جناب آقای شهرام شیرمحمدی
مدیر مؤسسه خدمات حسابداری و حسابرسی مدبران بیلان پرداز
سازمان: بیلان پرداز ( موسسه خدمات حسابداری و حسابرسی ) ( مدیر موسس )
دسته شغلی مرتبط: امور مالی و حسابداری - بیمه ، بانک، بورس، سرمایه گذاری، شبکه پرداخت، پرداخت یاری
رشته تحصیلی: حسابداری
استان: تهران

مؤسسه خدمات حسابداری و حسابرسی « مدبران بیلان پرداز » افتخار دارد با بکار گیری بیش از 26 سال سابقه درخشان مدیران خود در عرصه امور حسابداری مالی و مالیاتی، و با گرد هم آوردن بیش از ۳۰ کارشناس حسابداری با تجربه و دلسوز در حوزه اجرا، با کمترین هزینه ممکن نسبت به ارائه خدمات به شرح زیر ایفای نقش نماید:

1- انجام کلیه امور حسابداری از طبقه بندی مدارک مثبته و صدور اسناد حسابداری تا آخرین مراحل تهیه گزارشات و صورتهای مالی (ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد) و یادداشتهای همراه استاندارد، طبق آخرین فرمت و استانداردهای حسابداری ، بستن حسابها و تحریر دفاتر قانونی .

2- تهیه ، تنظیم و ارسال به موقع لیستهای بیمه ، اظهارنامه های عملکرد ، ارزش افزوده و گزارشات معاملات فصلی ماده 169 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم برای کلیه شرکتها و ثبت صورتهای مالی 3، 6، 9 و 12 ماهه در سامانه کدال برای شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار .

3- اعزام و استقرار کادر متخصص و کارآمد حسابداری در سطوح مختلف و بر اساس نیاز شرکتها جهت حضور مداوم یا مقطعی در محل شرکت کارفرما به منظور انجام عملیات حسابداری با نظارت دقیق و مستمر مدیران مؤسسه و یا انجام عملیات حسابداری شرکت در محل دفتر کار ما و ارائه گزارشات مالی به مدیران، نظارت بر عملیات حسابداری شرکتها با هدف رفع نواقص و اشکالات و همچنین بهینه سازی و ساماندهی و اصلاح ساختار واحد حسابداری شرکتها.

4- مشاوره مالی و مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی. مشاوره در زمینه بیمه های عمر ، حوادث ، درمان ، اموال، آتش سوزی، باربری، مسئولیت، اتومبیل و .... مشاوره در زمینه خرید، نصب، راه اندازی و ایجاد کدینگ نرم افزارهای حسابداری و سایر نرم افزارهای مالی و اداری.

5- انجام انواع خدمات حسابرسی و ارائه گزارش حسابرسی مالی و مالیاتی شرکتها به مجامع، بانکها جهت اخذ وام و تسهیلات و یا ارائه به شرکتهای کارفرمای دولتی

6- اجرای عملیات اصلاح حساب و رفع مغایرت حساب شرکت با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی و رفع اختلاف مالی بین شرکا.

7- تنظیم و ثبت صورتجلسات کلیه مجامع

8- مدیریت تصفیه شرکتهای منحله

9- سایر خدمات مرتبط با فعالیتهای حسابداری و حسابرسی شرکتها و مؤسسات، حسب مورد.

 


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 15159
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

دوره بیزینس کوچینگ

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+