جناب آقای دکتر فرزاد مقدم
دکترای حرفه ای در رشته تبلیغات با گرایش مدیریت برند از ترکیه، دانشجوی دکترای تخصصی Ph.D مدیریت گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دکترای حرفه ای کارآفرینی از دانشگاه تهران.
( مدرس ، مشاور و مولف |مشاور ارشد برند سازی )
دسته شغلی مرتبط: آموزش و پژوهش، برگزاری همایش، مشاوره، مربیگری
استان: تهران

فرزاد مقدم ، متولد 1350 ،  تهران

دیپلم ریاضی فیزیک از دبیرستان ایران – سوئیس /تهران، لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار ، دانشگاه علم و صنعت / تهران

کارشناسی ارشد تبلیغات بازرگانی  از دانشگاه صدا و سیما –  /تهران، کارشناسی ارشد  مدیریت جهانگردی از قبرس شمالی / ماگوسا

دکترای حرفه ای در رشته تبلیغات با گرایش مدیریت برند  از  ترکیه، دانشجوی دکترای تخصصی Ph.D  مدیریت گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و

دکترای حرفه ای کارآفرینی از دانشگاه تهران.

  

فعالیتهای علمی:

ترجمه ها: 1) تبلیغات خلاق  و  2) بازاریابی در گردشگری، فرزاد مقدم

3) نخبگان در بازاریابی  و 4) برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی با همکاری دکتر احمد روستا

تالیف کتابهای: 1) تبلیغات شگفت انگیز (ساخت برند در گردشگری)

2) نقشه گنج، (رمانی درباره تبلیغات) در مرحله نگارش 3) هفت گام تا ساخت برند- در مرحله چاپ

تئوریسین مدل هفت قدمی در ساخت برند با رویکرد آینده پژوهی و واضع تئوری رفتار موجی در برند

ارائه مقالات گوناگون در نشریات تخصصی بازاریابی، برندینگ و تبلیغات در ایران و ترکیه

دبیر علمی و سخنران اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما 1387 تهران

دبیر علمی و سخنران اولین و دومین سمینار مدیریت برند در گردشگری(1390 و 1389)

سخنران برگزیده سمینار مدیریت استراتژیک برند در گردشگری(مشهد،1391)

سخنران برگزیده سمینار خلاقیت در ساخت برندهای گردشگری(تهران، 1391)

سخنران برگزیده سمینار مدیریت برند و سخنران کارآفرینی در گردشگری(شیراز، 91 و 90)

سخنران برگزیده کنفرانس بین المللی مهندسی تبلیغات (تهران، 1389)

سخنران برگزیده سمینار طراحی برند شهری شیراز (1392)

سخنران برگزیده سمینار همایش خلاقیت در رسانه در شیراز (1392)

سخنرانی و تدریس در کارگاه های آموزشی متعدد ، حدود 90 کارگاه و سمینار یکروزه در موضوع تبلیغات و استراتژیهای ساخت برند

مانند آسیب شناسی خلق برند در ایران، برج میلاد از سال 90 تا 93 و …

کارشناس و مهمان برنامه های متعددی در رادیو و تلویزیون در موضوع بازاریابی و برند، شبکه 4، 5 و بازار، رادیو اقتصاد

مدرس دوره های MBA مدیریت برند و دوره های کارشناسی تبلیغات دانشگاه جامع علمی و کاربردی

استاد نمونه بازاریابی، برگزیده از سوی انجمن راهنمایان تهران در سال 1389

انتخاب به عنوان استاد برتر رشته تبلیغات، دانشگاه جامع علمی و کاربردی تهران سال 91 و 92

مدرس و مشاور برگزاری دوره های کمپین نویسی، مدیا پلن، مدیریت برند در رایتل و همراه اول ، مشاور اتاق فکر برندسازی در ایران خودرو

مشاور برندسازی در پروژه های پاژ، مگاپارس، جام ( بانک ملت)، سیتی سنتر یزد، مناطق آزاد ایران، …

تدوین و تدریس روش جدید تدریس کمپین نویسی (8 ام) و مدیا پلن در ایران با استفاده از اصل آنا کارنینا

 

فعالیتهای تجاری:

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکتهای ژارو، سندباد در ترکیه سالهای 2001 تا 2009، فعالیت در آژانسهای نختلف تبلیغاتی در ترکیه، مدیر بازاریابی، برندسازی و تبلیغات شرکت هواپیمائی اطلس جت، بیوتکس، تولیپا و فرنچ هوم ترکیه سال 88 تا 91   ،

عضو هیئت طراحان کامپین تبلیغاتی مرحله تولد بانک گردشگری سال 89،

مشاور برندسازی و طراح کامپین تبلیغاتی در مرحله تولد برند + انتخاب نام برند رایتل 1389-90

طراحی و مشاوره برنامه بازاریابی و کمپین روابط عمومی مسکن مهر سال 1390

طراح برند برنامه های تلویزیونی، و نویسنده شعارهای تبلیغاتی برنامه های “در شهر” و “سفرگرد”  و “پنگان” برای صدا و سیما 88 تا 90

طراح برنامه برندسازی، بازاریابی و تبلیغات اولین هلدینگ گردشگری ایران، مارکوپولو 1387 تا 90

طراح برنامه برندسازی پروژه مگاپارس، پروژه جام شریعتی در تهران، سال 92 و 93

طراحی و اجرای برنامه برندسازی منطقه نمونه گردشگری رویا (شیراز) سال 93- 92

مشاور ارشد مدیرعامل، طراح برنامه برندسازی، توسعه بازار پروژه های فاخر و شاپینگ مالهای شرکت پدیدآوران 92 تا 94 

مشاور ارشد مدیرعامل ، طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی، تبلیغات و برندسازی در صنایع غذائی رشد ، سال 94-93

مشاور ارشد پست جمهوری اسلامی ایران در پروژه بازآفرینی پست ایران سال 94

ناظر و عضو کمیتهساخت برند گردشگری ایران و برند شهر تهران، شهر کرج  در سالهای اخیر

و  پروژه های بسیاری در برندسازی گردشگری و ساختمان در ایران و ترکیه (بالغ بر 40 پروژه برندسازی  …)

در فعالیتهای تجاری، تنها مواردی ذکر شده که مدت زمانی بیش از یک سال را در برگرفته اند و از ذکر بسیاری از مشاوره های بازاریابی، حل مشکلات فروش و طراحی برندها که شامل دوره همکاری کوتاهی با آنها بوده به علت کثرت و تعدد بسیار خودداری شده است.


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 315
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی

گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:

حضور در برنامه های :

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+