• 02144841991
  • info@modiriran.ir
Telegram Whatsapp
  • عضویت در باشگاه مدیران
  • فروشگاه
  • ما چیکار میکنیم؟
مدیران ایران
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
ورود و ثبت نام
0 تومان 0 Cart
0 تومان 0 Cart
ورود و ثبت نام
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
مدیران ایران

وقتی مشتری به شما “نه” می­گوید…

3.5
(17)

وقتی مشتری به شما “نه” می­گوید…

وقتی مشتری به شما "نه" می­گوید

أشرطة الفيديو الجنس مجانا

  • xnxx
  • xnxx 2019
  • xnxxwap.info

به مخالفت مشتری خود گوش دهید:

وقتی مشتری “نه” می­گوید، مخالفتی با راهکار پیشنهادی شما صورت گرفته است. برای فهمیدن عللی که در پس این “نه” وجود دارد، از مجموعه ای

از سوالات باز و بسته استفاده کنید. باید بفهمید چرا این مشتری”نه” می گوید، تا بتوانید به بهترین نحو ممکن به او کمک کنید.

مخالفت مشتری طرف مقابل را بپذیرید:

همواره دلایل مشتری خود را بپذیرید و سپس پاسخ خود را با یک جمله مثبت آغاز کنید.

انجام این کار به مشتری نشان می دهد که با او احساس همدردی می­کنید و مخالفتش را می­پذیرید. در عین حال می­توانید با این کار به منافع دیگری از راهکار پیشنهادیتان اشاره کنید.

با یک سوال مساله را پیگیری کنید:

وقتی مشتری با شما مخالفت می کند.

شما به حرف او گوش کرده اید،

آن را پذیرفته اید و اطلاعات

بیشتری در مورد راهکارتان ارائه داده اید.

به پاسخ مشتری توجه کنید:

پاسخ مشتری نشان دهنده این مطلب است که آیا دلیل مخالفت مشتری این است که با پیشهادتان موافقت ندارد یا اینکه علت مخالفتش این است که به دنبال اطلاعات بیشتری است.

گوش دادن به شکل فعال به مشتری :

صحبت کردن مهم است چون با این کار پیامی را به دیگران منتقل می­کنید، اما گوش دادن معمولاً مهم تر

از صحبت کردن است.بدون داشتن توانایی گوش دادن به شکل خوب و مناسب، برقراری ارتباط به طور موثر امکان پذیر نیست. اگر به پیام طرف مقابل خوب گوش

ندهید، احتمال دارد به سادگی پاسخ اشتباهی به او بدهید.

به طور کامل بر روی مشتری های خودتان متمرکز شوید.

چنین تصور کنید که متری مقابلتان که در حال سرویس دهی به او هستید، تنها مشتری موجود در کسب و کارتان است. اگر چنین تصوری داشته باشید قادر خواهید بود تمام تمرکز خود را به آن مشتری اختصاص دهید. وقتی در حال گوش دادن به سخنان مشتری هستید، حالت علاقه مندی و اشتیاق خود را، حتی اگر پیامش خیلی طولانی است، حفظ کنید.در چنین وقتی می توانید با حالت چهره یا تکان دادن سر به او نشان دهید که با او همراه هستید. وقتی هر از چند گاهی سرتان را تکان می دهید و از جملاتی نظیر، “درست است”، “متوجه ام” و ” در این باره بیشتر برایم توضیح دهید” استفاده می­کنید، به او نشان می دهید که هنوز به حرف هایش گوش می دهید. اگر مشتریتان از این شاخه به آن شاخه می­پرد و از مسیر صحبت خارج می­شود، می­توانید به شکلی مودبانه صحبت او را قطع کنید و سوالاتی مطرح کنید

که از طریق آنها بتوانید دوباره کنترل مکالمه را در دست بگیرید.

بی طرف بمانید؛ قضاوت نکنید.

پس از نتیجه گیری یا قضاوت کردن، تا جایی که می­توانید اطلاعات جمع کنید . این کار باعث می­شود از رسیدن به نتیجه گیری های ناگهانی اجتناب کنید.

اگر مطمئن نیستید که مطلب را درست فهمیده اید یا خیر، کلمات مشتری را تکرار کرده . معنای آن را توضیح دهید و سوالات بیشتری بپرسیدتا بتوانید اطلاعات دیگری جمع آوری کنید.

هرگز فرض را بر این نگذارید که می­دانید مشتریان چه می خواهند. اگر مطمئن نیستید، سوالات دیگری مطرح کنید تا مطلب برایتان روشن شود.

از طریق این شش گام روابط مثبت و مستحکمی با تمام مشتری­هایتان  ایجاد کنید و آن­ها را حفظ نمایید.

گام اول: برقراری ارتباط گرم و صمیمانه

گام دوم: تعامل مثبت با مشتری ها

گام سوم: مشخص کردن نیازهای مشتری

گام چهارم: ایجاد حس ارزشمند بودن در مشتری

گام پنجم: حفظ روابط موجود

گام ششم: حرکات متفاوت ” اداره کردن انواع مختلف مشتری ها”.

منتخبی از کتاب ۱۰۱ نکته برای جذب و حفظ مشتری

منبع: مدیران ایران

 

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد نظرات: 17

اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بولت‌ژورنال- ابزار برنامه‌ریزی
بولت‌ژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
از چه ابزاری برای مدیریت زمان استفاده کنیم؟‌ این پرتکرار ترین سؤالی است که در...
درآمدزایی
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
مورد مطالعه: مؤسسه آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی مجازی نور طوبی (بهار 1400) مقدمه: مؤسسه...
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
فروش اینترنتی بیشتر، یک‌شبه و اتفاقی به دست نمی‌آید. برای فروش اینترنتی بیشتر، باید نکات...
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
در مطلبی با عنوان «فرمول طلایی فروش»، مواردی را بررسی کردیم که در فروش، بسیار...
فرمول طلایی فروش
موتور محرکۀ هر کسب‌وکاری، بخش فروش آن است.اما فروش مبحث بسیار گسترده‌ای است. چطور می‌توان...
گرگ وال استریت
گرگ وال استریت کیست؟

گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.

قدیمی تر تکنیک های فروش در بازاریابی - ۳
جدیدتر تکنیک های فروش در بازاریابی - ۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

10 − 5 =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

جستجو برای:
فرصتی برای شبکه سازی حرفه ای

آموزش جامع هوش مصنوعی برای مدیران
آموزش هوش مصنوعی
کاملترین دوره آموزشی هوش مصنوعی
دوره های آموزشی مدیران
فروشگاه محصولات مدیران ایران
دوره های آموزشی به روز و کاربردی
کانال مدیران ایران
کانال تلگرام مدیران ایران
سیستم‌سازی
سیستم سازی چیست
کوچینگ
همه چیز درباره کوچینگ
اینستاگرام
اینستاگرام مدیران ایران
کتاب مدیریت زمان



سرمایه گذاری آنلاین
Nobitex Referral Campaign Banner
خرید بیت کوین با کمترین مبلغ
Nobitex Referral Campaign Banner
دربـاره مـا

ماموریت ما، کمک به توسعه کسب‌ و کارها و رونق دادن به آنها است و این کار را با آموزش‌ها، مشاوره‌ها و جلسات کوچینگ انجام می‌دهیم.

دسترسی سریع
  • کوچینگ چیست؟
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مقالات
تـماس بـا مـا
  • کرج- خ دوم شرقی شاهین ویلا- پلاک 15- واحد 1
  • 02634209344
  • 02144841991
  • info@modiriran.ir
مجوزها و نماد ها
Envelope Twitter Youtube Facebook Linkedin Instagram icon--white Telegram Whatsapp
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت «مدیریت اطلاعات پویا مهارت» می‌باشد. | پشتیبانی با پشتیبان وردپرس

در این سایت، از کوکی‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم تجربه مرتبط‌تری به شما ارائه دهیم.
لطفاً با زدن دکمه "پذیرش همه" با عملکرد کوکی‌ها و دریافت سرویس بهتر، موافقت کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر"تنظیمات کوکی‌ها" را بزنید.
تنظیمات کوکی‌هاپذیرش همه
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
همیشه فعال
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
کوکیمدتتوضیحات
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT