کارگاه آموزشی مدیریت برند در حوزه قطعات خودرو
فروش تعداد محدودی جایگاه برای شرکت در کارگاه آموزشی مدیریت برند در حوزه قطعات خودرو:
سخنران : پروفسور محمود صمیعی نصر
( عضو هیئت علمی دانشگاه و مشاور سابق شرکت جنرال موتورز )
محل برگزاری : نمایشگاه بین المللی تهران
زمان :یکشنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۳
Globalization is making us increasingly uniform, so we mustconstruct and promote ourdistinctiveness in order to continue existing”
&
Branding is a process to Highlight to a global what is so distinctive about Your product, in
order to continue to exist
فرصت استثنایی فقط ۴ روز دیگر باقی مانده
موضوع سخنرانی :
چالش شرکتهای قطعه ساز ایرانی در ورود به ورود به عرصه مدیریت برند و نقش آن در فرآیند جهانی شدن
در بازار بشدت رقابتی دنیای امروز که ما هم فاصله چندانی با آن نداریم،برندینگ مهم ترین بخش تجارت است
این اعتقاد در بزرگترین مدیران موفق شرکتهای معتبر بین المللی و کارشناسان این عرصه وجود دارد که شروع یک کسب و کار بدون تفکر برند نمودن آن یک اشتباه بزرگ است.
مطالعات و تحقیقات در طول بیست سال گذشته ثابت کرده است که نقش برندها در افزایش عمر کسب و کار و سودآوری بنگاه غیر قابل انکار است. و بایستی این واقعیت امروز در بازارهای دنیا را بپذیریم که امروزه مشتری دیگرکالا نمی خرد بلکه برند می خرد.
کشورهایی مانند ایران که در دوران گذار اقتصادی از یک اقتصاد بسته به اقتصادی باز هستند، تلاطمهای اقتصادی قابل توجهی را در این دوران گذار تجربه میکنند. تحولات جهانی در صنعت خودرو و قطعه با ظهور شرکتهای صاحب برند، هشداری برای شرکتهای مستقل در منطقه چونایران بهشمار میروند تا خود را برای رویارویی با موج تحولات آینده که می تواند به یک سونامی تبدیل شود ، آماده کنند، در غیر اینصورت باید عرصه را ترک و میدان را به دیگران واگذار کنند.
با امیدواری به برداشته شدن کامل تحریم های بین المللی و همچنین جذابیتهای متنوع بازار داخل ، توجه به مقوله مهم و استراتژیک ادغام و ائتلاف می تواند چالشهای پیش رو این صنعت برای حضور در بازارهای جهانی و تبدیل شدن به یک برند معتبردر تسخیر ذهن مشتریان هدف را فراهم نماید . زیرا جنگ امروز برندینگ در فضای جهانی جنگ محصولات نیست بلکه جنگ چگونگی ایجاد تمایز در تسخیر اذهان است
لذا با وجود ادغام خودروسازان جهانی و رشد ظرفیت آنها ، ضروری است صنعت خودروسازی و قطعهسازی کشورمان نیز زمینه اتحاد استراتژیک با صنایع بزرگ دنیا را فراهم کند. چراکه با این روند ضمن فراهم شدن شرایط انتقال دانش و فناوری، بهبود کیفی در صنعت صورت گرفته و زمینه توسعه بازارهای صادراتی و پایداری کسب و کار صنعت خودرو کشور بیش از گذشته فراهم خواهد شد.
در این راستا لازم است متولیان صنعت خودروسازی کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی با ورود به عرصه مدیریت برند و چالشهای پیش رو برای شرکتهای داخلی در ورود به این عرصه مهم ، زمینه توسعه ارتباط با خودروسازان بزرگ و جهانیسازی تولید و تجارت در این صنعت را فراهم آورند و با برقراری ارتباط موثر با شبکههای تامین جهانی در این صنعت راه ورود صنعت خودرو و قطعهسازی ایرامدیران ارشدن را به بازارهای بینالمللی هموار نمایند.
هزینه ثبت نام در کارگاه آموزشی
با ۴۰درصد تخفیف برای مدیران و دانشجویان
مدیران ارشد : ۱/۳۸۰/۰۰۰ریال
دانشجویان : ۷۵۰/۰۰۰ ریال
شماره دبیرخانه : ۰۲۱۴۴۲۷۸۹۹۷
دبیرکنفرانس : ۰۹۱۹۲۱۱۸۴۲۸ (افشار)
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
چاپ بولت ژورنال مدیران ایران
وبینار رایگان ارزهای دیجیتال
در یک وبینار رایگان ارزهای دیجیتال یک شروع عالی به دنیای ارزهای دیجیتال خواهیم داشت .
کاربردی و علمی با روشهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سایر روشهای درآمد زایی آن آشنا می شویم .
دانلود رایگان وبینار «نقطه عطف»
هدیه مدیران ایران به مناسبت روز پرستار
قرنطینه را به دانشگاه تبدیل کنیم!
پیشنهاداتی برای اینکه قرنطینه را به دانشگاه تبدیل کنیم.
دورهمی مدیران باشگاه مدیران ایران
باشگاه مدیران ایران ، فضایی برای پرسنال برندینگ و حضور در جمع مدیران کسب و کارهای مختلف ، تبادل تجربه و شبکه سازی حرفه ای
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید