
سازمان: اداره کل سرمایه انسانی بانک کشاورزی (معاون )
دسته شغلی مرتبط: امور مالی و حسابداری - بیمه ، بانک، بورس، سرمایه گذاری، شبکه پرداخت، پرداخت یاری
رشته تحصیلی: دکترای مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی
استان: تهران
دانش آموخته دانشگاه های:
دانشگاه تهران: مقطع لیسانس(رشته مدیریت بازرگانی)
دانشگاه شهید بهشتی: مقطع فوق لیسانس(رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی)
دانشگاه اصفهان: مقطع دکتری (رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی)
سابقه فعالیت ها:
بانك كشاورزي |
مدير كانون ارزيابي (اداره کل سرمایه انسانی) |
دانشگاه آزاد اسلامی |
مدرس دانشگاه |
شركت شيفتگان آفتاب |
معاون اجرايي |
هلدينگ سبارا |
مدير بازرگاني |
هلدينگ همكاران سيستم |
مسئول تحقيقات بازار |
شبكه تحليلگران تكنولوژي ايران (نهاد رياست جمهوري) |
پژوهشگر |
سوابق تدريس دانشگاهي: |
|
|
مركز آموزشي |
|
دانشگاه آزاد اسلامي تهران واحد شمال |
|
دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج |
|
دانشگاه زنجان |
|
دانشگاه پيام نور استان زنجان |
|
دانشگاه پيام نور استان گيلان |
|
دانشگاه غيرانتفاعي صوفي |
|
دانشگاه غيرانتفاعي بصير |
|
مركز آموزش بانك كشاورزي |
|
مركز آموزش بانك توسعه تعاون |
|
مركز آموزش هلدينگ فناوري بانك سپه |
|
|
دروس آموزشي دانشگاهي: |
|
بازاريابي و مديريت بازار، بازرگاني بين الملل، بازاريابي بين الملل، مديريت استراتژيك، بازاريابي صنعتي، تجارت الكترونيك، تحقيقات بازاريابي، سمينار در مسائل بازاريابي، پول، ارز و بانكداري، مديريت منابع انساني، مباني سازمان و مديريت، مديريت رفتار سازماني، اقتصاد خرد، اقتصاد كلان |
تدريس در دورههاي آموزشي سازماني: |
|||
|
عنوان دوره آموزشي |
محل برگزاري |
|
|
مديريت تجربه مشتريان بانكداري ديجيتال (ويژه روسای شعب) |
بانک دی |
|
|
تجزيه و تحليل مشاغل بانكي (ويژه مديران حوزه سرمايه انساني) |
بانك توسعه تعاون |
|
|
مديريت تجربه مشتريان بانكداري ديجيتال با رويكرد مديريتي (ويژه مديران حوزه بازاریابی) |
||
|
مديريت تجربه مشتريان بانكداري ديجيتال با رويكرد عملياتي (ويژه كارشناسان بازاريابي) |
||
|
مديريت تجربه مشتريان بانكداري ديجيتال با رويكرد عملياتي (ويژه روسای شعب) |
||
|
مديريت تجربه مشتريان شعب بانكي با رويكرد عملياتي (ويژه كاركنان شعب) |
||
|
مديريت تجربه مشتريان بانكداري ديجيتال (ويژه مديران فناوري اطلاعات) |
بانك سپه |
|
|
روشهاي بازاريابي محصولات كشاورزي |
جهاد دانشگاهي |
|
|
تجارت الكترونيك و بازاریابی دیجیتال |
جهاد دانشگاهي |
|
|
توانمندسازي كارشناسان و روساي شعب بانك |
بانك كشاورزي |
نگارش و انتشار مقالات: |
|||
|
عنوان مقاله |
محل انتشار |
|
|
طراحي الگوي يكپارچه بانكداري همهكاناله مطالعه موردي: بانك كشاورزي |
پژوهشنامه مديريت اجرايي |
|
|
Improving the Omnichannel Customers’ Lifetime Value Using Association Rules Data Mining: A Case Study of Agriculture Bank of Iran |
Iranian Journal of Management Studies (IJMS) |
|
|
شناسايي و سنجش عوامل موثر بر بازاريابي داخلي بانك کشاورزي |
ماهنامه علوم انساني اسلامي |
|
|
Ranking the Banks through Performance Evaluation by Integrating Fuzzy AHP and TOPSIS Methods: A Study of Iranian Private Banks |
International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences |
|
|
بررسي آميخته ترفيع موثر براي شركتهاي ارايهكننده نرمافزارهاي كسب و كار |
مجله روابط عمومي |
|
|
ارتباط موثر با بازار هدف |
مجلهتدبیر(سازمانمديريتصنعتي) |
1387 |
حضور در سمينار: |
|||
|
عنوان مقاله |
محل انتشار |
|
|
مطالعه و بررسي سرمايه فکري |
همايش مديريت استراتژيك دانشگاه تهران |
|
|
ارتقاي كرامت سرمايه انساني در بستر بهبود كيفيت زندگي كاري |
همایش سرمایه انسانی بانک کشاورزی |
|
|
اقتصاد و بازاریابی محصولات كشاورزي |
كنفرانس سراسری اقتصاد زیتون |
همكاري با نشريات پژوهشي: |
|||
|
نشريه تحقيقات بازاريابي نوين |
عضو كميته داوري |
|
|
نشريه مديريت منابع انساني پايدار |
عضو كميته داوري |
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی
کد معرف برای ثبتنام دیگران: 21220

گفتگو با موضوع آشنایی با آقای دکتر محمد رضایی در تاریخ 1402/04/25 :

حضور در برنامههای :
افراد معرفی شده به واسطه ایشان:
همین الان طلایی شوید!
