اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن
گیمیفیکیشن (بازی سازی) از مدت ها قبل با ما همراه بوده است و از آنجا که تنوع در آن زیاد است می توان عملا آن را در هر کسب و کاری بکار برد.
زیبایی بازی سازی در این است که می توان آن را برای اهداف مختلف استفاده کرد، از گیمیفیکیشن برای بازاریابی، ایجاد فرهنگ سازمانی، مدیریت پروژه، استخدام و حتی مراقبت از سلامت کارکنان استفاده کرد.
اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن :

اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن :
- تعیین یک هدف مشخص
- مرحله بندی کردن مسیر تا رسیدن به هدف
- مشوق های میان راه (امتیاز ها)
- مشوق های اجتماعی ( در بازی با دوستان و آشنایان و یا افراد یک گروه)
- افزایش منطقی روال سختی بازی
- چالش های جانبی و تجربه های مختلف که علاقه مندی به ادامه را بالا نگه می دارند
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
10 مهارت برتر و ضروری برای سالهای آینده
مجمع جهانی اقتصاد در سالهای مختلف نتیجه پژوهش هایش را برای لیست کردن مهارتهای ضروری برای سالهای آینده منتشر می کند لیست 10 مهارت برتر که افراد و سازمانها در سال 2025 به آنها نیاز دارند، یکی از مهمترین منابع برای کسانی است که علاقمند هستند مهارتهای به روز را برای خود و سازمانشان ایجاد کرده باشند .
تحول فردی چگونه می تواند بهره وری فردی و سازمانی را افزایش دهد ؟
تحول فردی، فرآیندی پویا و منحصر به فرد برای گسترش آگاهی است که به موجب آن افراد به طور انتقادی از دیدگاههای قدیمی و جدید خود آگاه میشوند و انتخاب میکنند که این دیدگاهها را در یک تعریف جدید از خود ادغام کنند.
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
روش ایجاد لیستهای کاری قابل انجام
تکنیکهای اولویت بندی – بحث تلخ اولویتها
متمرکزها به بهشت میروند، غیرمتمرکزها به همه جا!
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
Leave a Reply