جناب آقای سید محمدرضا بنی کریمی
دارای بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش، بازاریابی و توسعه بازار در حوزه IT و استارتاپ ها
سازمان: شرکت بتونیکا ( قائم مقام مدیرعامل )
دسته شغلی مرتبط: کامپیوتر ، فناوری و فرآوری اطلاعات
رشته تحصیلی: دکترای مهارتی مدیریت کسب و کار (DBA) از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
استان: تهران

من محمدرضا بنی کریمی هستم. کارشناسی خودم را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران اخذ کرده ام. کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی صنایع گرایش بهینه سازی سیستم ها از دانشگاه خوارزمی اخذ کرده ام و نیز دارای دکترای مهارتی کسب و کار (DBA) از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هستم. در حوزه های بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، فروش و نیز تجارت الکترویک تسلط کافی دارم. همچنین در زمینه تنظیم و اصلاح قراردادها از تجربیات زیادی برخوردارم.

 


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 16616
سابقه فعالیت ها:

فعالیت حرفه ای خودم را از سال 1372 در زمینه  بازاریابی و فروش تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری آغاز کردم و تا سال 77 در این حوزه فعالیت داشتم. سپس حدود 10 سال به عنوان مدیر فروش در یکی از برترین شرکتهای واردکننده تجهیزات کامپیوتری ادامه فعالیت دادم. بعد از آن حدود 7 سال به عنوان موسس و مدیر در یک شرکت واردکننده و فروشنده تجهیزات الکترونیکی فعالیت داشتم. از آن پس تا کنون به عنوان مدیر توسعه بازار، مدیر بازاریابی و نیز مدیر فروش در چند شرکت فعال در حوزه بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و استارتاپی مشغول به کار بوده ام. در حال حاضر به عنوان قائم مقام مدیرعامل و مدیر اجرایی  در شرکت بتونیکا که تولید کننده محصولات دکوراتیو بتنی میباشد، مشغول به کار هستم.


مهارت ها:

زمینه هایی که امکان ارائه خدمات به اساتید و سروران گرامی را دارم شامل  ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های پرسنال برندینگ، برندینگ محصول، شناسائی و توسعه بازار و نیز شکل دهی و افزایش فروش محصول میباشد.

نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

جادوی سیستم سازی

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+