سلام.به نظرتون یک شرکت با سرمایه اندک برای تبلیغات چطوری میتونه از طریق شبکه های اجتماعی شرکتشو مطرح

نوشته شده توسط آذر الداغي و در روز شنبه 1397/12/11
---------: پاسخ های مطرح شده :---------

ادامه سوالم:

مطرح کنه؟ به عبارتی من شرکتی دارم به سه سال سابقه که حداقل 95% از مشتریانمون تبدیل شدن به مشتریان وفادار ولی از رشد مشتریانمون راضی نیستم .میخوام بدونم چجوری از شبکه های اجتماعی برای این کار کمک بگیرم؟و یا پیشنهاد بهتری برام دارید؟

 

نوشته شده توسط آذر الداغي در شنبه 1397/12/11
----------------------------

با سلام و وقت بخیر 

شما در قدم اول باید یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. با نیازسنجی دقیق و مشخص کردن اهدافتان، می توان یک استراتژی مناسب و هدفمند را تهیه کرد تا به رشد و بهبود کسب و کار شما کمک کند. 

در واقع شبکه های اجتماعی یکی از زیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ است و نباید به تنهایی از این روش استفاده کرد با توجه به وضعیت و نوع کسب و کار شما باید از کانال های مختلفی در جهت افزایش رضایت مشتریان، برندسازی، تبلیغات، برقراری ارتباط با مخاطبین و ... استفاده کرد. 

اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با من در ارتباط باشید، با راهنمایی قدم به قدم در خدمت شما خواهم بود. 

با تشکر. 

نوشته شده توسط عباس حبیبی در شنبه 1398/04/08
----------------------------

روز خوش و خسته نباشید

همونطور که جناب حبیبی فرمودند راهکار بلند مدت و اساسی تدوین ، اجرا و نهایتا پایش استراتژی دیجیتال مارکتینگ هست.در هر حال شما میتونید فعلا و به طور موقت از شبکه های اجتماعی پر مخاطب مثل اینستا شروع بفرمایید.به این معنا که با رعایت اصول صحیح ، پیج خودتون رو ایجاد کنید و محصول یا خدمت خودتون رو با روش های خلاقانه معرفی بفرمایید تا کم کم افراد علاقمند پیج شما رو دنبال کنند.ضمنا برای افزایش دنبال کنندگان هم لازم نیست روزانه برای پیج وقت بگذارید میتونید از ربات برای مدیریت پیجتون استفاده کنید.تمام آنچه گفته شد صرفا گام اول و مقطعی هست و نهایتا شما باید استراتژی دیجیتال مارکتینگ متناسب با بودجه تبلیغات شرکتتون داشته باشید.

روز خوش

نوشته شده توسط علیرضا محمدی در سه شنبه 1398/06/12
----------------------------

با سلام و عرض ادب

اولین و اصلی ترین سوالی که قبل از هر اقدامی باید از خودتون بپرسید این هست که مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه تصمیم به خرید می گیرند. اگر در مسیر سفر مشتری برای خرید محصول شما یا محصولات مشابه محصول شما، شبکه های اجتماعی تاثیر گذار هست باید به فکر استفاده و انجام اقدامات مرتبط با معرفی از این مسیر باشید در غیر این صورت نیازی نیست به این مسیر فکر کنید. در واقع باید اول بررسی کنید و ببینید چه مسیری مهم ترین مسییری است که مشتری دست به خرید محصولی نظیر محصول شما می زد و بعد اقدام به تقویت اون مسیر بکنید. طبیعتا بعد از پاسخ به این پرسش باید ببینید چطور در این مسیر قرار بگیرید تا مشتری از بین گزینه های مختلف شما را انتخاب نماید. باید ببینید چه بودجه ای دارید و کدام اقدام اثرگذارترین روش برای شماست. مثلا اگر پیج بزنید و تبلیغات کنید تا پیجتون تقویت شه برای شما موثر تر هست یا همون هزینه رو صرف تبلیغات سایت بکنید. یا مثلا همون هزینه رو صرف یک نیرو برای ارسال فاکس بکنید موثر تره؟ اینکه کدام روش موثر تر هست از طریق مشخص شدن دقیق کسب و کار شما، مشتریان شما، شیوه های آشنایی مشتریان فعلی با کسب و کار شما و اقدامات رقبای شما بدست می آد. 

پس برای یک اقدام مفید و موثر لازم هست اطلاعات بیشتری دراختیار ما قرار بدید. در صورت تمایل میتونیم در ارتباط باشیم.

 

نوشته شده توسط زهرا تقی زاده در يكشنبه 1401/01/14
----------------------------

برای مشارکت در این بحث، لطفاً وارد سایت شوید:
+