گیمیفیکیشن

اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن

اصل مطلب:

1 (1) گیمیفیکیشن (بازی سازی) از مدت ها قبل با ما همراه بوده است و از آنجا که تنوع در

...
آنـچه در این مقاله می‌خوانیم
1
(1)

گیمیفیکیشن (بازی سازی) از مدت ها قبل با ما همراه بوده است و از آنجا که تنوع در آن زیاد است می توان عملا آن را در هر کسب و کاری بکار برد.

زیبایی بازی سازی در این است که می توان آن را برای اهداف مختلف استفاده کرد، از گیمیفیکیشن برای بازاریابی، ایجاد فرهنگ سازمانی، مدیریت پروژه، استخدام و حتی مراقبت از سلامت کارکنان استفاده کرد.

اصلی ترین روندها و ابزارهای  گیمیفیکیشن :

گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن

 

اصلی ترین روندها و ابزارهای  گیمیفیکیشن :

  1. تعیین یک هدف مشخص
  2. مرحله بندی کردن مسیر تا رسیدن به هدف
  3. مشوق های میان راه  (امتیاز ها)
  4. مشوق های اجتماعی ( در بازی با دوستان و آشنایان و یا افراد یک گروه)
  5. افزایش منطقی روال سختی بازی
  6. چالش های جانبی و تجربه های مختلف که علاقه مندی به ادامه را بالا نگه می دارند

ترجمه : مدیران ایران

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد نظرات: 1

آموزش پیشنهادی

دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران

قیمت اصلی: 14,000,000 تومان بود.قیمت فعلی: 7,700,000 تومان.

آموزش پیشنهادی

ارتش تک نفره با هوش مصنوعی

قیمت اصلی: 4,900,000 تومان بود.قیمت فعلی: 1,290,000 تومان.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.