۲-ظاهری جذاب با فونت بزرگ داشته باشد .
۳-بسیار جذاب تر این است که از جنس پلاستیک سفید و یا کاغذ قهوه ای معمولی درست شود
۴-در نظر داشته باشید که فقط یک ساک طراحی نمیکنید و این ساک قرار است تبلیغ بیرونی شما باشد که به دست مشتریانتان تبلیغ میشود
۵-رنگ ها و طرح های جذاب را امتحان کنید و از تصویری خیره کننده و یا عبارتی جذاب استفاده کنید که بتوانید نظر همگان را به ساک جلب کنید.
ساک های خرید می توانند مبلغ شما باشند در دست دیگران . هزینه ی آنهم حتی برای کسب و کارهای کوچک قابل پرداخت است . ساک خرید ضمن اینکه می تواند باعث تبلیغ شما شود می تواند کمک کند تا مشتریان شما احساس بهتری به محصولات شما داشته باشند .
موفقیت
منبع: مدیران ایران .
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران
آموزش پیشنهادی

آموزش پیشنهادی