جناب آقای مهندس فرامرز شکوری
از سال 1381 در رسته فنی و مالی و اقتصادی بررسی طرحهای متقاضی تسهیلات از بانک ملی ایران بعنوان کارشناس ارشد فعالیت داشته و اکنون نیز در بخش نظارت بر تسهیلات در شاخه های سرمایه ثابت و سرمایه در گردش فعالیت دارم.دارم.
سازمان: بانک ملی ایران ( کارشناس ارشد فنی بررسی طرحها )
دسته شغلی مرتبط: امور مالی و حسابداری - بیمه ، بانک، بورس، سرمایه گذاری، شبکه پرداخت، پرداخت یاری
رشته تحصیلی: کارشناسی مهندسی مکانیک (طراحی جامدات) - ارشد مدیریت استراتژیک
استان: تهران

 
 


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 19132
سابقه فعالیت ها:

 حدود دو سال (1370تا1372) در یک شرکت تولیدی خصوصی بعنوان مسئول انبار و مسئول مونتاژ فعالیت داشته ام .
از سال  1374 تا 1380 بعنوان حسابدار در بانک ملی ایران  داشته و از سال 1381 تا 1399 در دپارتمان بررسی طرحهای این بانک بعنوان کارشناس فنی (ارتقا تا کارشناس ارشد فنی و درنهایت کارشناس مسئول) مسیولیت بررسی طرحهای توجیهی متقاضیان تسهیلات در تمامی شاخه های بازرگانی - صنعتی و تولیدی عهده دار بوده ام .  
   از جمله فعالیتهای اینجانب در دپارتمان اخیر مشارکت در تدوین نرم افزار بررسی طرحها (فرمولاسیون داده های فنی و دیتابیس و مبانی بمنظور کنترل  مقادیر و مبالغ فنی ودامنه طرحها و اهلیت متقاضی و در نهایت لینک مبالغ به بخش مالی بمنظور اخذ نتایج و نسبتهای مالی) و نیز تدوین پرسشنامه های متقاضیان تسهیلات جهت طرحهای ایجادی و توسعه و نیز بازنگری و همچنین تدوین دستورالعملها و قراردادهای فیمابین بانک با کارگروه طرحهای زودبازده و صندوق ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی . در نهایت آموزش کارکنان بصورت عملی و تئوری بوده است.
هم اکنون نیز در دپارتمان ارزیابی و نظارت این بانک مسیولیت نظارت بر مصرف تسهیلات و تطبیق اجرا با مفاد مصوبات کمیته های مرکز _اعتباری و هیات مدیره بانک را در بخشهای سرمایه ثابت و نیز سرمایه در گردش در قالب عقود مشارکتی -فروش اقساطی - و ... بر عهده دارم. 


مهارت ها:

800 ساعت مهارت نقشه کشی صنعتی از ساز مان فنی حرفه ای. 
تسلط به ICDL

مدرک کامفار3

مدارک کنترل پروژ

 

 

نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

دوره بیزینس کوچینگ

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+