جناب آقای سيد حامد نبوي

سازمان: شركت توليدي سپيد تن پرنيان پويش ( مديرعامل )

شركت سپيد تن پرنيان به شماره ثبت 10564 در سال 1392 با هدف توليد محصولات نوآورانه و طبق استاندارهاي روز دنيا با همكاري عده اي از كارشناسان ارتز و پرتز تاسيس گرديد. از آنجاييكه اين شركت متعهد به ارايه محصولات با كيفيت ميباشد، موفق به دريافت گواهي نامه هاي مديريت تجهيزات پزشكي   ISO13485:2003 به شماره ثبت  MD-1512 و گواهي نامه مديريت كيفيت 2008:ISO9001 به شماره ثبت 11091 از  (TRANSPACIFIC CERTIFICATIONS LTD. (TCL استراليا گرديد.

همچنین با بررسی عملکردی و بالینی محصولات در مراکز علمی و دانشگاههاي معتبر ایران توانسته ايم تاییدیه سلامت محصولات را دریافت نموده که گویایی اثر بخشی سیستم های حاکم و فعالیتهای علمی در این سازمان می باشد. در عين حال با پیاده سازی GMP موفق به دریافت پروانه تولید محصولات خود از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به شماره 664/51794 گرديده ايم.

ضمنا اين شركت به عنوان عضو دائم انجمن صنفي توليدكنندگان تجهيزات پزشكي و دندان پزشكي و آزمايشگاهي كشور به شماره عضويت 2/93009 تعهد نموده تا تمامي تلاش خود را  در راستاي تعالي سلامت هموطنان عزيز بنمايد و از هيچ تلاشي در اين امر فرو گذار نباشد.خط مشی کیفیت در سپيد تن پرنيان ، ما را مجاب کرده تا کیفیت محصولات و خدمات در سازمان را تعهدی در بالاترین سطح سازمان بدانیم و آنرا مسئولیت فردی تمامی مدیران، سرپرستان و کارکنان اين شركت بدانيم.


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 134
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

دوره بیزینس کوچینگ مدیران ایران

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+