سرکار خانم عاطفه قربانی
کوچ توسعه فردی و سازمانی با بیش از 300 ساعت جلسه کوچینگ موفق ،کارشناس بانکی با 17 سال تجربه فعالیت سازمانی ، مدیرعامل موسسه کوچ آگاه ،
سازمان: موسسه کوچ آگاه ( مدیرعامل )
دسته شغلی مرتبط: آموزش و پژوهش، برگزاری همایش، مشاوره، مربیگری
رشته تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت صنعتی
استان: تهران

من عاطفه قربانی هستم عاشق یادگیری و مطالعه و کمک به دیگران برای اینکه از زندگی لذت ببرند و زندگی شون رو اونطور که دوست دارند بسازند.

از سال ۸۴ بعنوان کارشناس اعتباری و مالی در سیستم بانکی مشغول به فعالیت هستم ، از سال ۹۷ با کوچینگ آشنا شدم و مدرک کوچینگ رو از آکادمی FCAلندن گرفتم و انقدر کوچینگ در زندگی شخصی خودم و پیدا کردن آرامش و از بین بردن دغدغه هام به من کمک کرد که با شور و اشتیاق جلسات کوجینگ رو بصورت فردی و گروهی شروع کردم و تا الان  بیش از ۳۰۰ ساعت جلسات کوچینگ داشتم که خدا رو شکر همه مراجعینم نتایج بسیار خوبی از جلسات گرفتند و تغییر زیادی هم در زندگی و هم در کسب و کارشون ایجاد کردند . در سال ۹۸ موسسه کوچ آگاه در زمینه ارائه خدمات کوچینگ رو تاسیس کردم و بعنوان مدیرعامل شرکت مشغول فعالیت هستم . کوچینگ انقدر دنیای قشنگی داره که بعد از اون کلاسهای توسعه فردی و کسب و کار زیادی پیش اساتید بنام و حرفه ای داخلی و خارجی  از جمله آقای جک کنفیلد ، جان سی مکسول ، برایان تریسی ، جفری گیتومر ، آقای پیام بهرامپور، آقای دکتر شهاب اناری ،آقای دکتر صاحبی ،آقای دکتر ربانی ،آقای علی حاج محمدی ، آقای سعید وفایی و ... رو گذروندم و الان هم در حال گذروندن دوره PCCکوچینگ در باشگاه کوچینگ ایران هستم و همچنین بعنوان منتور کوچ تیم حامی موسسه آقای ماهان تیموری فعالیت داشتم و در حال حاضر در مجموعه ویدان(دکتر ربانی)هم بعنوان منتور کوچ دوره های تربیت کوچ حرفه ای فعالیت می کنم . من چون علاقه به یادگیری دارم بعنوان مدرس توسعه فردی و مهارتهای کوچینگ وبینار و کارگاه های زیادی رو برگزار کردم .

معتقدم همه چی براساس باورهای ما از خودمون و دنیا ساخته میشه پس کافیه برای موفقیت ، نگرش مون رو به زندگی تغییر بدیم .

شاد و آگاه باشید .


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 19759
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی

گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:

دوره بیزینس کوچینگ مدیران ایران

حضور در برنامه های :
  • فرصت‌ها و راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی (خرداد 1401)

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +