جناب آقای پرویز زاهد
مشاور توسعه کسب و کار آنلاین
سازمان: پلترفرم توتو ( مدیر و موسس )
دسته شغلی مرتبط: امور خدماتی، واسطه گری، تعمیرات، فروش و توزیع کالا، برگزاری نمایشگاه
رشته تحصیلی: سینما
استان: تهران

متولد 42.1.5  در شهر سلماس، بزرگ شده در شهر خوی و دیپلم  از تبریز، از سال 64 ساکن تهران. از دهه 50 کار تابستونی را از قالی بافی در معیت پسرخاله شهیدم شروع کردم. 
سال 52 اولین مدرک رسمی اموزشی ام را در ماشین نویسی با دستگاه ماشین نویسی (تایپ) دستی گرفتم (که هنوز هم بدردم می خورد). در تصویر، پدر در دفترخونه، ماشین تایپی که باهاش کار می کردم را می شه دید.

پدر
دانشگاه بهانه ای شد تا از شهریور 64 ساکن تهران شوم، دانشگاه را با  با رشته گرافیک دانشگاه تهران شروع کردم و بعد تغییر رشته داده و با رشته سینمای دانشگاه هنر  خاتمه دادم.  اولین کارم در تهران و در حین دانشگاه، شرکت تبلیغاتی سبزنگار راه انداختم که بعدا با آبی گرافیک ادغام شد و شرکتی شد با مشتریان خوب و اولین تجربیات بزرگ برای من. (برخی از طراحی بسته بندی های مینو و شوکوپارس در سالهای 71 تا 73 در آبی گرافیک انجام دادیم).
فعالیت های من در دهه هفتاد، خروج از آبی گرافیک و ایجاد شرکت سبزنما فیلم به همراه رضا میرکریمی (کارگردان سینما) بود. چندین سریال، مستند، کلیپ و برنامه تلویزیونی برای صدا و سیما ساختیم. از قبیل بچه های مدرسه همت، خاطرات یک خبرنگار، صدف و مروارید، کلیپ های ایام هفته، از فوتبال تا فوتبال و ... که مسئولیت من در اغلب اینها تهیه کنندگی و مدیریت تولید بود.
دهه هشتاد را با حرکت به سمت یادگیری ابزارهای جدید شروع کردم. بعد از پایان جنگ عراق، تبلیغات صدا وسیما و تبلیغات محیطی تازه شروع شده بود که من همراه با آبی گرافیک، مدیریت جذب و پخش آگهی های شبکه تازه تاسیس جام جم صدا و سیما و با شرکت گیل نگاه تبلیغات در برنامه های کودک شبکه دوسیما را تجربه کردیم.

فعالیت و عضویت در تیم موسس شبکه فروش تلویزیونی MeShop  شروع آشنائی من با تله شاپینگ بود که در دهه نود با استارتآپ شاپفا  در عرضه اینترنت بروز کرد.
سال 87 برای کسب تجربه در حوزه تبلیغات اینترنتی، وارد تیم مدیریت نینی سایت شدم. با بزرگ شدن نینی سایت من هم تجربه و ارتباط های بیشتری را کسب می کردم. 
شروع دهه نود، من مسئولیت مدیریت اجرائی  سایت را برعهده گرفتم. دوران جذاب بلوغ و رشد فراگیر نینی سایت. دوره ای عالی و فراموش نشدنی.
هم زمان با مسئولیت نینی سایت، استارت آپ شاپفا را با شعار فروشگاه برای همه و به روش ساخت فروشگاه در سه دقیقه، راه اندازی کردم. شاپفا را با کمترین میزان هزینه ایجاد و به در کوتاه ترین زمان ممکن به سوددهی رساندم.
نیمه دوم دهه 90  گذشته بعد از ترک نینی سایت و واگذاری و خروج از شاپفا، به مطالعه و بررسی گذراندم. 
انتهای دهه 90 و همه گیری کوید19 استارت آپ یادبان را در حوزه خدمات سوگواری آنلاین به بهره برداری رساندم و مجددا به فروشگاه ساز برگشته و سیستم سایت ساز دنابیز  را با فرآیندی متفاوت با تکیه بر تجارب شاپفا  شروع کرده ام.  همچنان تجارت الکترونیک، دغدغه اصلی من است.
در ده سال گذشته همزمان با همه مسئولیتها، مشاوره به کسب و کارهای دیجیتال یکی از فعالیتهای روزمره من بوده و این کار یکی از راه های لذت بردن از تجارب قبلی من بشمار می رود.
و اینک وقت یک کار جدید هست. یک کار ماندگار. یک کار بزرگ. توتو یک پلتفرم تجارت الکترونیک با مدلی ترکیبی و متفاوت. امیدوارم نیمه دوم امسال (1402) رونمائی کنیم.


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 10187
سابقه فعالیت ها:

- موسس سبزنما فیلم به همراهی رضا میرکریمی

- موسس آبی گرافیک با همکاری عبدالحمید یغار و ییروز حکیم زاده

- موسس و مدیر سابق شاپفا

- مدیر اجرای سابق نینی سایت

- مئیر و موسس فروشگاه مارکت پلیس توتو


مهارت ها:

تجارت الکترونیک

نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

جادوی سیستم سازی

حضور در برنامه های :
  • همایش پایان سال 1401 باشگاه مدیران ایران
  • جشن آخر سال 97 باشگاه مدیران ایران

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +