فرزاد مقدم ، متولد 1350 ، تهران
دیپلم ریاضی فیزیک از دبیرستان ایران – سوئیس /تهران، لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار ، دانشگاه علم و صنعت / تهران
کارشناسی ارشد تبلیغات بازرگانی از دانشگاه صدا و سیما – /تهران، کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی از قبرس شمالی / ماگوسا
دکترای حرفه ای در رشته تبلیغات با گرایش مدیریت برند از ترکیه، دانشجوی دکترای تخصصی Ph.D مدیریت گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و
دکترای حرفه ای کارآفرینی از دانشگاه تهران.
فعالیتهای علمی:
ترجمه ها: 1) تبلیغات خلاق و 2) بازاریابی در گردشگری، فرزاد مقدم
3) نخبگان در بازاریابی و 4) برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی با همکاری دکتر احمد روستا
تالیف کتابهای: 1) تبلیغات شگفت انگیز (ساخت برند در گردشگری)
2) نقشه گنج، (رمانی درباره تبلیغات) در مرحله نگارش 3) هفت گام تا ساخت برند- در مرحله چاپ
تئوریسین مدل هفت قدمی در ساخت برند با رویکرد آینده پژوهی و واضع تئوری رفتار موجی در برند
ارائه مقالات گوناگون در نشریات تخصصی بازاریابی، برندینگ و تبلیغات در ایران و ترکیه
دبیر علمی و سخنران اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما 1387 تهران
دبیر علمی و سخنران اولین و دومین سمینار مدیریت برند در گردشگری(1390 و 1389)
سخنران برگزیده سمینار مدیریت استراتژیک برند در گردشگری(مشهد،1391)
سخنران برگزیده سمینار خلاقیت در ساخت برندهای گردشگری(تهران، 1391)
سخنران برگزیده سمینار مدیریت برند و سخنران کارآفرینی در گردشگری(شیراز، 91 و 90)
سخنران برگزیده کنفرانس بین المللی مهندسی تبلیغات (تهران، 1389)
سخنران برگزیده سمینار طراحی برند شهری شیراز (1392)
سخنران برگزیده سمینار همایش خلاقیت در رسانه در شیراز (1392)
سخنرانی و تدریس در کارگاه های آموزشی متعدد ، حدود 90 کارگاه و سمینار یکروزه در موضوع تبلیغات و استراتژیهای ساخت برند
مانند آسیب شناسی خلق برند در ایران، برج میلاد از سال 90 تا 93 و …
کارشناس و مهمان برنامه های متعددی در رادیو و تلویزیون در موضوع بازاریابی و برند، شبکه 4، 5 و بازار، رادیو اقتصاد
مدرس دوره های MBA مدیریت برند و دوره های کارشناسی تبلیغات دانشگاه جامع علمی و کاربردی
استاد نمونه بازاریابی، برگزیده از سوی انجمن راهنمایان تهران در سال 1389
انتخاب به عنوان استاد برتر رشته تبلیغات، دانشگاه جامع علمی و کاربردی تهران سال 91 و 92
مدرس و مشاور برگزاری دوره های کمپین نویسی، مدیا پلن، مدیریت برند در رایتل و همراه اول ، مشاور اتاق فکر برندسازی در ایران خودرو
مشاور برندسازی در پروژه های پاژ، مگاپارس، جام ( بانک ملت)، سیتی سنتر یزد، مناطق آزاد ایران، …
تدوین و تدریس روش جدید تدریس کمپین نویسی (8 ام) و مدیا پلن در ایران با استفاده از اصل آنا کارنینا
فعالیتهای تجاری:
مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکتهای ژارو، سندباد در ترکیه سالهای 2001 تا 2009، فعالیت در آژانسهای نختلف تبلیغاتی در ترکیه، مدیر بازاریابی، برندسازی و تبلیغات شرکت هواپیمائی اطلس جت، بیوتکس، تولیپا و فرنچ هوم ترکیه سال 88 تا 91 ،
عضو هیئت طراحان کامپین تبلیغاتی مرحله تولد بانک گردشگری سال 89،
مشاور برندسازی و طراح کامپین تبلیغاتی در مرحله تولد برند + انتخاب نام برند رایتل 1389-90
طراحی و مشاوره برنامه بازاریابی و کمپین روابط عمومی مسکن مهر سال 1390
طراح برند برنامه های تلویزیونی، و نویسنده شعارهای تبلیغاتی برنامه های “در شهر” و “سفرگرد” و “پنگان” برای صدا و سیما 88 تا 90
طراح برنامه برندسازی، بازاریابی و تبلیغات اولین هلدینگ گردشگری ایران، مارکوپولو 1387 تا 90
طراح برنامه برندسازی پروژه مگاپارس، پروژه جام شریعتی در تهران، سال 92 و 93
طراحی و اجرای برنامه برندسازی منطقه نمونه گردشگری رویا (شیراز) سال 93- 92
مشاور ارشد مدیرعامل، طراح برنامه برندسازی، توسعه بازار پروژه های فاخر و شاپینگ مالهای شرکت پدیدآوران 92 تا 94
مشاور ارشد مدیرعامل ، طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی، تبلیغات و برندسازی در صنایع غذائی رشد ، سال 94-93
مشاور ارشد پست جمهوری اسلامی ایران در پروژه بازآفرینی پست ایران سال 94
ناظر و عضو کمیته “ساخت برند گردشگری ایران” و برند شهر تهران، شهر کرج در سالهای اخیر
و پروژه های بسیاری در برندسازی گردشگری و ساختمان در ایران و ترکیه (بالغ بر 40 پروژه برندسازی …)
در فعالیتهای تجاری، تنها مواردی ذکر شده که مدت زمانی بیش از یک سال را در برگرفته اند و از ذکر بسیاری از مشاوره های بازاریابی، حل مشکلات فروش و طراحی برندها که شامل دوره همکاری کوتاهی با آنها بوده به علت کثرت و تعدد بسیار خودداری شده است.