پنج عبارتی که نباید گفت! + دانلود فیلم
3
(2)
چطور می شود ، با همکاران ارتباط موثر داشت ؟
گاهی گفتن یا نگفتن برخی عبارت می تواند در سرنوشت ارتباط اثری جدی بگذارد . در این فیلم کوتاه آموزشی که از مجموعه نکات طلایی مدیریت است به پنج عبارتی که نباید گفت اشاره شده است :
این فیلم یکی از بخشهای مجموعه ی نکات طلایی مدیریت است که هم اکنون در pack94 قابل دسترس است . برای مشاهده ی اطلاعات کامل این پک آموزشی مدیریت اینجا را کلیک کنید.
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد نظرات: 2
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تفویض اختیار، راز پنهان مدیران موفق
اگر میخواهید ببینید یک مدیر، چه اندازه در کارش موفق است، ببینید وقت خالی دارد...
okr چیست ؟ چطور به گوگل کمک کرد بدرخشد؟
okr چیست و چگونه توانسته است به شرکت های موفقی همچون در گوگل در دست یافتن به اهداف و نتایج دلخواه کمک کند .
معیارهای استخدام را چگونه بسنجیم؟
معیارهای استخدام چگونه باید این معیارها را بسنجیم؟ در متون جدید مدیریت، معیارهای استخدام را...
با کارمندان ناکارآمد چطور رفتار کنیم و چطورانگیزه را در آنها زنده کنیم؟
ایجاد انگیزه در کارمندان ناکارآمد شاید در چند وقت اخیر متوجه شده باشید، کسبوکارتان همانند...
ده روش جذب نیرو که کارجویان را فراری میدهد !
ده روش جذب نیرو که کارجویان را فراری میدهد ! همه سازمانها استراتژیهایی برای جلب...
چقدر و چرا باید به کارکنان از وضعیت سازمان اطلاعات بدهیم؟
چقدر باید به کارکنان اطلاعات بدهیم؟ نقش "توزیع کننده اطلاعات" یکی از نقشهای مهم مدیران...
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید