جناب آقای آیدین نامدار
من مشاور، مدرس و سخنران حوزه کسب و کار و ارتقاء فردی هستم.
( مشاور و مدرس )
دسته شغلی مرتبط: آموزش و پژوهش، برگزاری همایش، مشاوره، مربیگری
استان: آذربایجان شرقی

آیدین نامدار هستم. زاده‌ی پنجم مردادماه ۱۳۶۳. در تبریز چشم به جهان گشوده‌ام و این بزرگترین فخر من در زندگی‌ام است. خانواده‌ام را بسیار دوست دارم چون مفهوم مهربانی هستند و فداکاری.

همسرِ بانویی هستم که مرا همواره یار و یاور تمام قد بوده و هست و پدر آتیلا، مرد کوچکی که به زودی به اندازهای بزرگ خواهد شد که منشاء اثر باشد.

بسیار خوشحالم که آیدین نامدار هستم. هرگز دوست نداشتم جای کسی دیگر بودم و هرگز جز به این که چگونه می‌توانم این لحظه‌ام را بهتر از هرگذشته‌ای تجربه کنم، نیاندیشیده‌ام.

رسالت من، ایجاد تحول مثبت در زندگی کسانی است که می‌دانند می‌توانند بهتر از امروزشان باشند. رسالت من، ایجاد تحول مثبت در هر کسی است که بر مسند مدیریت تکیه زده و کسب و کاری را راهبری می نماید. من رسالتم را با نوشتن، تولید فایل‌ها و محصولاتِ صوتی و تصویری و سخنرانی در سمینارها و برگزاری رویدادهای آموزشی به جای می آورم.

باور من این است، هر انسانی در هر کجای این کره خاکی، با هر سن و سال و دانش و تجربه‌ای، می تواند و باید بهتر از آنی باشد که هم اکنون زندگی را تجربه می کند. فقط کافی است بخواهد و بتواند کشتی به گل نشسته تغییر درونی را به اقیانوس بی کران زندگی روانه کند.

دانش آموخته مهندسی مواد ـ متالورژی و مدیریت هستم. اما هرگز آنچه در دانشگاه آموخته بودم به دردم نخورد. آنجا نه دانشم بیشتر شد، نه نگرشم بهبود یافت. من شاگرد همیشگی زندگی هستم. همیشه کتاب می خوانم و یک گوشم در حال شنیدن فایلهای صوتی آموزشی از بزرگان جهانی است؛ چرا که می دانم اگر می خواهم نوشته هایم خواندنی باشند و گفته هایم شنیدنی، باید بخوانم و بنویسم.

به اذان نزدیکان، نمود واقعی تغییر و تحول هستم. برای هرآنچه در هر یادداشت، محصول، فایل صوتی و دوره‌‌ی آموزشی بیان می‌کنم، اولین مخاطب خودم هستم. هر روز و هر روز در حال تغییر و تحول و حرکت رو به جلو هستم. به جرات می توانم بگویم در عرض همین چند سال آخر زندگی‌ام، تغییراتی به اندازه‌ی یک عمر را تجربه کرده‌ام و این تازه آغاز مسیر تحول مثبت است.

تا به امروز مشاور مجموعه‌های کوچک و بزرگ بسیاری در سراسر ایران بوده‌ام. جلسات مشاوره با مدیران جوان و سال‌خورده زیادی برگزار کرده‌ام، فراز و فرود کسب و کارهای بسیاری را از نزدیک شاهد بوده‌ام و تمام اینها خزینه‌ای ارزشمند شده تا از دل آنها آموزه‌هایی ناب درآورم که شما مخاطب گرامی می‌توانید آنها را در محصولات و دوره‌های آموزشی من دریافت نمایید.

شیفته هرگونه ارتباط سازنده هستم و امیدوارم شما دوست خوبی که خواندید تا مرا بیشتر بشناسید، زمینه ساز یکی از ارتباطات سازنده زندگی من باشید. از هم اکنون دست شما را به گرمی می فشارم.

منبع


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 8754
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

دوره بیزینس کوچینگ مدیران ایران

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+