
اجرا ، اموزش و مشاوره در زمینه تحقیقات بازاریابی ، برندینگ ، نظرسنجی و مطالعات اماری
دسته شغلی مرتبط: آموزش و پژوهش، برگزاری همایش، مشاوره، مربیگری
رشته تحصیلی: آمار - مدیریت کسب و کار الکترونیک ( MBA - ebusiness) - مدیریت برند ( BRAND MBA )
استان: تهران
اینجانب علیرضا مرجانی مدیر و موسس موسسه پویا پردازش در زمینه تحقیقات بازاریابی - برندینگ - مطالعات اماری و نظر سنجی فعالیت دارم . دارای تحصیلات کارشناسی امار از دانشگاه صنعتی اصفهان مدیریت کسب و کار الککترونیک از سازمان مدیریت صنعتی و مدیریت برند از اکادمی برند ایران ( دکتر شفیعی ) می باشم . مدت زمان فعالیت از سال 1383 تا کنون در این زمینه بوده است و تحقیقات بیشماری در سطح کشور و استان تهران و شهرهای مختلف اجرا نموده ام . وب سایت موسسه هم در ذیل ارایه می گردد
http://www.market-research.ir
http://www.brand-research.ir
کد معرف برای ثبت نام دیگران: 1297
سابقه فعالیت ها:
برخی سوابق تحقیقاتی اجرا شده و در حال اجرا
- سنجش برند نفت بهران در سطح کشور با هدف ارائه کمپین تبلیغاتی ( کمپین بهرانی ) در حال اجرا
- سنجش رضایت مندی بازدیدکنندگان و غرفه داران از نمایشگاه بین المللی تهران ( تابستان 97)
- بررسی وضعیت بازار شامپو های ضد ریزش مو و شناخت مشتریان از برند الپسین آلمان
- اجرای تحقیق استراتژیک (آماری و بازاریابی ) به منظور پیاده سازی شهر بازی در کیش (پارسیس زر مهر کیش)
- طراحی ، مشاوره و نظارت بر اجرای تحقیق بازاریابی پارک آبی ( اوپارک )
- بررسي عملكرد شركت گاز استان تهران ( از ديدگاه مديران ، مشتركين صنعتي ، تجاري ، خانگي و كاركنان )
- شناسايي ٣٠٠٠ فروشگاه لوازم آرايشي و عطري در ١٠ استان كشور به منظور ارائه محصولات جديد به بازار
- بررسي وضعيت بازار لبني در تهران و تعين جايگاه رقابتي شركتهاي توليدي
- بررسي جايگاه رقابتي شركت بوش ايران در بازار (ارزش ويژه و تصوير برند – سهم قلبي و ذهني مشتريان )
- بررسي وضعيت عملكرد شركت فاضلاب در تهران ( از ديدگاه مديران ، مشتركين و ارباب رجوع ) در خصوص شبكه فاضلاب اثر بخشي تبليغات ، عملكرد پيمانكاران ، عملكرد شركت فاضلاب و اثر بخشي شبكه فاصلاب شهري ( در طی دو سال 94- 95 )
- بررسي وضعيت بازار سلولهاي خورشيدي ( انرژي حاصل ازنور خورشيد ) در تهران ( شركتهاي توليدي و منازل )
- بررسي نقات قوت وضعف صنعت دامنه در ايران ( شركت ابوغزاله - Tag-domains )
- بررسي وضعيت بازار حمل و نقل مسافري ريلي و غير ريلي در كشور (حمل نقل جاده اي ، هوايي و ريلي )
- سنجش ميزان اثر بخشي تبليغات تجاري گروه صنعتي بارز و تاثير آن بر ارزش ويژه برند لاستيك بارز
- بررسي رفتار ، نيازها و خواسته هاي بازديدكنندگان و شركت كنندگان در نمايشگاه هاي بين المللي تهران در نمايشگاه هاي، مختلف به تفكيك صنايع مختلف شامل شوينده و بهداشتي – صنعت كشاورزي - الكامپ و نساجي و... در سالهاي 90 الی 96
- و.......
مهارت ها:
توانائیهیا و مهارت ها در محور بازاریابی - برندینگ - امار و بازاریابی الکترونیکی می باشد که در فیلد های ذیل تقسیم بندی می شود .
- تحقیقات بازاریابی
- تحقیقات در زمینه برند (سنجش و ممیزی برند : درخت برند - ارزش ویزه برند - هویت برند - شخصیت برند - تمایز برند - وفاداری برند - و.............)
- تحقیقات در زمینه دیجیتال کارکتینگ ( بازاریابی الکترونیکی )
- مطالعات اماری
- نظرسنجی
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی
گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:


حضور در برنامه های :
همین الان طلایی شوید!
