جناب آقای دکتر کارن خاقان
فعالیت بیش از 23 سال در حوزه مدیریت پشتیبانی پایانه های فروش الکترونیک در صعنت پرداخت

سازمان: شرکت مهندسی اندیشه پردازان مبتکر (مدیرعامل)
دسته شغلی مرتبط: امور مالی و حسابداری - بیمه ، بانک، بورس، سرمایه گذاری، شبکه پرداخت، پرداخت یاری
رشته تحصیلی: دانشجوی دکترا در رشته کارآفرینی
استان: تهران

سوابق تحصیلی :

  • دانشجوی دکتری مدیریت کارآفرینی
  • کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی
  • کارشناسی مدیریت تجاری سازی
  • کاردانی مدیریت کسب و کار

سوابق تحقیقاتی و پژوهشی

  • تالیف کتاب رهبری تحول‌آفرین و توسعه کسب و کار در کشور
  • تالیف کتاب راز موفقبت در مشتریان کلیدی
  • تالیف کتاب رهبری تحول آفرین در دنیای پرچالش
  • تالیف کتاب فراتر از انسان
  • تالیف کتاب مشتریان کلیدی و متاورس
  • تالیف کتاب هوش مصنوعی و شخصی سازی خدمات برای مشتریان کلیدی
  • مقاله بررسی تاثیر برنامه های آموزشی در ارتقای بهره وری نیروی انسانی در نظام بانکی 
  • مقاله بررسی رابطه کیفیت خدمات پایانه های فروشگاهی و وفاداری مشتریان
  • مقاله مدله نمودن عوامل موثر بر کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک
  • مقاله مدل سازی ساختاری-تفسیری عوامل موثر بر وفاداری مشتریان استفاده کننده از خدمات پایانه های فروشگاهی
  • مقاله بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و توسعه کسب و کار در صنعت آبزیان ایران مورد مطالعه شیلات استان تهران ( پایان نامه کارشناسی ارشد )

 

 

سابقه فعالیت ها:

بیش از 23 سال سابقه فعالیت در  حوزه پشتیبانی و ارائه خدمات به پذیرندگان پایانه های فروش الکترونیک

شرکت مهندسی اندیشه پردازان مبتکر: مدیرعامل ( 10/1403 تا کنون)

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ؛ مدیر مشتریان کلیدی ( 10/1403  12/1401 )

شرکت پرداخت الکترونیک سداد ؛ مدیر عملیات  ( 12/1401  02/1395 )

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی؛ مدیر عملیات ( 02/1395 – 7/1388 )

شرکت بهسامان ملت ؛ مدیر مرکز(6/1388 – 5/1387)

شرکت بهسامان ملت ؛ سرپرست واحد مرکز تماس (4/1387 – 10/1386)

شرکت بهسامان ملت ؛ پشتیبان پایانه های فروش الکترونیک  (9/1386 – 01/1386)


مهارت ها:
  • مدیریت ، هدایت و نظارت بر عملکرد مراکز پایانه های فروش الکترونیک در سراسر کشور
  • ساماندهی و کنترل منابع مالی ، نیروی انسانی
  • بررسی حوزه های کسب و کار و توانمندی مجموعه
  • شناسایی ، رصد و نظارت عملکرد رقبا
  • آشنایی به اصول مشتری مداری ، crm ، فنون مذاکره ئ نگهداشت مشتری 
  • مدیریت مشتریان کلیدی

رزومه : مشاهده
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی
کد معرف برای ثبت‌نام دیگران: 17628
گواهینامه عضویت

چهلنما


افراد معرفی شده به واسطه ایشان:
  • سرکار خانم صدف محجوبی


  • ارسال پیام خصوصی و یا توصیه‌نامه برای جناب آقای خاقان
    برای ارسال پیام، لطفاً عضو یا وارد سایت شوید.

    QR Code
    همین الان در باشگاه مدیران ثبت‌نام کنید.