
سازمان: شرکت ایده های نوین پارسیان (مدیرعامل)
دسته شغلی مرتبط: امور مالی و حسابداری - بیمه ، بانک، بورس، سرمایه گذاری، شبکه پرداخت، پرداخت یاری
استان: آذربایجان شرقی
من خود را مدیری میدانم که تجارب خوبی در زمینه آی تی، تجارت الکترونیک، لیزینگ، بانکداری و سرویس های پرداخت به دست آورده و فرصت هایی هم برای همکاری با بزرگترین و خوشنام ترین برندهای کشور در حوزه بانکداری، نرم افزار و فروش اعتباری در سطح مدیریت ارشد داشته است. سلیقه من در مدیریت، برنامه ریزی عملیاتی مبتنی بر الزامات بازار در حین توجه به اهداف استراتژیک است. به منابع انسانی، بازاریابی و فناوری اطلاعات، اهمیت بسیار زیادی قائلم.
سابقه فعالیت ها:
مرداد 1389 تاکنون: شرکت ایده های نوین پارسیان، تبریز، مدیرعامل
آبان 1387 تا تیر 1389: گروه شرکتهای همکاران سیستم، تهران، مدیر بازاریابی گروه
مهر 1386 تا آبان 1387 : شرکت صنایع ماشین های اداری ایران – مادیران، تهران، مدیر فروش اعتباری
اسفند 1385 تا مهر 1386: شرکت سهامی عام دنیای کالا، تهران، مدیر عامل
شهریور 1383 تا اسفند 1385: شرکت ایده های نوین پارسیان، تبریز، مدیرعامل
مرداد 1376 تا شهریور 1383: شرکت سامانه پژوهشیار، تبریز مدیرعامل
مهارت ها:
تجربه هفت سال کار دولتی و بیست و هفت سال کار در بخش خصوصی را دارم و در این مدت در کنار کار اصلی خود تجارب دیگری هم داشته ام که فهرست وار اشاره میکنم:
تسلط بر مفاهیم عمومی مدیریت کسب و کار، مدیریت بازاریابی، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک
مدرس "آی تی یو" برای تدریس تحول دیجیتال،
مدرس مورد تأیید "تیم کلارک" برای تدریس "مدل کسب و کار شخصی"،
مشاور تحول دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک برای مجموعه های بزرگ صنعتی و بازرگانی،
مدرس دوره های تجارت الکترونیک، بازاریابی، مدل کسب و کار و توسعه شغلی در مراکز آموزش دولتی، خصوصی، دانشگاهها و
شرکتها،
کارشناس برنامه های رادیو تلویزیونی در حوزه کسب و کار و استارتاپ ها،
مربی گری و تسهیلگری مسیر کسب و کار برای تعداد قابل توجهی از استارت آپ های ایرانی و اروپایی،
سخنرانی یا داوری در تعداد قابل توجهی از رویدادهای استارت آپی استان و کشور،
حضور در اغلب سمینارها و رویدادهای داخلی و خارجی در حوزه تجارت الکترونیک و مدیریت کسب و کار،
تسلط بر اصول تبلیغات، تولید آثار صوتی تصویری و رادیو تلویزیونی،
طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی،
تسلط بر تحقیقات بازار و تدوین طرح های جامع بازاریابی،
تسلط بر بازاریابی دیجیتال و کاربرد آن در توسعه کسب و کار،
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی
کد معرف برای ثبتنام دیگران: 21097


همین الان طلایی شوید!
