• 02144841991
  • info@modiriran.ir
Telegram Whatsapp
  • عضویت در باشگاه مدیران
  • فروشگاه
  • ما چیکار میکنیم؟
مدیران ایران
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
ورود و ثبت نام
0 تومان 0 Cart
0 تومان 0 Cart
ورود و ثبت نام
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
مدیران ایران

چه چیز ایجاد کننده آن نوع بازاریابی است که مردم عاشق آن هستند؟

5
(1)

آیا می دانید چه نوع بازاریابی است که مردم عاشق آن هستند؟

نوع بازاریابی : این سوال بزرگی است که پاسخ به آن می تواند درهای زیادی را به سمت فرصت های عالی بازاریابی باز کند. ما در این مطلب به دنبال این هستیم که جواب این سوال را یافته و به شما کمک کنیم تا آن پاسخ را در تمام داشته های بازاریابی تان پیاده سازی کنید.

در آغاز، بیایید با هم نگاهی به برخی از ویژگی های بی چون و چرای یک بازاریابی دوست داشتنی بیندازیم.

مردم، گونه ای از بازاریابی را دوست دارند که:

نوع بازاریابی

  آموزنده و کمک کننده باشد

این بازاریابی به بازاریابی آموزنده یا آگاهی دهنده موسوم بوده و پاسخ هایی را برای یک سوال، نیاز، یا نگرانی که شما ممکن است داشته باشید فراهم می کند. این نوعی از بازاریابی است که شما هنگامی که در شرایط جمع آوری اطلاعات هستید و تلاش می کنید که اطلاعات بخصوصی را به دست آورید تا اینکه به عنوان یک بازاریاب به هدف خود دست پیدا کنید، آنرا دوست دارید.

برای مثال، پست های وبلاگی که در آنها شیوه انجام یک کار توضیح داده شده و ویدئوهای آموزش گام به گام، در این گونه از بازاریابی قرار می گیرند. این تعریف به نقش مشاوره ای بازاریابی و حتی خدمات مشتریان نزدیک است.

   به هنگام و سفارشی شده باشد

برای این که بازاریابی واقعاً سودمند باشد، لازم است که در زمان مناسب در دسترس شما قرار داشته باشد. اگر شما با یک چالش مشخص روبرو شده اید و دارید با جدیت به دنبال یک راهکار می گردید، آیا دوست ندارید که آن راهکار را درست در صندوق دریافت ایمیل خود داشته باشید؟

بگذارید موضوع را این طور مطرح کنیم که شما در حال سازماندهی یک مراسم عروسی هستید و به دنبال یک تالار پذیرایی مناسب می گردید. ممکن است شما در جریان تحقیق خود، از تعدادی وب سایت نیز بازدید کرده باشید، ولی در این میان قلب شما توسط شرکتی که به پیگیری کار شما علاقه نشان می دهد، به هر خواسته ای که شما در جستجوی آن هستید پاسخ مناسب می دهد، و به شما پیشنهاد کمک می دهد، تصاحب می شود.

آمازون یک نمونه شناخته شده از وب سایتی است که تجربه های بازدید از خود توسط مشتریانش را بر مبنای نیازها و ترجیحات آنها، سفارشی می کند.

 در بیان و پیامش سازگاری وجود داشته باشد

برای ایجاد یک نوع از بازاریابی که مردم آنرا دوست داشته باشند، شما نیاز دارید که به تجربه کاربران در مراحل گوناگون چرخه زندگی آنها توجه داشته باشید: از نخستین باری که آنها اتفاقی و از طریق تعامل شان با وب سایت شما و محتوای تان، به برند شما برمی خورند، تا نقطه ای که به مشتری شما تبدیل می شوند، و موفقیت بلند مدت آنها به عنوان یک فرد. چنانچه این جابجایی مشتریان خود را در طول مراحل گوناگون چرخه زندگی شان، به گونه ای سازگارانه و انعطاف پذیر تعریف و برایشان برنامه ریزی کرده باشید، موانع را حذف، و مخاطبان خود را ترغیب خواهید کرد تا به مبلغان برند شما تبدیل گردند. کاری که شرکت کامپیوتری اپل[۱] توانست آنرا با موفقیت بسیار به انجام برساند.

چگونه شروع به ایجاد یک بازاریابی دوست داشتنی کنیم

حالا که در این کتاب، ویژگی های کلیدی نوعی از بازاریابی که مردم دوستش دارند مطرح شد، بیایید به بحث در این خصوص بپردازیم که شما چگونه می توانید این ویژگی ها را در در فعالیت های بازاریابی خود اعمال کنید.

در این کتاب الکترونیکی، ما شما را به عمق فرآیند راه اندازی یک کمپین بازاریابی همه جانبه برده و به شما راه هایی را نشان می دهیم که به کمک آنها می توانید هر جزئی از این کمپین را آموزنده، کمک کننده، به هنگام، سفارشی شده، سازگار، و به بیان دیگر، دوست داشتنی کنید.

از بررسی بهترین فعالیت های بازاریابی انجام شده در میان بنگاه های تجاری و نیز تجربه به دست آمده در خود HubSpot ، چنین دریافته ایم که در یک کمپین بازاریابی موفق، برخی از اجزای کلیدی به شرح زیر وجود دارد:

  •  یک پیشنهاد بازاریابی جذاب ایجاد کنید
  •   پیشنهاد ایجاد شده را بر روی وب سایت خود قرار دهید
  •  پیشنهاد را به گردش های کاری خودکار اضافه کنید
  •  یک پیشنهاد بازاریابی جذاب ایجاد کنید
  •  آنرا از طریق ایمیل، وبلاگ نویسی، و شبکه های اجتماعی ترویج کنید
  •  نتایج را ارزیابی کنید

 لازم است هر یک از اجزای این کمپین، ویژگی های آن نوع بازاریابی که مردم دوست خواهند داشت را در خود داشته باشد. حالا بیایید شروع به ایجاد کمپین هایی عالی و موفق کنیم!

منبع: هات اسپات ، ترجمه : مدیران ایران

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1

اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بولت‌ژورنال- ابزار برنامه‌ریزی
بولت‌ژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
از چه ابزاری برای مدیریت زمان استفاده کنیم؟‌ این پرتکرار ترین سؤالی است که در...
درآمدزایی
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
مورد مطالعه: مؤسسه آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی مجازی نور طوبی (بهار 1400) مقدمه: مؤسسه...
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
فروش اینترنتی بیشتر، یک‌شبه و اتفاقی به دست نمی‌آید. برای فروش اینترنتی بیشتر، باید نکات...
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
در مطلبی با عنوان «فرمول طلایی فروش»، مواردی را بررسی کردیم که در فروش، بسیار...
فرمول طلایی فروش
موتور محرکۀ هر کسب‌وکاری، بخش فروش آن است.اما فروش مبحث بسیار گسترده‌ای است. چطور می‌توان...
گرگ وال استریت
گرگ وال استریت کیست؟

گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.

قدیمی تر چگونه طرح بازاریابی یا برنامه بازاریابی بنویسیم ؟
جدیدتر ۵۰ نکته برای توسعه کسب و کار شما

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

18 − 4 =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

جستجو برای:
فرصتی برای شبکه سازی حرفه ای

آموزش جامع هوش مصنوعی برای مدیران
آموزش هوش مصنوعی
کاملترین دوره آموزشی هوش مصنوعی
دوره های آموزشی مدیران
فروشگاه محصولات مدیران ایران
دوره های آموزشی به روز و کاربردی
کانال مدیران ایران
کانال تلگرام مدیران ایران
سیستم‌سازی
سیستم سازی چیست
کوچینگ
همه چیز درباره کوچینگ
اینستاگرام
اینستاگرام مدیران ایران
کتاب مدیریت زمان



سرمایه گذاری آنلاین
Nobitex Referral Campaign Banner
خرید بیت کوین با کمترین مبلغ
Nobitex Referral Campaign Banner
دربـاره مـا

ماموریت ما، کمک به توسعه کسب‌ و کارها و رونق دادن به آنها است و این کار را با آموزش‌ها، مشاوره‌ها و جلسات کوچینگ انجام می‌دهیم.

دسترسی سریع
  • کوچینگ چیست؟
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مقالات
تـماس بـا مـا
  • کرج- خ دوم شرقی شاهین ویلا- پلاک 15- واحد 1
  • 02634209344
  • 02144841991
  • info@modiriran.ir
مجوزها و نماد ها
Envelope Twitter Youtube Facebook Linkedin Instagram icon--white Telegram Whatsapp
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت «مدیریت اطلاعات پویا مهارت» می‌باشد. | پشتیبانی با پشتیبان وردپرس

در این سایت، از کوکی‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم تجربه مرتبط‌تری به شما ارائه دهیم.
لطفاً با زدن دکمه "پذیرش همه" با عملکرد کوکی‌ها و دریافت سرویس بهتر، موافقت کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر"تنظیمات کوکی‌ها" را بزنید.
تنظیمات کوکی‌هاپذیرش همه
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
همیشه فعال
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
کوکیمدتتوضیحات
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT