جناب آقای فرشید نادریان

( مدیر حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی )
دسته شغلی مرتبط: صنعت و معدن، فنی و مهندسی، تولید


فرشید نادریان متولد هزار و سیصد و شصت و دو در بروجن (بام ایران) و دانش‌ آموخته رشته مدیریت تبلیغات تجاری در حوزه روابط‌ عمومی است.


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 17652
سابقه فعالیت ها:

فرشید نادریان متولد هزار و سیصد و شصت و دو در بروجن (بام ایران) و دانش‌ آموخته رشته مدیریت تبلیغات تجاری در حوزه روابط‌ عمومی است.

مدیر حوزه مدیریت، مدیر روابط‌ عمومی و امور بین الملل گروه توسعه صنایع و معادن شهر، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مدیریت بازیافت و پسماند شهری، هلدینگ بین المللی ژرف کار جم ،گروه تولید صنعتی ظریف مصور و ... از سوابق برجسته کاری وی می باشد.

در کارنامه ی وی همچنین عناوین مختلفی مشاوره ی در حوزه های مدیریت، ارتباطات، امور عمرانی، زیر ساختی و صنعت مدیران ارشد مجموعه‌هایی همچون شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، سازمان ملی بهره وری ایران، شرکت گاز، گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت شهرکهای صنعتی، مدیرعاملی مؤسسه نخـبگان، نماینده سیزدهمین دوره شورای اسلامی دیده می شود.

در پیشینه ی ایشان ضمن فعالیت در پوزیشن های گوناگونی چون مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع ،داخلی و اجرایی، تدریس در حوزه تصویربرداری و عکاسی در دانشگاه و دوره‌های تشریفات سازمانی در مجموعه های مختلف، تلاش در حوزه نشر و تبلیغات به مدت بیش از یک دهه تجربه کاربردی و همچنین چرخش قلم سبز در رسانه‌های مکتوب و دیجیتال به شکل تخصصی دیده و ثبت گردیده است.

فرشید نادریان، در حوزه روابط عمومی "مدیر منتخب سال ۹۵" بوده و در شوراهای متعدد تخصصی استانی، ملی و کشوری از جمله شورای "روابط عمومی ایران"، شورای مرکزی تخصصی مشاوریـن"جوان" وزارت کشور، شورای مرکزی مشورتی " ارتباطات و روابط عمومی" کشور، شورای مرکزی روابط عمومی های دستگاه های دولتی و خصوصی عضویت داشته و دبیری کمیته تخصصی روابط عمومی های شرکت های دولتی و خصوصی بر عهده داشته و جوایزی را نیز در همین راستا از کنفرانس‌ها و مدیران مختلف به پاس تلاش‌هایش در حوزهای مدیریت، ارتباطات و روابط عمومی دریافت کرده اس

در عرصه فرهنگی و هنری ایشان دبیری و مدیریت اجرایی نخستین جشنواره اختراعات، ابتکارات و ایده های برتر کشور، عضویت در شورای اجرایی همایش سراسری هفته صادرات ویژه معاونین توسعه تجارت خارجی کشور را بر عهده داشته و ضمن عضویت در شورای موسس و ستاد اجرایی جشنواره موسیقی محلی کشور "منطقه زاگرس نشین"، مسئولیت دبیرخانه رسانه ای و تبلیغات آن در سوابق وی دیده می شود.

ایشان همچنین مدیریت کانون نمایش، مسئول هیات مذهبی، سردبیر نشریات دانشجویی "سوگند، بام سحر و ازدواج دانشجویی" دانشگاه آزاد اسلامی و بیش از یک دهه فعالیت بعنوان تهیه کننده، کارگردان، نویسنده، تنظیم کننده و شاعر در گروه فرهنگی- هنری "سوگند" در کارنامه خویش به ثبت رسانده است.


نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی


اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!
+