کتاب الکترونیکی -گام به گام بازاریابی اینترنتی
کتاب الکترونیکی گام به گام بازاریابی اینترنتی ترجمه ی فارسی کتابی با این نام از سایت hubspot است که مطالب بسیار ارزشمندی را به شکل گام به گام برای بازاریابی اینترنتی البته ازنوع مدرن شرح می دهد .
در این کتاب چنین آمده است : کمپین بازاریابی شما باید براساس یک پیشنهاد بازاریابی عالی شکل بگیرد. پیشنهادی که نشان دهنده نخستین ویژگی گونه ای از بازاریابی است که مردم آنرا دوست دارند.
آموزنده و کمک کننده باشد
ولی اینکه به طور مداوم با ایده های محتوایی جدید پیش برویم هم می تواند دشوار باشد. برای مدیریت تقاضاهای موجود برای تولید محتوا، بارها و بارها به بازاریابان گفته شده است که ”مانند یک ناشر فکر کنند“. این یک توصیه عالی است، اما معنای دقیق آن چیست؟ به بیان دیگر، یک بازاریاب باید چه نوع شیوه تفکری داشته باشد تا بتوان گفت مانند یک ناشر فکر می اندیشد؟
همانند ناشران، بازاریابانی که از بازاریابی درون گرا بهره می گیرند نیز باید تصویری با جزئیات از مخاطبین هدف خود داشته باشند تا با کمک این تصویر، محتوایی بهینه برای آنان ایجاد کنند.
مشتریان و مخاطبان ایده آل شما چه کسانی هستند؟ بزرگترین نگرانی ها، نیازها، و علایق آنها چیست؟ در کجا می توانید به آنها دسترسی داشته باشید؟ – موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، یا وبلاگ ها – و آنها چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند؟ این پرسش ها به شما در ایجاد شخصیت های مشتری پسند کمک می کند.
ترجمه ی فارسی این کتاب الکترونیکی خوب را می توانید از لینک زیر دانلود بفرمایید.
دانلود کتاب الکترونیکی گام به گام بازاریابی اینترنتی
|
|
دوره جامع آموزش بازاریابی درون گرا – جاذبه ای
همه چیز تغییر کرده است و روش های بازاریابی هم همینطور
اگر مانند قبل بخواهیم برای فروش محصولاتمان بازاریابی کنیم، شاید قسمت عمده ای از بازارهای جدید را از دست بدهیم این دوره بصورت کامل و کاربردی، به آموزش روش بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای که ترجمه هایی برای اینباند مارکتینگ هستند، می پردازد این روش برای همه کسب و کارها می تواند سودمند باشد |
|
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید