جناب آقای تیمور میری
كوچ رسمی نقاط قوت شرکت گالوپ (Gallup) و عضو فدراسیون بین المللی كوچينگ(ICF) با مدرک تایید شده * (PCC)
سازمان: آكادمي بین المللی كوچينگ (FCA) ( كوچ رسمی نقاط قوت شرکت گالوپ (Gallup) و عضو فدراسیون بین المللی كوچينگ(ICF) با مدرک تایید شده * (PC )
دسته شغلی مرتبط: آموزش و پژوهش، برگزاری همایش، مشاوره، مربیگری

آشنایی بیشتر با آقاي تيمور ميري:

ايشان دارای بیش از سي سال تجربه در رهبری است و هفده سال اول تجربه کاری در صنايع نفت و گاز با یک شرکت بین المللی داشته و سپس از سال  (بیش از ده سال) كسب وكار شخصي خود را آغاز نموده است.

آقای میری يك كوچ رسمی نقاط قوت شرکت گالوپ (Gallup) و عضو فدراسیون بین المللی كوچينگ(ICF) با مدرک تایید شده  * (PCC) مي باشد. ایشان بیش از 3000 ساعت تجربه کوچینگ با مراجعین از خاور میانه (ایران و امارات)  اروپا و امریکا دارد.

ايشان همچنين از بنيانگذاران و كادر رهبري انجمن كوچينگ به زبان فارسي (FCCI) و مدير عامل شركت MTMi در انگلستان است و با شرکتهای بین المللی با مدیران ارشد و تيم آنها در مورد کشف نقاط قوت و براي افزایش و بهبود عملکردشان کار مي كند.

آقاي تيمور ميري  بنانگذار آكادمي بین المللی كوچينگ (FCA) هستند كه برنامه هاي سطح یک مهارت هاي كوچينگ را براساس استانداردهايي كه توسط ICF طراحي و تایید شده (ACSTH)* را به زبان فارسی اجرا مي نمايد. دوازده گروه دانشجو تا خرداد 1396 در دوره شصت ساعته شرکت کردند و 9 گروه گروه اول از دانشجویان دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار کوچینگ آقای میری و آکادمی میتوانید از طریق سایت آکادمی www.icoachtraining.com  و ایمیل info@icoachtraining.com  با ایشان یا یکی از اعضای تیم اجرایی در تماس باشید.

هنگام استفاده از خدمات آکادمی حتما بفرمایید که از طریق مدیران ایران با آکادمی آشنا شدید تا بتوانید از تخفیف ها و شرایط ویژه استفاده کنید .

 

*ACSTH – Approved Coach Specific Training Hours

*PCC – Professional Certified Coach


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 11770
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی

گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:

دوره بیزینس کوچینگ مدیران ایران


ارسال پیام خصوصی و یا توصیه‌نامه برای جناب آقای میری
برای ارسال پیام، لطفاً عضو یا وارد سایت شوید.
+