وبینار مهارت مدیریت ذهن
وبینار مهارت های آینده و اهمیت فراگیری مهارت مدیریت ذهن
در این وبینار که مهمان صحبت های خوب و با ارزش آقای دکتر سهیل سهیلی زاده از اعضای خوب باشگاه مدیران ایران هستیم .با [تغییرات جهان آینده] و [مهارت های آینده] مورد نیاز برای حضور سازنده در جهان آینده می پردازیم.
حضور در این وبیناربرای تمام اعضای خوب باشگاه مدیران ایران رایگان است و مباحث جالب و جدیدی را در آن خواهید یافت .
زمان :
چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۲۰ الی ۲۲
بخش دوم: چهارشنبه ۱ آذر ماه ساعت ۲۰ الی ۲۲
محل :
هر کجایی که شما بخواهید در تلفن همراه ، تبلت یا لپ تاپ شما .
هزینه :
استفاده از این وبینار خوب برای تمام اعضای باشگاه مدیران ایران رایگان است .
و در سایت باشگاه مدیران ایران می توانید آنرا مشاهده بفرمایید.
آنچه در وبینارمهارت های آینده و اهمیت فراگیری مهارت مدیریت ذهن خواهیم داشت :
در جلسه اول وبیناربه [تغییرات جهان آینده] و [مهارت های آینده] مورد نیاز برای حضور سازنده در جهان آینده
می پردازیم.
در پایان بخش اول [مهارت مدیریت ذهن] را معرفی می کنیم
که این مهارت، هسته اصلی مهارت های ذهنی مورد نیاز در جهان آینده می باشد.
در این بخش افراد با چند تمرین ساده چندگام عملی به داخل فضای مدیریت ذهن برخواهند داشت.
که درفرصت یک هفته ای افراد می توانند روی این تمرین ها کار کنند.
در بخش دوم برنامه که هفته ی بعد از آن برگزار می شود :
بصورت خلاصه و کلی به موضوع [مهارت مدیریت ذهن] می پردازیم و نمونه هایی از تمرین ها را با نگاه و فضای مدیریت ذهن تحلیل می کنیم.
استاد وبینار :
دکتر سهیل سهیلی زاده از اعضای خوب باشگاه مدیران ایران
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تمام آنچه باید درمورد اهمال کاری بدانیم.
اهمال کاری ، دلایل و راهکارهای عملی آن . یک گزیده عالی از تمام آنچه بایددر مورد اهمال کاری بدانیم در این مقاله گرد آوری شده است .
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
10 مهارت برتر و ضروری برای سالهای آینده
مجمع جهانی اقتصاد در سالهای مختلف نتیجه پژوهش هایش را برای لیست کردن مهارتهای ضروری برای سالهای آینده منتشر می کند لیست 10 مهارت برتر که افراد و سازمانها در سال 2025 به آنها نیاز دارند، یکی از مهمترین منابع برای کسانی است که علاقمند هستند مهارتهای به روز را برای خود و سازمانشان ایجاد کرده باشند .
تحول فردی چگونه می تواند بهره وری فردی و سازمانی را افزایش دهد ؟
تحول فردی، فرآیندی پویا و منحصر به فرد برای گسترش آگاهی است که به موجب آن افراد به طور انتقادی از دیدگاههای قدیمی و جدید خود آگاه میشوند و انتخاب میکنند که این دیدگاهها را در یک تعریف جدید از خود ادغام کنند.
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
روش ایجاد لیستهای کاری قابل انجام
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید