۹ نکته سئو که اول از همه باید اجرا کنید – بخش چهارم
نکات سئو – بخش چهارم
۵– دادههای مربوط به حجم کلمهی کلیدی را استخراج کنید. یکی دیگر از نکات سئو این است که تحقیق کنید کدام کلمه کلیدی مربوط به کسبوکار شما بیشتر از همه توسط کاربرها جستجو شدهاند. چندین ابزار برای انجام این کار وجود دارد مانند Google Keyword Planner (نیازمند این است که یک حساب AdWords داشته باشید) و Wordtracker.
این دادهها به چند دلیل ارزش بسیار بالایی دارند. یکی از آنها مربوط به تگ عنوان میشود که در نکتهی بعدی به آن خواهیم پرداخت. دلیل دیگر این است که میتوانید بفهمید زمانی که مشتریهای احتمالی شما به محصولات شما نیاز دارند از چه زبان و ادبیاتی استفاده میکنند. ۳۰ سال قبل، بازاریابها برای دسترسی به این دادهها سر از پا نمیشناختند. این دادهها نه فقط روی تگ عنوان بلکه روی محتوای شما نیز باید تأثیر داشته باشد.
اگر بتوانید با زبان مشتری صحبت کنید، مسلماً هم در رابطه با سئو و هم کانورژن، به نتایج مطلوبی خواهید رسید. نکتهی مهم: صفحههای سایت را با تکرار مداوم کلمههای کلیدی پر نکنید (به این پدیده اصطلاحاً keyword stuffing میگویند)! شما باید صفحاتی بسازید که از دیدگاه مشتری احتمالی، زیبا و هوشمندانه باشند.
۶–تگهای عنوان را بهینهسازی کنید. من قبلاً مقالهی جامعی را با عنوان «۳ قانون طلایی تگهای عنوان» در سایت SearchEngineWatch منتشر کردم. خلاصهی آن مقاله این است که باید صفحات مجزایی را برای هر یک از نیازهای کاربران در نظر بگیرید. تحقیقی که دربارهی کلمهی کلیدی در مرحلهی قبل انجام دادید، میتواند به شما کمک کند اما لازم است تا از منابع اطلاعاتی دیگری نیز استفاده کنید.
به کدام یک از نیازهای کاربران میپردازید؟ آیا میتوانید از مشتریهای احتمالی خود تحقیق کنید که چه نیازهایی دارند؟ این مرحلهی بسیار مهمی است – اگر صفحههایی نداشته باشید که راجع به نیازهای مشتری صحبت کند، خیلی سخت میتوان معاملهای را با آنها انجام داد. زمانی که لیست صفحات مورد نیاز را بدست آوردید، با استفاده از تحقیقی که دربارهی کلمهی کلیدی انجام دادید، تگهای عنوان را مشخص کنید. همچنین، کلمههای کلیدی به شما کمک میکنند متوجه شوید که ساختار محتوای شما در صفحه باید به چه صورت باشد
۷- محتوای تکراری را حذف کنید. یکی دیگر از نکات سئو این است که بیشتر سایتها در زمینهی محتوای تکراری دچار مشکل هستند. اطلاعات بیشتر راجع به مشکل محتوای تکراری و راهحلهای آن را از اینجا میتوانید بخوانید. سایتهای زیادی وجود داشته که گروه Stone Temple Consulting فقط با برطرف کردن مشکل محتوای تکراری توانسته بازدید ارگانیک آنها را افزایش دهد.
این مشکل را چطور باید پیدا کنید؟ به دنبال تگهای عنوان تکراری (یا تقریباً تکراری) بگردید – این جستجو میتواند حتی منجر به پیدا کردن صفحات تکراری شود. از کجا میتوانید به این دادهها دسترسی داشته باشید؟ یادتان میآید که در مراحل قبل راجع به کراول کردن سایت صحبت کردیم؟ اینجا میتوانید مجدداً از دادههای کراول استفاده کنید. تصویر پایین نمونهای از خروجیِ کراولر Xenu را نمایش میدهد:
ستون مربوط به تگ عنوان را بررسی و صفحاتی را که به نظر میرسد عناوین مشابهی دارند پیدا کنید. زمانی که صفحات مشکلدار را پیدا کردید میتوانید از یک توسعهدهنده کمک بگیرید تا مشکل را برطرف کند – حداقل میدانید که به او چه باید بگویید. این مرحله شاید کمی دردناک باشد اما قطعاً ارزشش را دارد.
اگر شما به استفاده حرفه ای و تخصصی از اینترنت علاقه دارید محصول زیر برای شما بسیار مفید خواهد بود.
پکیج جامع بازاریابی اینترنتی به سبک آچار فرانسه !!
۱۰ عدد لوح فشرده شامل :
- طراحی و راه اندازی سایت کاملا پویا
- تولید محتوا
- شبکه های اجتماعی
- راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کامل
- آموزش سئو
- ایمیل مارکتینگ
- و …
تخفیف ویژه این مجموعه فقط برای ۷ نفر !
[button color=”green” size=”medium” url=”https://www.modiriran.ir/?p=13473″ icon=”” target=”false”]سفارش محصول[/button]
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید