جناب آقای بهروز مرادی
بنیانگذار محصول دمنوش پروبیوتیک در ایران
سازمان: پیشگام کاوش سلامت سبز ( مدیر عامل )
دسته شغلی مرتبط: بهداشت، پزشکی و سلامت
رشته تحصیلی: کارشناس ارشد میکروبیولوژی
استان: تهران

دمنوش قاشقی سینرژیک محصولی با کاربری ساده متشکل از عصاره گیاهان و یا میوه‌جات سلامتبخش به همراه باکتریهای پروبیوتیک است که با توجه به فرهنگ نوشیدنیهای ایران و چشم انداز جهانی طراحی گردیده است.  دمنوش قاشقی سینرژیک به دلیل خواص سلامت بخش در گروه غذاهای فراسودمند دسته بندی می شود. تحقیقات علمی نشان داده است استفاده همزمان از پروبیوتیک ها و گیاهان دارویی با یکدیگر بیش از تاثیر هر کدام به تنهایی می باشد. به همین دلیل به این محصولات سینرژیک می گویند.


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 17027
سابقه فعالیت ها:
  • کارشناس ارشد شرکت زیست تخمیر 2 سال
  • مدیر علمی و تحقیقات شرکت دیبا تجارت خاورمیانه 6 سال
  • مدیر عامل شرکت پیشگام کاوش سلامت سبز 1 سال

مهارت ها:

از سال 85 تا کنون به تحقیق در زمینه های مختلف بیوتکنولوژی می پردازم که حاصل این تحقیقات در رشد و پیشرفت شرکتهای بزرگی نظیر زیست تخمیر و دیبا تجارت خاورمیانه بی تاثیر نبوده است. برگزاری جلسات آموزشی، ایجاد تیم فروش علمی، محتوای سازی و انتشار مقالات علمی بخشی از تجربیاتم بوده و اعتقاد دارم که نبض هر شرکت در واحد تحقیق و توسعه آن نهفته شده است.

در سال ۱۳۹۵ شرکت پیشگام کاوش سلامت سبز ثبت گردید و یک سال بعد توانست با طرح تولید دمنوش قاشقی سینرژیک در پارک علم و فناوری استان مرکزی مستقر گردد. این طرح پس از ثبت در اداره مالکیت فکری توانست در رویداد ایده بازار غذا عنوان اول را به خود اختصاص دهد.

نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

دوره بیزینس کوچینگ مدیران ایران

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+