هفت نکته برای داشتن یک روز کاری مؤثرتر
۱– با یک چشمانداز و هدف روشن، روزتان را آغاز کنید.
۲ – هدف روزانهتان را به پروژههای قابل انجام خورد کنید.
۳ – یک گروه از فعالیتها و کارها را برای انجام هر پروژه، مشخص دهید.
۴ – لیستهای کاریتان نباید بیشتر از ۶ مورد را در برگیرد.
۵ – برای بهرهوری بیشتر، لیستهای کاریتان را در شب قبل، بنویسید.
۶ – حداقل یک ساعت در روز، به فکر پول درآوردن نباشید، موبایلتان را خاموشکنید و ایمیلهایتان را چک نکنید.
۷ – کارهای ناتمام امروز را به لیست کاری فردا منتقل کنید و اول آنها را انجام دهید.
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
تمام آنچه باید درمورد اهمال کاری بدانیم.
اهمال کاری ، دلایل و راهکارهای عملی آن . یک گزیده عالی از تمام آنچه بایددر مورد اهمال کاری بدانیم در این مقاله گرد آوری شده است .
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
10 مهارت برتر و ضروری برای سالهای آینده
مجمع جهانی اقتصاد در سالهای مختلف نتیجه پژوهش هایش را برای لیست کردن مهارتهای ضروری برای سالهای آینده منتشر می کند لیست 10 مهارت برتر که افراد و سازمانها در سال 2025 به آنها نیاز دارند، یکی از مهمترین منابع برای کسانی است که علاقمند هستند مهارتهای به روز را برای خود و سازمانشان ایجاد کرده باشند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید