اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن
1
(1)
گیمیفیکیشن (بازی سازی) از مدت ها قبل با ما همراه بوده است و از آنجا که تنوع در آن زیاد است می توان عملا آن را در هر کسب و کاری بکار برد.
زیبایی بازی سازی در این است که می توان آن را برای اهداف مختلف استفاده کرد، از گیمیفیکیشن برای بازاریابی، ایجاد فرهنگ سازمانی، مدیریت پروژه، استخدام و حتی مراقبت از سلامت کارکنان استفاده کرد.
اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن :

اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن :
- تعیین یک هدف مشخص
- مرحله بندی کردن مسیر تا رسیدن به هدف
- مشوق های میان راه (امتیاز ها)
- مشوق های اجتماعی ( در بازی با دوستان و آشنایان و یا افراد یک گروه)
- افزایش منطقی روال سختی بازی
- چالش های جانبی و تجربه های مختلف که علاقه مندی به ادامه را بالا نگه می دارند
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد نظرات: 1
برچسب ها:
گیمیفیکیشن
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید