
رییس هیات مدیره رضوان تجارت کاسپین / مدیر مارکتینگ شرکتهای مخابراتی و فناوری اطلاعات /هیات مدیره شرکت بازرگانی نومدورکو تاشکند ازبکستان / مدیرعامل موسسه خیره زنجیره مهربانی /
دسته شغلی مرتبط: بازرگانی، صادرات - واردات
رشته تحصیلی: دانش آموخته مخابرات و مدیریت بازرگانی
استان: تهران
• دانش آموخته مخابرات ومدیریت بازرگانی
عضو اکوسیستم فناوری •
مشاور توسعه و بازاریابی •
عضواتاق بازرگانی وهیات رییسه اتاق مشترک ازبکستان •
کد معرف برای ثبت نام دیگران: 15129
سابقه فعالیت ها:
- شرکت بین المللی و بازرگانی نامدار – استقرار در کشور ازبکستان
- مدیراجرایی در پروژه راه اندازی برند الوین : مدیرمحصول CPO
- استارت آپ جعبه سلامت – حوزه سلامت و پژوهش ورزش
- عضو هیات اجرایی پروژه
- شرکت بازرگانی پترونا گروپ ۱۳۹۹
- فروش و توسعه بازار محصولات صادراتی ایران
- شرکت عرش گستر ۱۳۹۸
- معاونت کسب و کار ْ توسعه بازار و مدیرمحصول CPO
- شرکت سیمرغ سامانه – شبکه علمی ایران – پروژه مشترک وزارت علوم و وزارت ارتباطات ۱۳۹۷-۱۳۹۸
- سرپرست فروش و قرارداد مشتریان
- شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت – اپراتور چهارم مخابراتی فیبر نوری 1397-1393
- سرپرست فروش و خدمات مشتریان – مدیریت فنی پروژه ها
- شرکت گسترش ارتباطات تالیا 1393-1390
- دستیار معاونت فنی
- مدیریت اجرایی پروژه – Roll-Out
- مسئول اجرایی کمیته ستاد بحران با مدرک بین المللی BCM
- شرکت هواوی – پروژه نگهداری شبکه مخابراتی ایرانسل 1387-1392
- کارشناس ارشد فنی مرکز کنترل NOC
- شرکت مخابراتی همراه اول پروژه GC 1387-1385
- کارشناس ارشد اجرای پروژه های مخابراتی – نصب و راه اندازی موبایل در کشور – پروژه ایراتل
- شرکت متروی تهران و حومه 1385-1382
- مسئول فنی واحد باسیم مخابرات خطوط یک و دو متروی تهران
- شرکت بازرگانی رضوان تجارت کاسپین –بازرگانی
- رئیس هیات مدیره ومدیراجرایی پروژه نصب وراه اندازي شبکه مخابراتی رایتل ازخروجی تهران تاورودي شهردماوند1394
مهارت ها:
- مذاکره و ایجاد ارتباطات قوی باشرکا ، سایرذینفعها و ارتباط با مشتریان B2B
- مدیریت و پیگیری اجرای پروژه ها
- طراحی و اجرای مدلهای کسب و کار
- بررسی بازار و فرصتهای محصول و تسلط کافی بر مباحث فروش، بازاریابی
- ایجاد، آنالیز و مانیتور داشبوردهای BI به منظور بررسی روال توسعه و فروش محصول و پیشبینی مسیر رشد سازمان
- مدیریت و ارائه خدمات و راهکارهای پشتیبانی مشتریان
- بازاریابی و فروش ( بازارهای داخلی وصادرات خارجی )
- طراحی و پیاده سازی سیستم ها، رویه ها و تغییرات سازمانی
گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:


حضور در برنامه های :
همین الان طلایی شوید!
